| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Ocak 2018 12:25 Güncellenme tarihi: 05 Aralık 2025 11:23

Rıza Çalımbay'dan Trabzonspor Camiasına Net Mesaj: Birlik İçinde Yükseleceğiz

Trabzonspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, kulüp dergisine yaptığı açıklamada, camianın beklentilerine karşılık vermeyi hedeflediklerini belirtti.

 Trabzonspor teknik direktörü Rıza Çalımbay, camianın beklentilerine karşılık vermeyi ve takımı daha yukarıya taşımayı arzuladıklarını belirterek, “Birlik ve beraberlik içerisinde bu büyük camia layık olduğu seviyeye mutlaka ama mutlaka yükselecektir” dedi.

Deneyimli teknik adam, bordo-mavili kulübün dergisinin 148’inci sayısında yer alan yazısında, ligin ikinci yarısına iyi başlamak istediklerini söyledi. Göreve geldiği günden buyana oynadıkları tüm karşılaşmaların final havasında geçtiğini ifade eden Çalımbay, “Çünkü her bir puan bizim için çok kritik, alacağımız her galibiyet bizi bir anda yukarıya taşıyabilecek seviyedeydi. Şu ana kadar futbolcularımın çizdiği performans itibarıyla, bu bilinci sahaya yansıttığımızı düşünüyorum. Ben, teknik ekibim ve takımımdaki her futbolcu oynadığımız her maça final havasında baktık ve bu motivasyonun karşılığını almayı başardık. Ligde olduğu gibi Türkiye Kupası’nda da benzer bir motivasyon kaynağımız vardı. Biz kupayı almak istiyoruz. Dikkatli ilerlemeliyiz. Trabzonspor, tarihi boyunca iddianın; kendine güvenin ve inancın takımı olmuştur. Futbol kariyerim boyunca Trabzonspor’un en zor zamanlarında bile iddiasından bir şey kaybettiğini görmedim. Şimdi ben de bu büyük ve anlamlı inancın bir parçasıyım. Bundan dolayı müteşekkirim” diye konuştu.

"CAMİANIN BEKLENTİLERİNE KARŞILIK VERMEK İSTİYORUZ"

Ligin ikinci yarısında çok daha çekişmeli ve telafisi olmayan maçlar oynayacaklarına dikkat çeken Çalımbay, “Bu nedenle devre arası kampını çok önemsiyoruz.  İyi bir hazırlık döneminin ardından ligin ikinci yarısına iyi bir başlangıç yapmak en büyük hedefimiz olacak. Bu yolculukta her zaman söylediğim gibi taraftarımız bizim olamazsa olmazımız olacak. Onların desteği bizi daha iyi yerlere taşıyacaktır. Bizler bu sorumluluğun altından en iyi şekilde kalkmak istiyoruz. Camianın beklentilerine karşılık vermek, takımımızı daha yukarıya taşımak istiyoruz. Birlik ve beraberlik içerisinde bu büyük camia layık olduğu seviyeye mutlaka ama mutlaka yükselecektir. Tüm Trabzonspor ailesine ve ülkemize başarılı, sağlıklı, huzur dolu bir yeni yıl diliyorum” ifadelerine yer verdi.

 

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
hoca
8 yıl önce

hizli dusunup hizli hareketli ve isabetli topcular gerekir hocam daha cok calismak lazim

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Bu trabzonda asla birlik olmaz bu bir hep birileri birşeyleri karıştırır ikincisi bu başkan ve yönetimin bu takıma vereceği hiç ama hiçbirşey yok bunların hicbir programı bilgisi becerisi vede parası yokdur alsalarda gider hiçbir şeye yaramaz 34 yaşında birini alırlar ondan sebep kimse boşuna hayal kurmasın sonu husran oluyor ben artık trabzonda hiçbir spor branşının başarılı olacağına inanmıyorum bu yönetime başkana hiç inanmıyorum yine başladı yok gidecek görüşecek ligin başlamasına yirmi gün var Başkan zaten YALANCI PALAVRACI

P
pehhhhhhhhhhhhhhh
8 yıl önce

ndoye ile mi

K
Koc
8 yıl önce

Başarı ve istikrar isteyen her ne edip karabük maci ni alırdı!!! Suni konuşmalar suni puanlar dir bundan sonra küçük olmaya daha derin devam edecek TRABZONSPOR!!! ŞEHRİN ÇIKARLARI VIZYONUNDAN ÖNDE!!

A
Alperen
8 yıl önce

Hocam gurban olayim bu takima 1 stoper lazim ne üc dört burasi cöplükmi gardAsim bir defans bitti seneye bu takim acik ara sampiyon olur ama inanin sadece trrabzonlu bir hoca lazim fatih tekke olur osman olur ünal olur bizim sehrin havasini bilen birisi bu takimi bir stoperlan sampiyon yapar bu yaziyi not alin seneye görüsürüz

Tüm Yorumlar (9)

H
hoca
8 yıl önce

hizli dusunup hizli hareketli ve isabetli topcular gerekir hocam daha cok calismak lazim

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Bu trabzonda asla birlik olmaz bu bir hep birileri birşeyleri karıştırır ikincisi bu başkan ve yönetimin bu takıma vereceği hiç ama hiçbirşey yok bunların hicbir programı bilgisi becerisi vede parası yokdur alsalarda gider hiçbir şeye yaramaz 34 yaşında birini alırlar ondan sebep kimse boşuna hayal kurmasın sonu husran oluyor ben artık trabzonda hiçbir spor branşının başarılı olacağına inanmıyorum bu yönetime başkana hiç inanmıyorum yine başladı yok gidecek görüşecek ligin başlamasına yirmi gün var Başkan zaten YALANCI PALAVRACI

P
pehhhhhhhhhhhhhhh
8 yıl önce

ndoye ile mi

K
Koc
8 yıl önce

Başarı ve istikrar isteyen her ne edip karabük maci ni alırdı!!! Suni konuşmalar suni puanlar dir bundan sonra küçük olmaya daha derin devam edecek TRABZONSPOR!!! ŞEHRİN ÇIKARLARI VIZYONUNDAN ÖNDE!!

A
Alperen
8 yıl önce

Hocam gurban olayim bu takima 1 stoper lazim ne üc dört burasi cöplükmi gardAsim bir defans bitti seneye bu takim acik ara sampiyon olur ama inanin sadece trrabzonlu bir hoca lazim fatih tekke olur osman olur ünal olur bizim sehrin havasini bilen birisi bu takimi bir stoperlan sampiyon yapar bu yaziyi not alin seneye görüsürüz

U
Uy aha 2018
8 yıl önce

Jaja dönmek istiyor jajayla bi tane stoper alalım

B
Baybars
8 yıl önce

Başladi yine karamsarlar bandosu işe . Hayatları eleştiri ve hor görmekten başka birşey olmayan bu guruplara takılmasını sakın. Ben Rıza hoca geldiğinde en fazla 5 maç mühlet verenleri çok gördüm ne zaman ki Karabük maçında tökezledi hemen altını oynaya başladılar. Sayın Rıza hocam sana bir Trabzonlu ve Trabzonspor taraftarı olarak tavsiyem kulaklarını kapat işine bak.

6
6161
8 yıl önce

Arkadaslar bir Rita hacayi birakalim nasilki senil hoch besikdasi spon yabdi belki Kismet riza Hocada bituminös kismet

O
Osman yagci
8 yıl önce

Bu TRABZONSPOR ne edip edip bu N doyeyi gondermesi lazim bu adamla olmaz olmuyor da O futbolcuysa bende KALECIYIM Hadi kol atsinda gorelim bu adam dandik SAYGILAR NET61OSMAN