Trabzonspor teknik direktörü Rıza Çalımbay, camianın beklentilerine karşılık vermeyi ve takımı daha yukarıya taşımayı arzuladıklarını belirterek, “Birlik ve beraberlik içerisinde bu büyük camia layık olduğu seviyeye mutlaka ama mutlaka yükselecektir” dedi.

Deneyimli teknik adam, bordo-mavili kulübün dergisinin 148’inci sayısında yer alan yazısında, ligin ikinci yarısına iyi başlamak istediklerini söyledi. Göreve geldiği günden buyana oynadıkları tüm karşılaşmaların final havasında geçtiğini ifade eden Çalımbay, “Çünkü her bir puan bizim için çok kritik, alacağımız her galibiyet bizi bir anda yukarıya taşıyabilecek seviyedeydi. Şu ana kadar futbolcularımın çizdiği performans itibarıyla, bu bilinci sahaya yansıttığımızı düşünüyorum. Ben, teknik ekibim ve takımımdaki her futbolcu oynadığımız her maça final havasında baktık ve bu motivasyonun karşılığını almayı başardık. Ligde olduğu gibi Türkiye Kupası’nda da benzer bir motivasyon kaynağımız vardı. Biz kupayı almak istiyoruz. Dikkatli ilerlemeliyiz. Trabzonspor, tarihi boyunca iddianın; kendine güvenin ve inancın takımı olmuştur. Futbol kariyerim boyunca Trabzonspor’un en zor zamanlarında bile iddiasından bir şey ka...