Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupayı 10. kez müzesine götürdü. Karşılaşmada bordo-mavili takımın ilk golünü atan ve maçın oyuncusu seçilen Paul Onuachu, mücadele sonrası açıklamalarda bulundu.
“Bu başarıyı hak ettiğimizi düşünüyorum”
Uzun bir sezonu geride bıraktıklarını belirten Onuachu, takım olarak büyük mücadele verdiklerini söyledi. Nijeryalı golcü, “Uzun bir sezon oldu. Kupayla tamamlayabildiğimiz için gerçekten çok mutluyuz. Bunun için büyük bir mücadele verdik, çok savaştık. Takım olarak bu başarıyı hak ettiğimizi düşünüyorum” dedi.
“Taraftarlarımızın desteği çok önemliydi”
Takım arkadaşlarının sahada büyük karakter ortaya koyduğunu belirten Onuachu, taraftara da ayrı parantez açtı. Onuachu, “Takım arkadaşlarımla birlikte inanılmaz bir mücadele ortaya koyduk. Taraftarlarımızın desteği de bizim için çok önemliydi. Çok büyük bir sezonun sonunda olduğumuzu düşünüyorum ve bu başarıdan dolayı gerçekten çok mutluyuz” ifadelerini kullandı.
“Üç kez üst üste final kaybetmeyi kabul edemezdik”
Trabzonspor’un son yıllarda kupa fin...