Trendyol Süper Lig’in 28. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Konyaspor’a 1-0 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, kritik bir maçı kaybettiklerini belirterek, deplasmanda kazanamama serilerinin sürdüğüne dikkat çekti.
"Beraberliğe Razı Değildik, Mağlup Ayrıldık"Medaş Konya Büyükşehir Stadyumu’nda oynanan mücadelede Trabzonspor, ilk yarıda etkisiz bir performans sergilerken, ikinci yarıda daha hareketli bir oyun ortaya koymasına rağmen skoru değiştirmeyi başaramadı.
Maç sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan teknik direktör Şenol Güneş, karşılaşmaya galibiyet hedefiyle çıktıklarını ancak istedikleri sonucu alamadıklarını dile getirerek,
"Maça kazanma isteğiyle hazırlandık ancak ne yazık ki beraberliğe razı değilken mağlubiyetle ayrıldık. İlk yarıda oldukça etkisiz bir oyun oynadık, hücumda üretken olamadık.
İkinci yarı ise daha hareketli geçti. Gol atabilirdik ama gol de yiyebilirdik. Ama maçın hakkı beraberlikti. Beraberlik zaten bize yetmeyen bir olaydı.
Çünkü yukarıda olabilmek iç...