| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Mayıs 2026 00:53 Güncellenme tarihi: 23 Mayıs 2026 00:58

Onuachu’dan kupa sonrası açıklama! “Bu kupa şehrimize ve taraftarlarımıza armağan olsun”

Trabzonspor’un Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek şampiyon olmasının ardından Paul Onuachu açıklamalarda bulundu. Nijeryalı golcü, uzun sezonu kupayla tamamladıkları için çok mutlu olduklarını söyledi.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupayı 10. kez müzesine götürdü. Karşılaşmada bordo-mavili takımın ilk golünü atan ve maçın oyuncusu seçilen Paul Onuachu, mücadele sonrası açıklamalarda bulundu.

“Bu başarıyı hak ettiğimizi düşünüyorum”
Uzun bir sezonu geride bıraktıklarını belirten Onuachu, takım olarak büyük mücadele verdiklerini söyledi. Nijeryalı golcü, “Uzun bir sezon oldu. Kupayla tamamlayabildiğimiz için gerçekten çok mutluyuz. Bunun için büyük bir mücadele verdik, çok savaştık. Takım olarak bu başarıyı hak ettiğimizi düşünüyorum” dedi.

“Taraftarlarımızın desteği çok önemliydi”
Takım arkadaşlarının sahada büyük karakter ortaya koyduğunu belirten Onuachu, taraftara da ayrı parantez açtı. Onuachu, “Takım arkadaşlarımla birlikte inanılmaz bir mücadele ortaya koyduk. Taraftarlarımızın desteği de bizim için çok önemliydi. Çok büyük bir sezonun sonunda olduğumuzu düşünüyorum ve bu başarıdan dolayı gerçekten çok mutluyuz” ifadelerini kullandı.

“Üç kez üst üste final kaybetmeyi kabul edemezdik”
Trabzonspor’un son yıllarda kupa finalinde yaşadığı kayıplara da değinen Onuachu, bu kez aynı senaryoyu yaşamak istemediklerini vurguladı. Başarılı santrfor, “İki yıl önce finale çok yaklaşmış ama kazanamamıştık. Geçen yıl da bir final kaybettik. Üç kez üst üste final kaybetmeyi kabul edemezdik, bunu istemezdik” dedi.

“Şehir için, taraftar için mücadele ettik”
Onuachu, kupa zaferini Trabzon şehrine ve bordo-mavili taraftarlara armağan etti. Yıldız oyuncu, “Takım arkadaşlarımız bunun bilincindeydi. Şehir için, taraftar için mücadele ettik. Bu galibiyet ve bu kupa hem şehrimize hem de taraftarlarımıza armağan olsun” diye konuştu.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
AhMeT
4 hafta önce

Alt yapıdaki gençlerin yetişmesi için nasıl sabır ile bekliyorsak,yeri geldiği zamanda genç bir teknik direktöre hatta genç bir başkanada sabır göstermeliyiz.40 yıl bekledi bu taraftar şampiyonluk için,birazda genç lere sabır göstermeyi öğrenelim.Öyle yada böyle futbolda gelirlerde makas çok açıldı.Hedefler ve gerçekler sağlam analiz edilmeli.Bu Takım mevcut şartlara göre başarılıdır.Bravo herkese

6
60
4 hafta önce

Penaltı atmayı bilmezken ne diye topun başına geçiysen looo.!!!???

V
vatandaş
4 hafta önce

Tebrikler Ts ve Fatihh hoca.