Haber61’de Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ile birlikte gündemi değerlendiren deneyimli yorumcu Haluk Ayyıldız, Trabzonspor’un şampiyonluk sonrası yaşadığı irtifa kaybına dikkat çekti. Ayyıldız, bordo-mavili ekibin zirveye çıktığı dönemden sonra Galatasaray’ın sergilediği yükselişle aradaki makasın Trabzonspor aleyhine açıldığını vurguladı.
"Şampiyon Olduktan Sonra Aşağıya Yattınız"
Trabzonspor camiasına seslenen Haluk Ayyıldız, yönetimin ve camianın şampiyonluk başarısını sürdürülebilir hale getiremediğini savundu. Ayyıldız, "2021-2022 sezonunda şampiyon oldun ve darmaduman oldun. O sene Galatasaray küme düşüyordu, şimdi ise 4 yıl üst üste şampiyonluğunu ilan etti. Trabzonspor camiasına sesleniyorum: Resmen aşağıya yattınız. İç kavgalar, yönetim ve hoca hataları derken adamlar yürüdü gitti. Şimdi makasın açıldığından şikayet ediyorsunuz, buna siz izin verdiniz." ifadelerini kullandı.
Başkan ve Oyuncu Kayıpları Kritik Rol Oynadı
Başarı sonrası kulüpteki istikrarın bozulmasına değinen Ayyıldız, şampiyon başkanın ve kilit oyuncuların ayrılma sürecini eleştirdi. Rakip takımların güçlenirken Trabzonspor’un elindeki değerleri koruyamadığını belirten Ayyıldız, şu açıklamalarda bulundu:
"Şampiyon olan başkanı gitti, futbolcuları gitti. Play-off maçı oynadın, elindeki oyuncuyu rakibine kaptırdın. Kopenhag maçı öncesi Cornelius'tan bahsediyorum. Galatasaray 80 milyon euroluk Osimhen’i, Icardi’yi, Sane’yi aldı; kendince bir denge kurdu. Sen şampiyon olup oturdun aşağıya. Onlar ise kongreler yapıp daha da güçlendi. Trabzonspor camiası bu dediklerimi anlıyordur ama bir türlü birlik olamadılar."
"Türkiye Kupası ile Avunur Hale Gelindi"
Trabzonspor’un vizyonunun Şampiyonlar Ligi olması gerektiğini ancak gelinen noktada Türkiye Kupası’nın tek hedef kaldığını kaydeden Ayyıldız, "Trabzonspor bugün Ziraat Türkiye Kupası’nı kazanır hale geldi diye bayram ediyorsunuz. Halbuki devasa işlere imza atan bir Trabzonspor’dan bahsetmemiz gerekiyordu. Galatasaray planını yaptı ve atı alan Üsküdar’ı geçti. Yaşananlar tamamen şampiyonluk sonrasının doğru yönetilememesinin yansımalarıdır." diyerek sözlerini noktaladı.
Tüm Yorumlar (6)
Oflu
1 ay önce59 yaşında fanatik bir taraftar olarak bu düşüncelerinize kesinlikle katılıyorum. Şampiyonluk sezonundan sonra kulüp cahilce yönetildi. Bizim uyanmamız için 4 sezon geçmesi gerekti. Aklımız ancak bu kadar yetiyor.
Erdal
1 ay önceAynen şampiyon kadro dağıtılmasaydı Trabzonspor bir şampiyonluk daha alabilirdi
horozoğlu
1 ay önceçok doğru bir tespit...sürdürülebilirlik profesyonelliktir...!
Serkan
1 ay önceBu sene farklı mı ? Okyanusları , denizleri geçip , derede boğdular takımı. Şampiyon olacakken , hedef 3.lük dediler.
ÖZŞİMŞİR
1 ay önceİKİNCİ OLURSAM ŞAMPİYONLAR LİGİ İÇİN ÖN ELEME OYNAMAM GEREKİR BU NEDENLE İYİ OYUNCU YANİ PAHALI OYUNCU ALMAM GEREKİR BU TRANSFERLERİ YAPAMAYIZ BİZE ÜÇÜNCÜLÜK YETER BİZ BİR ANADOLU TAKIMIYIZ,MANTIĞI TAŞIYORUZ, BİZE PARA LAZIM KADRO DEĞİL OULAİ VE AGUSTO YU SATIP PARA KAZANALIM SONRA DA YARIŞMACI OLALIM,BU MANTIKLA BİR YERE VARAMAYIZ,ZUPKOV UN ÖZEL NEDENLERDEN DOLAYI GİTMESİ ELEŞTİRİLEMEZ,3,5 MİLYON EURAYA BİLE OYUNCU VERDİNİZ,,,
Recep Aydın
1 ay önceŞehir dışından gelen taraftarlar olmasa stad dolmuyor. Klüp kampanya yapıyor, destek veren sayısı elle sayılacak kadar. Herşeyi yönetimden bekler olduk. İstanbul'un imkanları ile Trabzon'un imkanları arasında dağlar kadar fark var. O yüzden her topçu bize gelmiyor. Ayrca Galatasaray'ın şaibeli paralarla yaptığı transferler ortada iken bizi onlarla kıyaslamak abesle iştigal olur. Biz namusumuzla, şike yapmadan, arkadan dolaşmadan yolumuza bakalım, gerekirse küme düşelim.