| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Mayıs 2026 20:14 Güncellenme tarihi: 12 Mayıs 2026 20:15

Jandarma Genel Komutanlığı’ndan Trabzonspor’un Konya deplasmanına özel paylaşım

Konyaspor ve Trabzonspor arasında oynanan müsabaka öncesinde, Jandarma Genel Komutanlığı’nın kuruluş yıl dönümü dolayısıyla sahada anlamlı bir tören gerçekleştirildi.

Trendyol Süper Lig’in 31. haftasında, 27 Nisan tarihinde Konya’da oynanan Konyaspor - Trabzonspor karşılaşması öncesinde yeşil sahada kutlama heyecanı yaşandı. Jandarma Genel Komutanlığı’nın 187’nci kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında düzenlenen organizasyonda, ev sahibi ekibin futbolcuları sahaya özel bir pankartla çıktı.

"187 Yaşında" Pankartıyla Sahaya Çıktılar

Konyasporlu futbolcular, seremonide üzerinde “Köklü geçmiş, güçlü gelecek Jandarma 187 Yaşında” yazılı pankartı taşıdı. Jandarma Teşkilatı’nın kuruluşunu kutlayan bu hareket, tribünlerden ve spor camiasından büyük takdir topladı.

 

Futbolculara ve Hakemlere Çiçek Takdimi

Etkinlikler kapsamında sadece pankartla sınırlı kalınmadı. Jandarma personeli, maçın hakem heyetine ve her iki takımın futbolcularına çiçek takdim ederek bu özel günü taçlandırdı. O anlar stadyumdaki taraftarlarca alkışlarla karşılanırken, Jandarma Genel Komutanlığı sosyal medya hesaplarından "Gurur dolu nice 187 yıllara" mesajını paylaştı.

Maç Sonucu

Konya’da oynanan zorlu mücadele, ev sahibi Konyaspor’un 2-1’lik galibiyetiyle sonuçlanmıştı. 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!