Trendyol Süper Lig’in 28. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Konyaspor’a 1-0 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Trabzonspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, kritik bir maçı kaybettiklerini belirterek, deplasmanda kazanamama serilerinin sürdüğüne dikkat çekti.
"Beraberliğe Razı Değildik, Mağlup Ayrıldık"
Medaş Konya Büyükşehir Stadyumu’nda oynanan mücadelede Trabzonspor, ilk yarıda etkisiz bir performans sergilerken, ikinci yarıda daha hareketli bir oyun ortaya koymasına rağmen skoru değiştirmeyi başaramadı.
Maç sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan teknik direktör Şenol Güneş, karşılaşmaya galibiyet hedefiyle çıktıklarını ancak istedikleri sonucu alamadıklarını dile getirerek,
"Maça kazanma isteğiyle hazırlandık ancak ne yazık ki beraberliğe razı değilken mağlubiyetle ayrıldık. İlk yarıda oldukça etkisiz bir oyun oynadık, hücumda üretken olamadık.
İkinci yarı ise daha hareketli geçti. Gol atabilirdik ama gol de yiyebilirdik. Ama maçın hakkı beraberlikti. Beraberlik zaten bize yetmeyen bir olaydı.
Çünkü yukarıda olabilmek için kritik bir maçtı. Maalesef bu kritik maçları geçemiyoruz. Deplasmanda yine kazanamadık ve hiç olmayacak şekilde de bir mağlup olduk." dedi.
"Şansımız Azalıyor"
Deplasmanda kazanamama serilerinin sürdüğünü vurgulayan Güneş, bu durumun takım üzerinde olumsuz etkiler yarattığını belirterek sözlerini şöyle tamamladı:
"Gayretimiz ve niyetimiz düştüğünde şansımız da azalıyor. Bugün de böyle bir maç oldu. Konyaspor kritik bir dönemeçteydi ve buldukları golle üç puanı almayı başardılar. Onları tebrik ediyorum."
Tüm Yorumlar (73)
Bayro
1 yıl önceİstifa Şenol Güneş istifa Yönetim Trabzonspora daha fazla zarar vermeyin. İnşallah hatay yener sizi artık mecbur istifa edersin. Geldin yapıştın yine iç sahada maç kazanırlarmis alın başınıza çalın iç sahanızı cham,ozan,dragus,arif,cihan bunlarda al defol
Oflu
1 yıl önceAdam sadece kendini eleştirmiyor ne kadar enteresan beşiktaşlı güneş lütfen git artık
mahmuTS
1 yıl önceyeter artik bu takimin kanıni emdiğin.10 yıldir yedin bu takimi.bu takimı şampiyon yapn abullah hocaya 1 sene tahammül edemediler ama bu zaat 10 yildir bu takimin kanini emiyor.herkes de bunu seyrediyor.yaziklar olsun
Denizz
1 yıl öncehocam valla inanki seninle olmayacak bu iş. tadında bırak bu işi bence
Yalcinx5
1 yıl önceİnsan forvetini defansini ortasahasini neden cikartir oyundan resmen adamlara gel bizi yen dedim ya 73 adamdan bu takima hayir gelme
Can
1 yıl önceSenle olmuyor Sayın hoca... İstifa lütfen...
Lazuri
1 yıl önceBildiğimiz replikleri tekrarlamanın ne anlamı var! İstemek dışında ne yaptınız? Neyi ya da neleri yanlış yaptınız? Bu takımın iyi skorlar alabilmesi için planınız var mı? Trabzonspor'un yanında esamesi okunmayacak, düşük bütçeli takımlar nasıl oluyor da bizi yenebiliyor? Bugüne kadar hakem hataları, VAR hatalarını yaşadık. Kabul ettik ve takımımızın arkasında durduk ama artık sorunun daha büyük olduğunu görüyoruz. Umarım siz de görüyorsunuzdur!!!
Tomar
1 yıl önceBeraberlikte bizim için mağlubiyettir. Bu kadro ile deplasmanda puan almak hayal. Korkarak yere varılmaz. Antrenmanda bile daha hırslı ve istekli koşuluyor. Bir rakibe bakın birde bizim oyunculara. Cihan ne iş yapar bu takımda top kaybından başka...
oflu61
1 yıl önceYazıklar olsun sana. Senin yüzünden ligde kalabilirsek kurban kesecek duruma geldik. Düş yakamızdan ihtiyar bunak.
Vatansever
1 yıl önceİşte her deplasman maçı sonrası ancak rakibi tebrik edersin .elinden başka bi halt gelmiyor gelmezzzz.yapacağın tek şey var istifanı ver nereye istersen git.yettin artık bıktık senden
Salih
1 yıl önceİftarı zehir ettiniz. Aldığınız paranı n karşılığı bu olmamalı. çam mıdır meşemidir alın bu odunu şömünede yakın.
Serko61
1 yıl önceHikaye güzel lakin biz artık maç kazanmak futbol izlemek istiyoruz,neden bazı insanlar gerçekleri görmemek için diretiyor,avcıdada aynıydı güneştede aynı bu arkadaşlarla bu iş olmaz çünkü inatlar çünkü korkaklar çünkü güneşte poyraz efeyi oynatmadı kiralık yolladı çünkü oda genç otnatamaz avcı gibi korkar maçı kaybederim diye…
Mackalimm
1 yıl önceGit git git git Senden olmuyor git lutfen Fatih Sultan Tekke den baskasi yalan
AhMeT
1 yıl önceṢENOL GÜNEȘ out ARDA TURAN in (Sakın Fatih tekke sesleri gelmesin,futbolda duygusallık yok,Arda Turan köy takımını gecen sene sampiyon yaptı,bu senede Avrupa kupalarına oynuyor,Ahmet kutucu gibi 2.lig oyuncusunu parlatıp kulube 6 milyon Euro kazandırdı.)
Erdal engin
1 yıl önceGereği yap istifa şenol güneş Trabzonspor lu olduğuna inanmıyorum
Duyuru
1 yıl öncebir an önce bırak
Oflu
1 yıl önceBizim kalitesiz takımın güçlü Konyaspor ile berabere kalması mucize derecesinde başarı olurdu.
sotkalı
1 yıl önceBiz de seni tebrik ediyoruz hocam. Her zamanki gibi bizi yine rezil ettin. Kulübümüz sayende deplasman rekoru kıracak. İnsanda biraz ar olur. Hiç mi utanmıyorsun. Yazıklar olsun sana
Serkan Bektaş
1 yıl önceOyuncu lar Ruhsuzlar ve Tabiki yönetim ve Hoca dofolsun
İbo can
1 yıl önceFutbolcular da berbat Şenol da istifa !!! artık hiç birisi Trabzonspor lu değiller
Fanatik Trabzonlu
1 yıl önceTrabzonspor efsanesi sayenizde bitti. Seneye değil maçlarınıza gelmek dijitürkden bile üyeliğimi iptal edicem. Sizler bizim çocukluğumuzun rüyasını çaldınız be bizden. U19 u sahaya sürün sizden 10 kat daha iyi oynar. Toplama çakma bir takım ile ne yüzle sahaya çıkıyorsunuz ki. Bizi rezil ettiniz . Uğurcan Çakır haricinde hiç biriniz bu güzide efsane takımı hak etmiyorsunuz.
MerNoire28
1 yıl önceHala utanmadan çıkıp konuşuyorsunya pes doğrusu
Trabzon
1 yıl önceUtanmadan birde Trabzon'a gelirsiniz siz.
Veysel YILDIZ
1 yıl önceSayın Güneş, Lütfen ama lütfen deeeffffooooooollllll git... Düş sevdamızın yakasından... Hiç utanma duygun da mı kalmadı??? Rezil ettin kendini de bizi de... Deeeefffooooooolllll git ...
Şener Emirzeoğlu
1 yıl önceAllah aşkına istifa et rahat bırak bizi.Bir oyun planın yok taktik yok B planın yok heyecan yok. Başkan bunları görmüyormu? Sende biraz ts sevgisi olsa istifa edersin
İsmail Hakkı Ertürk
1 yıl önceYorumlanacak birşey yok.Bu mücadele bize yakışmıyor.Efsane hocamız da hep aynı şeyleri söylüyor.Acizane fikrim yapılanma deniyor ama ortada görünen birşey yok, olacağı da yok inşaAllah ben yanılırim.Allah rızası için birisi bir şey yapsın.Taraftara eziyet son bulsun bir taraftar olarak ümidim de yok.
TS li
1 yıl önceSen gittin geldin tek şampiyonluk alamadın senle TS anlaşması sonrası TS den başarı beklemiyorum, yazmıştım ta en başta sonuç, ortada. Sen ruhunu Bjk statında unutmuşsun şampiyon seninle imkansızdı ama 2. Olabiliyorduk.. Ama ruh gidince ortalarda sürünüyorız. Geldin trabzon'da TS nin başına geçene kadar durdun rahatladın sonra
Husnu
1 yıl önceBu takimla bu antrönerle seneye yine rezil oluruz.
Osman
1 yıl önceBen Ankaradayım Maça gideyim diye düşündüm Eşim gitme Trabzonspor zevkinin içine eder bırakır dedi.Bende Hanım sözü dinledim gitmedim.Eşimin yanaklarından öperim.Trabzonspor Rüzgar gülü gibi Rüzgar eserse dönüyor esmezse yerinde duruyor.Takım değil
Yalnız TS
1 yıl önceIstifaaaaa
Ali Başkan
1 yıl önceBıktık usandık sizden, 58 yıllık efsane rezil oldu sizlerle yönetim, teknik heyet hep beraber istifa edin gidin, aksi halde bedava bilet verdiğiniz şakşakcı tayfada sizi kolpa dan destek ile kurtaramayacak
Momoç
1 yıl öncegit artık.... incitilmeden git...
Ali Başkan
1 yıl önceErtuğrul Doğan paranın da satın alamayacağı şeyler var, Şenol ile beraber gidin
Alikemal
1 yıl önceAyıptır terk ett artik
Arsinli
1 yıl önceKalitesiz bir takımın kaliteli bir takımı yendiği sürpriz haricinde nerede görülmüş?
Özden güven
1 yıl önceHocam senle biz kazanamayız çünkü sen korkak oynuyorsunn
tt
1 yıl önceyaa bırak git lütfen. bi takım bi haftada deplasmanda böylemi değişir böylemi oynar. oyuncu değişiklikleri oyun stili mahalle takımı gibi oldu.
Trabzonsporlu
1 yıl önceHocası cahil, yönetimi cahil kalitesiz bir takımdan daha iyi sonuçlar beklenemez zaten. Arkadaş 17 transfer yapılmış 5 tane birbirine benzeyen 6 numara oynayan oyuncu alınmış, 1 tane iki yönlü oynayan 8 numara oyuncu alınmamış. Bir teknik heyet ve yönetim bu kadar cahil olabilir mi?
Bordo mavi
1 yıl önce95/96 sezonunda küme düşen takımlara yenilip şampiyonluğu kaybeten Şenol güneş değil mi
PATLAKBALON
1 yıl önceŞu şahsı hala daha istifaya davet etmeyenlere yazıklar olsun. Şenol Ts nin geleceğini çalıyor. Bunu anlamıyor musunuz? Şenol para kazanacak diye milyonların hayali, sevinci çalınıyor. Şenol varsa başarı yoktur. Şenol DEFOL, Erto DEFOL, yönetimcik İSTİFA.
Bırak be hoca
1 yıl önceBiri Şenol hocaya Trabzon spora geçmişte çok hizmet ettiğini ama artık beceremediğini bırakması gerektiğini söylesin torunlarıyla evde maç izlesin parka getirsin ama Trabzon sporun yakasını bi bıraksın artık zarar veriyor efsane olarak kalsın
Bordo
1 yıl önceHOCAM, KONYA 6 MAÇTIR GALİBİYETİ YOK SAYENDE OLDU RECEBİ KONUŞTURDUN UGURCAN KURTARDI TS U DİYOR , GÜNEŞ 7 AYDIR GELİŞİM YOK OYUN YOK OLMUYOR HOCA, FOBİ DİYEREK TS UN GALİBİYET ALMAMASINI NORMALEŞTİREMEZSİN SIRADAN BİRŞEY GİBİ OLMAZ BURASI TS ANORMAL OLAN TEK ŞEY BU KADAR BAŞARISIZSIN VE TAKIMDASIN ŞENOL HOCA HAYRET.
Angaradan
1 yıl önceAdam her hafta aynısını yapıyor stoper ortasaha ve santroforu çıkartıyor yerine ne kadar işe yaramaz var onları koyuyor takımı oyundan düşürüyor banza yı aldı santroforsuz oynadık korkak hiç bir bilgisi olmayan br boş hoca Trabzon alman genç bir hoca getirmeli
Yorgun fırtına
1 yıl önceHocam galiba senlede olmuyor daha fazla zorlamaya gerek yok herkes gereğini yapsın..
Istifa
1 yıl önceBukadar yüzsüzlükte görülmemiş. Artık istifa et ve git.
OfluEr
1 yıl önceHocam olmuyor,SENINLE OLMUYOR!!!! böyle korkak taktikle takimisahaya sürüyor,resmen el freni çekiyorsun Bırak git de kurtaralım senin eski kafa futbolundan
Borabay
1 yıl önceOlmayacak şekildemi? Yok abi beyni gitti bunun. la ne olmayacak şekli, bu takımın maç kazanması olmayacak şeydir sayenizde.
Borabay
1 yıl önceBu tablo sadece şenol’a deyil, İho’ya, Doğan’a , ve bu garabetlere oy veren sözde taraftara yazar. Bir toplum düşünün; seçtikleri tarafından düzülür ama yinede seçtiklerini destekler. Bunu hiçbir bilim açıklayamıyor ve bu güruh sadece benim ülkemde var.
Ali
1 yıl önceSana ne diyelim nasıl istifa edersin söyle utanmaz adam 56. Yaşında sampiyonluk gördüm Abdullah Avcı sayesinde benim için efsane hoca odur
doğan yıldız
1 yıl öncetazminatını almadan gitmeeeeeezzzzzz.
Ali
1 yıl önceBu adam para için herşeyi yapar isterse Trabzonspor küme düşsün
Erdal caykarali
1 yıl önceAllahını seviyorsan defol git bu takımdan Senol Güneş
Bilal
1 yıl önceZiyaaa ziyaaaaa
Özgür ata
1 yıl önceBunlar varya hep kulübün malzemecisinin sucu. Bence hoca ve yönetim masum!
MEHMET ODABAŞ
1 yıl önceYUH OLSUN BE, TAKIM GOL POZİSYONUNA GİREMEDİ. YAZIKLAR OLSUN. NEDEN GİTMİYORSUN BAŞKANIN SENİKOVMAYA YÜZÜ YOK AMA SEN ANLAMIYORSUN. YAZIKLAR OLSUN.
Serko61
1 yıl önceBu kadryu kuran onlara seyirci kalan devre arası onbeş milyon ero harcayıp sıfır katkı alan herkes suçludur,en başta başkan ve yönetim sonra hoca ve ekibi gitmediği sürece bu takım heryıl kümede kalma mücadelesi verir kimse kimseyi kandırmasın…
İsmail Günay
1 yıl önceKroniklesmis aynı laflar,adam takımın hocası değilde Aspor yorumcusu
lazon
1 yıl önceneyi kabullenemedin. adamların 2 net gol pozisyonu direkte patladı, senin ne net pozisyonun var. bir oyun kurgun yok. 3 4 maç wakaeme aldı seni kurtardı. hoca ya yaşlandın futbol melekelerin zayıfladı ya da bilerek takımı bu hale getiriyorsun..
Mehmet
1 yıl önceYo gayrette güzel oluyor hemde herserinde dahada beter o hala inanamıyor biri buna olmayacağını anlatsın
Dersu Uzala
1 yıl önceCumartesi günü maçatayım. İnşallah seni statda görmeyiz. Galip gelsekte yuhlayacağım seni. Başkan Başkan nerdesin. Niye kovmuyorsun bu yeteneksizi. Adam 30 sene öncede kalmış.
Ofli
1 yıl önceHala avcı diye yorum yapan arkadaşlara sesleniyorum. Bu takımın bu halde olmasının 1.sorumlusu avcı idi. Balık hafızalı olmayalim
Mehmet Kaya
1 yıl öncetakıma yüzlerce çöp doldurup bizi vasata mahkum eden başkanı da yuhla
şaşaırdıkmı hayır
1 yıl önceŞENOL GÜNEŞLE GEÇMİŞTE tS YENİLDİ DEPLASMANLARDA HEP sorun yaşardı..bi abdullah hoca zamnında ts un yüzüz güldü..şu kadrodan daha kısıtlı dar dar kadro ile TSu 3. yaptı avcı..iç ve dış mihraklar Tsun gelicek yıllardaki muhtemel başrısını engelmek için hocaya sezon başlamadan saldırmaya başladılar..Tsa bunlar müstehakk..abdullah avcının ahı bazı çok bilmişerin yüzünden Tsu bırakmaz..fbjk tarftarı abdullah avcıya Tslu kılığında saldırdı içerdeki piyonlarda buna uydu...efsane hoca 38 yıl sonra şamp
yazık oldu hoca ya
1 yıl önceşampiyon apo hocayı yien çok bilmiş futbol filozofları eserinizle gurur duyun..ahmet suat hocaya yapılan haksızlıklar apo hocayada yapıldı..Ts u en kötü kadro ile daha ekonmik tablo kötü iken 3. yapan hocaya yapılan haksızlıklar iftiralar dan utandınızmı..Tsla yeniden sayenişzde 3 büyükler,in özellikle fbkjk tarftarı alay ediyor..
YORGUN
1 yıl önceSAYIN HOCAM NE GÜZEL ANLATIYORSUN.MAĞLUP OLMUŞ TAKIMIN HOCASI DEĞİLSİN SANKI.RECEP UÇAR HOCA KADAR OLAMADIN.TRABZONSPORA KONUŞAN DEĞİL İŞ YAPAN HOCA LAZIM.DURMANA GEREK YOK VALIZLERİNİ TOPLA.HİÇ DURMANA GEREK YOK.ZARAR VERİYORSUN.YETER SENİ ÇEKEMEYİZ. KENRADAN TAKIMA VERECEK BİR KİŞİ YOK .FARKLI BİR ŞEYLER VARSA ÇIK ONLARI ANLAT.GERÇEKLERİ HERKES BİLSİN. KENAR KULUBE TAMAMİYLE DEĞİŞMELİ.HAKEME BAĞIRMAKLA OLMUYOR.SONUÇ FATURA BİRİLERİNE KESİLİYOR.ŞENOL HOCA BUNLAR SENİN EKSİ HANENE YAZAR.OKADAR.
Gurbetçi
1 yıl öncebiz ve balık hafıza asla :) 38 yıl sonra şampiyon olmuş sonraki sene kümeye gidiyor diye kaçan teknik direktörü tekrar deneyecek kadar da balık hafızalı değiliz:)
Filozof
1 yıl öncepeki filozof bey kimse güneş demiyor da sen kendine dert edinmişssin madem;ruzomberok, rapid, st. gallen maçlarına ne diyeceksin. 1 haftalık 1 süreçte mi takımın başına geçti hazırlayamadı. yoksa Ahmet Ağaoğlunun şampiyon yaptığı senenin sonunda kümeye giderken oynattığı ve yaptığı takımla mı avcı diyorsun!!!
Horozoğlu
1 yıl önceDAHA DURUN! BİRDE BUNUN KUPA AYAĞI VAR...! GÖRECEKSİNİZ...!
çebi61
1 yıl önceTüm bunlar yönetilemeyen Şampiyonluğun yansımaları maalesef!!! kadroyu koruyup nokta 3-4 transferle bu ligde yeni şampiyonluklar varken şampiyonlar ligi!! hedefli anlamsız transferlerle takımın kimyası bozuldu..gbamini kiralık getirip siopisi yedeğe çektik, ahmetcan satıldı yerine bartra geldi, djaniny yedek kaldı, cornelius tek kalemde satıldı, yerine gelenleri de bedava göndermek zorunda kaldınız. denswişll gibi gönderemedikleriniz de var.
Filozof
1 yıl önceben çok şaşırıyorum ama...tamam şenol değil ama avcı nasıl diyebilmenize. şampiyonluk senesinden sonra nasıl bir kadro kurmuştu? o kadrodan hatırladığınız bir tane oyuncu kaldı mı ya da para etti mi? onun yüzünden Ağaoğlu gitmedi mi? bu avcının ahı değil Ağaoğlunun ahıdır. o da başkana tutuyor tutacak!
Gurbetçi
1 yıl öncebaşkanın istifa etmeye yüzü var mı?
çebi61
1 yıl öncewakameyi zirvede gönderip iki yaş daha yaşlı ve sakat olarak hem de daha maliyetli şekilde geri aldık. işin acı tarafı o yoksa takım pozisyon bulamıyor nerdeyse!!! bu kadronun yarışmacı olabilmesi mümkün değil maalesef!! takımın sosa, hamşik benzeri saha içi lideri yok! ilerde top tutabilecek bir forveti yok kaybedilen her top tehlikeye dönüşüyor! yusuf sarı gibi hızlı gençleri ve trezege gibi hızlı oyuncuları gönderiyorsunuz, takım kontraya çıkamıyor!!tek bir hızlı atak yok!!!
ofli hasan
1 yıl önceAbdullah hocayı gönderdiler yerine ilaç olsun diye Şenol hocayı getirdiler ancak ilaç yerine zehir oldu bu ne yaw koca takım bir gol pozisyonuna giremiyor hocam bırak git Allah aşkına seni seviyoruz ancak seninle olmayacak belli