Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupayı 10. kez müzesine götürdü. Karşılaşmanın ardından bordo-mavili takımın Trabzonlu oyuncusu Mustafa Eskihellaç açıklamalarda bulundu.
“Zor olunca daha kıymetli oluyor”
Kupaya uzanan yolun kolay olmadığını belirten Mustafa Eskihellaç, zorlu sürecin sonunda gelen başarının daha değerli olduğunu ifade etti. Mustafa, “Sürekli zor olunca sonunda daha güzel oluyor. Daha kıymetli oluyor. Gerçekten zorlu bir süreçten geçtik. Grupta çok zorlu bir Başakşehir maçımız vardı, gruptan çıkamama ihtimalimiz oluşmuştu ama onu atlattık” dedi.
“Hiçbir maç kolay olmadı”
Trabzonspor’un kupa yolculuğunda zorlu deplasmanlardan geçtiğini belirten Mustafa, Samsunspor ve Gençlerbirliği maçlarına dikkat çekti. Başarılı oyuncu, “Zorlu deplasmanlar oynadık. Samsun deplasmanı, Gençlerbirliği deplasmanı… Hiçbir maç kolay olmadı. Gerçekten zor bir süreçti ama çok şükür sonu güzel bitti. Mutluyuz. Müzemize bir kupa daha getirdik” ifadelerini kullandı.
“Bu kulüp çok daha fazlasını hak ediyor”
Mustafa Eskihellaç, Trabzonspor’un...