Trendyol Süper Lig’in 31. haftasında, 27 Nisan tarihinde Konya’da oynanan Konyaspor - Trabzonspor karşılaşması öncesinde yeşil sahada kutlama heyecanı yaşandı. Jandarma Genel Komutanlığı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında düzenlenen organizasyonda, ev sahibi ekibin futbolcuları sahaya özel bir pankartla çıktı.

"187 Yaşında" Pankartıyla Sahaya Çıktılar

Konyasporlu futbolcular, seremonide üzerinde “Köklü geçmiş, güçlü gelecek Jandarma 187 Yaşında” yazılı pankartı taşıdı. Jandarma Teşkilatı’nın kuruluşunu kutlayan bu hareket, tribünlerden ve spor camiasından büyük takdir topladı.

Gurur dolu nice 187 yıllara????????

Jandarma Genel Komutanlığımızın 187’nci kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında, Konyaspor-Trabzonspor müsabakasının seremonisinde Konyaspor futbolcuları, üzerinde “Köklü geçmiş, güçlü gelecek Jandarma 187 Yaşında” yazılı pankartla sahaya çıktı.… pic.twitter.com/RN42TbSsrF

— T.C. Jandarma Gn. K (@jandarma)