| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Mayıs 2026 00:52 Güncellenme tarihi: 23 Mayıs 2026 00:55

Mustafa Eskihellaç’tan kupa sonrası duygusal sözler! “Trabzonspor futbolcusu olarak kupa kazanmak nasip oldu”

Trabzonspor’un Ziraat Türkiye Kupası finalinde Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek şampiyon olmasının ardından Mustafa Eskihellaç açıklamalarda bulundu. Trabzonlu futbolcu, bordo-mavili formayla kupa kazanmanın kendisi için büyük anlam taşıdığını söyledi

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde TÜMOSAN Konyaspor’u 2-1 mağlup ederek kupayı 10. kez müzesine götürdü. Karşılaşmanın ardından bordo-mavili takımın Trabzonlu oyuncusu Mustafa Eskihellaç açıklamalarda bulundu.

“Zor olunca daha kıymetli oluyor”
Kupaya uzanan yolun kolay olmadığını belirten Mustafa Eskihellaç, zorlu sürecin sonunda gelen başarının daha değerli olduğunu ifade etti. Mustafa, “Sürekli zor olunca sonunda daha güzel oluyor. Daha kıymetli oluyor. Gerçekten zorlu bir süreçten geçtik. Grupta çok zorlu bir Başakşehir maçımız vardı, gruptan çıkamama ihtimalimiz oluşmuştu ama onu atlattık” dedi.

“Hiçbir maç kolay olmadı”
Trabzonspor’un kupa yolculuğunda zorlu deplasmanlardan geçtiğini belirten Mustafa, Samsunspor ve Gençlerbirliği maçlarına dikkat çekti. Başarılı oyuncu, “Zorlu deplasmanlar oynadık. Samsun deplasmanı, Gençlerbirliği deplasmanı… Hiçbir maç kolay olmadı. Gerçekten zor bir süreçti ama çok şükür sonu güzel bitti. Mutluyuz. Müzemize bir kupa daha getirdik” ifadelerini kullandı.

“Bu kulüp çok daha fazlasını hak ediyor”
Mustafa Eskihellaç, Trabzonspor’un daha büyük başarıları hak ettiğini vurguladı. Bordo-mavili futbolcu, “İnşallah nicelerine… Bu güzel kulüp çok daha iyilerini, çok daha fazlasını hak ediyor. Umarım önümüzdeki sezon bu yıldan çok daha iyi bir yıl olur bizim için” diye konuştu.

“Aklımın ucundan geçmezdi”
Trabzonspor formasıyla kupa kazanmanın çocukluk hayali gibi özel bir anlam taşıdığını belirten Mustafa, duygusal ifadeler kullandı. Mustafa Eskihellaç, “Bu aslında çocukluğuma kadar giden bir hikâye. Açıkçası aklımın ucundan geçmezdi Trabzonspor futbolcusu olup kupa kazanmak” dedi.

“Trabzonsporlu olduk, kupa kazanmak nasip oldu”
Trabzonlu oyuncu, sözlerini şu ifadelerle tamamladı: “Elhamdülillah… Allah bizi Müslüman yarattı, Türk olarak yarattı, Trabzonlu olduk ve Trabzonsporlu olduk. Trabzonspor futbolcusu olarak kupa kazanmak nasip oldu. İnşallah nicelerine…”

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

C
Cemal civelek
4 hafta önce

Yazik ceza sahasi icinde kendini bir seyret adam onunde sallana sallana gol atiyor sende bakiyorsun.nereyi kapatacagini nasil adamin sut atmasini önlerim bunlari bir ogren.

I
ibrahim
4 hafta önce

tebrikler Mustafa

O
Osman
4 hafta önce

Mustafa nın bence eleştirilmesi gereken yerleri çok.Bence Mustafa asla ortasahanın rakip tarafında görev almamalı.İlerleme yapamıyor ve takımı hızlandıramıyor.Onun yeri defansın sol tarafının ortasahaya kadar olan yeri.Sağ ayaklımı sol ayaklımı vallahi anlayamadım.Sol tarafta rakip sahasının oralardan aldığı topları yavaşlatıyor kaybediyor rakibe faulle giriyor tuttuğu yerden gol yeniyor ben Arif boşluk daha iyiydi diyorum.Mesela yani.

M
Manual
4 hafta önce

Iyi topcu karakterli usak.