Haber61’de Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ile birlikte gündemi değerlendiren deneyimli yorumcu Haluk Ayyıldız, Trabzonspor’un şampiyonluk sonrası yaşadığı irtifa kaybına dikkat çekti. Ayyıldız, bordo-mavili ekibin zirveye çıktığı dönemden sonra Galatasaray’ın sergilediği yükselişle aradaki makasın Trabzonspor aleyhine açıldığını vurguladı.

"Şampiyon Olduktan Sonra Aşağıya Yattınız"

Trabzonspor camiasına seslenen Haluk Ayyıldız, yönetimin ve camianın şampiyonluk başarısını sürdürülebilir hale getiremediğini savundu. Ayyıldız, "2021-2022 sezonunda şampiyon oldun ve darmaduman oldun. O sene Galatasaray küme düşüyordu, şimdi ise 4 yıl üst üste şampiyonluğunu ilan etti. Trabzonspor camiasına sesleniyorum: Resmen aşağıya yattınız. İç kavgalar, yönetim ve hoca hataları derken adamlar yürüdü gitti. Şimdi makasın açıldığından şikayet ediyorsunuz, buna siz izin verdiniz." ifadelerini kullandı.

Başkan ve Oyuncu Kayıpları Kritik Rol Oynadı