| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Gündem Yayın tarihi: 10 Ekim 2023 09:50 Güncellenme tarihi: 14 Nisan 2026 12:50

İyi Parti Trabzon Milletvekili Yavuz Aydın: "Sözünüz beş bin TL'den mi ibaretti?"

İyi Parti Trabzon Milletvekili Yavuz Aydın'dan, emekli maaşları ile ilgili açıklama geldi.

İyi Parti Trabzon Milletvekili Yavuz Aydın, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın emeklilere bir defaya mahsus olmak üzere 5000 TL ödeneceğini açıklaması üzerine değerlendirmelerde bulundu.

"5000 TL'den mi ibaretti?"

Emekli maaşlarının yetersiz olduğunu ifade eden Aydın, "Vatandaşlarımıza bir defaya mahsus olmak üzere 5.000 ₺ lütfetmek sorunu çözmek değildir. Emekliler yılbaşına kadar 7.500 ₺ ile nasıl geçinecek? Meclis açıldığında emeklilerimiz ile ilgili çalışma yapacağız sözünüz 5.000 ₺'den mi ibaretti?" dedi.

aydindan-emeki-cikisi-2.jpg

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Meydanlı
2 yıl önce

Biz emekliler bize para lazım değil ülkemiz çok zor durumda devletimize para lazım biz fedakârlık yaparız yeterki üç beş yerden maaş alanlar beşli onlu çetelere para verilsin biz zaten bu düzene %70 oy veriyoruz. Beş milyon çok büyük para bütçe açık verecek.

T
Tursun
2 yıl önce

İktidar taraftarı değilim oyda vermem ama belediyeleri arpalık haline getiren bir partide sussun bu ülkenin bu halde olmasının tek sorumlusu rüşvetçi sistemi bu ülkeye sokup her şeye itiraz eden uyuşturucudan vergi almayı bile söyleyecek kadar cahil olanlardır bu enflasyonla iktidarda kalan parti Ak partidir örneği yoktur

B
Bilal
2 yıl önce

Bizim verğilerimizden oluşan bütçeyle millete ihale ver kendilerine üç beş yerden maaş bağlasınlar yurt içi yurt dışı yesin içsin ğezsin ler çoluk çocuk torba torun yurt dışında okusunlar sğlalelerş bu devletin imkanlarıyla hayatlarını ğaranti altına, alsınlar senin rüyanda ğöremediğin arabalara uçaklara senin paranla binsinler eee sıra asıl paranın sahibi sana ğelince al sana da 5 lira al muz parası otur şükret dua et oy vermeyide unutma yürüüüüüüüü anca ğidersin

H
halkıniçinden
2 yıl önce

siz ne verdiniz de beğenmiyorsunuz, bi gidin gürültü yapmayın.

A
Atacan.
2 yıl önce

Sen bir öyle bir böyle yazarak aklınca yorum yazıyorsun. Önceki yazdıklarına tam tersini söylüyorsun. Yandaş mısın.

Tüm Yorumlar (16)

M
Meydanlı
2 yıl önce

Biz emekliler bize para lazım değil ülkemiz çok zor durumda devletimize para lazım biz fedakârlık yaparız yeterki üç beş yerden maaş alanlar beşli onlu çetelere para verilsin biz zaten bu düzene %70 oy veriyoruz. Beş milyon çok büyük para bütçe açık verecek.

T
Tursun
2 yıl önce

İktidar taraftarı değilim oyda vermem ama belediyeleri arpalık haline getiren bir partide sussun bu ülkenin bu halde olmasının tek sorumlusu rüşvetçi sistemi bu ülkeye sokup her şeye itiraz eden uyuşturucudan vergi almayı bile söyleyecek kadar cahil olanlardır bu enflasyonla iktidarda kalan parti Ak partidir örneği yoktur

B
Bilal
2 yıl önce

Bizim verğilerimizden oluşan bütçeyle millete ihale ver kendilerine üç beş yerden maaş bağlasınlar yurt içi yurt dışı yesin içsin ğezsin ler çoluk çocuk torba torun yurt dışında okusunlar sğlalelerş bu devletin imkanlarıyla hayatlarını ğaranti altına, alsınlar senin rüyanda ğöremediğin arabalara uçaklara senin paranla binsinler eee sıra asıl paranın sahibi sana ğelince al sana da 5 lira al muz parası otur şükret dua et oy vermeyide unutma yürüüüüüüüü anca ğidersin

H
halkıniçinden
2 yıl önce

siz ne verdiniz de beğenmiyorsunuz, bi gidin gürültü yapmayın.

A
Atacan.
2 yıl önce

Sen bir öyle bir böyle yazarak aklınca yorum yazıyorsun. Önceki yazdıklarına tam tersini söylüyorsun. Yandaş mısın.

A
ALİ
2 yıl önce

Ne içtin söyle bizde içelim, beyin tatilde

6
61
2 yıl önce

devlet baba siz aylık 100 milyar versin herşeyin fiyatını indirsin yine yetmiyor dersiniz gider giyinirsiniz gant lacostoden tommyden gider villada kalırsınız para bize yetmiyor dersiniz

E
Envr yldrm
2 yıl önce

dilenciye sadaka verir gibi bir sefere mahsus hiç vermeyin. ülkemizin kaynaklarını kendi yandaşlarına peşkeş çekeceksiniz sığınmacılar ülke insanından daha iyi koşullarda yaşayacak ondan sonra adaletten bahsedeceksiniz.emekliye 5.bin tl verdiniz ya şimdi vergileri cezaları artırarak öne çekin işiniz bu

A
Ali Başkan
2 yıl önce

Ülke battı bunlar 5 bin tl ikramiyeden bahsediyor! Emekli insan yaşlı veya yorgun olabilir fakat bu basit vaatlere kanacak kadar akıllarını yitirmedi! 1.500 tl kira veren zemin ve bodrum katlarinda somali evlerde sefil hayat süren kişilerden ev sahibi 8.000-10.000 tl talep ediyor, mahkeme bile ev sahibini haklı buluyor, iktidar yanlıları tv ekranlarında seçim yatirim şovu olarak %25 kira zamı deyip şov yapıyor! Kaale alan yok! Halk bu nunaralari daha yemiyor!

A
Arsinli
2 yıl önce

Yorumları beğenmeyen troller sizde yazın fikrinizi öğrenelim tabi yaa sizde sırtınızı yaslamışsınız ağa babalara sizin tuzunu kuru..

S
Salih T.
2 yıl önce

Sn Vekili 6 aylığına ekonominin başına geçireceksin ve seyredeceksin ...

S
Saral center
2 yıl önce

Devlet ne hükümet ne önce bu ayrımı bil sonra yorum yap, emekliler ihale peşinde koşan Akpartililerden değil, herkes geçim derdinde. sen onlarla karıştırıyorsun.

A
ALİ KARA
2 yıl önce

SAYIN VEKİL BEĞENMEDİĞİN 5 BİN TL HERKESE YOK ÇALIŞAN EMEKLİLER MUAF ONLAR ÜVEY EVLAT

E
Ersan
2 yıl önce

Emekli çalışanlar kapsam dışında kalmışlar. Onlara da verilseydi kıyamet mi kopardı?

V
vatandaş
2 yıl önce

5000 tl az mı 7.500 tl ile 1 ay gecinen biri için ciddi bir rakam

T
Tuna
2 yıl önce

cok bile ne gerek vardı emeklıye 5 bın tl ye ekonımı super dıyorlar sorsan