| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 20 Nisan 2026 19:20 Güncellenme tarihi: 20 Nisan 2026 19:37

Trabzonspor'dan federasyona sert çağrı: Radikal kararlar bekliyoruz

Trabzonspor Kulübü, Başakşehir maçının ardından yayımladığı iki ayrı açıklamayla hakem hatalarına ve futbol yönetimine sert tepki gösterdi. Bordo-mavili camia, kronikleşmiş sorunlar için artık somut adımlar atılmasını bekliyor.

Trabzonspor Kulübü, Süper Lig’de oynanan Rams Başakşehir karşılaşmasının ardından gündeme dair kapsamlı bir açıklama yayımladı. Bordo-mavili yönetim, taraftarlara teşekkür ederken hakem yönetimleri ve futbolun genel işleyişine dair sert eleştirilerde bulundu.

Taraftara Şükran Mesajı

Açıklamada ilk olarak taraftarın desteğine vurgu yapılarak, "Rams Başakşehir karşılaşmasında, bir önceki maçtan kalan “haksız” cezaya rağmen tribünlerimizi tamamen dolduran muhteşem Trabzonspor taraftarına şükranlarımızı sunuyoruz." denildi. Taraftarların bu duruşunun "Trabzonspor duruşunu tüm Türkiye’ye bir kez daha en güçlü biçimde gösterdiği" belirtildi.

Hakem Hataları ve Manipülasyon İddiası

Bordo-mavili kulüp, saha dışındaki manipülasyonların hakemleri etkisi altına aldığını savundu. Yapılan açıklamada, "Oynanacak maçlar öncesinde manipülasyon amacıyla bilinçli şekilde yapılan açıklamaların ve oluşturulmaya çalışılan gündemin de farkındayız. Hakemler üzerinde baskı oluşturup manipülasyon yapma çabaları gözümüzden ve dikkatimizden kaçmamaktadır." ifadelerine yer verildi. Ayrıca, rakiplerin adalet arayışına yönelik olarak, "Bugün sözde "adalet" arayışına çıkanlar, Türk futboluna verdikleri zararları görmezden gelip başkalarını itham etmeden önce, kendi geçmiş tarihlerindeki karanlık sayfalarla yüzleşmelidirler!" denilerek sert bir mesaj gönderildi.

TFF ve MHK’ye Çağrı

Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu’nun vizyonunun takip edildiği ancak saha içi uygulamaların beklentilerin uzağında kaldığı kaydedildi. Trabzonspor yönetimi, "Ancak, federasyon yönetiminin bu yapıcı tavrına rağmen, hakemlerin saha içi pratiklerinde ve MHK’nın yönetim mekanizmasında bir arpa boyu yol alınamamasını kabul etmiyoruz." açıklamasını yaptı.

Radikal Karar Beklentisi

Son olarak adaletin herkes için eşit tecelli etmesi gerektiği vurgulanırken, sabrın sonuna gelindiği ifade edildi. Kulüp açıklamasını şu sözlerle noktaladı: "Kaosa zemin hazırlayan bu kronikleşmiş sorunun artık "radikal kararlarla" çözüme kavuşturulmasını bekliyoruz. Ancak sabrımızın ve iyi niyetimizin de bir sınırı olduğunu, emeğimizin çalınmasına asla izin vermeyeceğimizi kararlılıkla vurguluyoruz."

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
TS
2 ay önce

Seyircilete gelen yasak seyirciden başka herkesin işine yaradı.

E
Erdem
2 ay önce

İyi de sabrımızın sonuna gelsek ne olur gelmesek ne olur hakemler tarafından hem Alanyaspor maçında göz göre göre ilk yarının bitiş düdüğününe bir bakın ne demek istediğim anlaşılacaktır hem de Başakşehir maçındaki hakemin yönetimine bir bakın bir hafta önce Fenerbahçe’ye verilen penaltının aynısı bizde oluyor var bile çağırmıyor sınıra gelsek ne olur gelmesek ne olur puanlarımız kıtır kıtır kesiliyor …

Y
Yalnız TS
2 ay önce

Bekleyelim iş işten çoktan geçti. Bu gs nasıl bir şeyse örümcek gibi heryeri sarmış. Onlar nasilsa bir şekilde sampiyon oluyor

K
KARADENİZ FIRTINASI
2 ay önce

Artık bizimde Trabzonspor olarak tepki vermemizin zamanı geldi..Bu lig artık lig olmaktan çıktı..Sadece gs şampiyon olsun diye , diğer mücadele eden takımların hakkı yeniliyor..Özellikle de trabzonsporun..Bu hiç adil değil..Artık bu lig mide bulandırıyor..Nokta !

M
Muzaffer
2 ay önce

İbrahim Hacıosmanoğlu federasyonu yönetmiyor, koltuğunu koruma peşinde. Trabzonspora her dönem çok haksızlık yapılmıştır. Bu başkanın döneminde de onlardan fazla haksızlık yapıldı. Maçların eksiksiz videolarını dikkatlice seyredin ondan sonra karar verin. Bir kurumu yönetmek bilgi ile olur. Hangi bilgi ile bu işleri düzeltecek. Liğ bitti. Onun yapacağı en doğru iş görevi bırakmaktır. Onu yapamıyorsa GS kulübüne geçsin. O zaman bile Trabzonspora bu kadar zarar veremezler.

Tüm Yorumlar (7)

T
TS
2 ay önce

Seyircilete gelen yasak seyirciden başka herkesin işine yaradı.

E
Erdem
2 ay önce

İyi de sabrımızın sonuna gelsek ne olur gelmesek ne olur hakemler tarafından hem Alanyaspor maçında göz göre göre ilk yarının bitiş düdüğününe bir bakın ne demek istediğim anlaşılacaktır hem de Başakşehir maçındaki hakemin yönetimine bir bakın bir hafta önce Fenerbahçe’ye verilen penaltının aynısı bizde oluyor var bile çağırmıyor sınıra gelsek ne olur gelmesek ne olur puanlarımız kıtır kıtır kesiliyor …

Y
Yalnız TS
2 ay önce

Bekleyelim iş işten çoktan geçti. Bu gs nasıl bir şeyse örümcek gibi heryeri sarmış. Onlar nasilsa bir şekilde sampiyon oluyor

K
KARADENİZ FIRTINASI
2 ay önce

Artık bizimde Trabzonspor olarak tepki vermemizin zamanı geldi..Bu lig artık lig olmaktan çıktı..Sadece gs şampiyon olsun diye , diğer mücadele eden takımların hakkı yeniliyor..Özellikle de trabzonsporun..Bu hiç adil değil..Artık bu lig mide bulandırıyor..Nokta !

M
Muzaffer
2 ay önce

İbrahim Hacıosmanoğlu federasyonu yönetmiyor, koltuğunu koruma peşinde. Trabzonspora her dönem çok haksızlık yapılmıştır. Bu başkanın döneminde de onlardan fazla haksızlık yapıldı. Maçların eksiksiz videolarını dikkatlice seyredin ondan sonra karar verin. Bir kurumu yönetmek bilgi ile olur. Hangi bilgi ile bu işleri düzeltecek. Liğ bitti. Onun yapacağı en doğru iş görevi bırakmaktır. Onu yapamıyorsa GS kulübüne geçsin. O zaman bile Trabzonspora bu kadar zarar veremezler.

N
Niyazi Çevahir
2 ay önce

DVV, bu cağrı zonrası ratikal karar laçak. Dakkıma uç maç çeza, paşkana hak marumiyeti verir üç ay körevini yabmış olur ibraham pey

O
Osman
2 ay önce

Tff başkanını desteklemeyin olsun bitsin.Stadda ağzının payını versinler de görelim.protesto haktır