Trabzonspor Kulübü, Süper Lig’de oynanan Rams Başakşehir karşılaşmasının ardından gündeme dair kapsamlı bir açıklama yayımladı. Bordo-mavili yönetim, taraftarlara teşekkür ederken hakem yönetimleri ve futbolun genel işleyişine dair sert eleştirilerde bulundu.
Taraftara Şükran Mesajı
Açıklamada ilk olarak taraftarın desteğine vurgu yapılarak, "Rams Başakşehir karşılaşmasında, bir önceki maçtan kalan “haksız” cezaya rağmen tribünlerimizi tamamen dolduran muhteşem Trabzonspor taraftarına şükranlarımızı sunuyoruz." denildi. Taraftarların bu duruşunun "Trabzonspor duruşunu tüm Türkiye’ye bir kez daha en güçlü biçimde gösterdiği" belirtildi.
Hakem Hataları ve Manipülasyon İddiası
Bordo-mavili kulüp, saha dışındaki manipülasyonların hakemleri etkisi altına aldığını savundu. Yapılan açıklamada, "Oynanacak maçlar öncesinde manipülasyon amacıyla bilinçli şekilde yapılan açıklamaların ve oluşturulmaya çalışılan gündemin de farkındayız. Hakemler üzerinde baskı oluşturup manipülasyon yapma çabaları gözümüzden ve dikkatimizden kaçmamaktadır." ifadelerine yer verildi. Ayrıca, rakiplerin adalet arayışına yönelik olarak, "...