Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği’ni 2-1 mağlup ederek finale yükseldi. Karşılaşmanın ardından Haber61 TV ekranlarında yayınlanan Saha Kenarı programında konuşan Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak, bordo-mavili takımın final süreci ve Teknik Direktör Fatih Tekke’nin açıklamalarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Çıtlak, Trabzonspor’un Türkiye Kupası’nı kazanması gerektiğini belirterek, Fatih Tekke’nin de teknik direktörlük kariyerindeki ilk kupasını alma fırsatı yakaladığını söyledi.
“Fatih Tekke’nin ilk kupasını alması gerekiyor”
Okan Çıtlak, Trabzonspor’un finalde Konyaspor’u mağlup ederek sezonu kupayla tamamlamasının önemine vurgu yaptı. Çıtlak, “Trabzonspor’un kupayı alması ve Fatih Tekke’nin de ilk kupasını alması gerekiyor” dedi.
“Bu ifadeyi kullanmaması daha doğru olurdu”
Fatih Tekke’nin maç sonunda yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamalara da değinen Çıtlak, deneyimli teknik adamın “kupa” konusundaki ifadelerinin camiada farklı algılandığını belirtti. Okan Çıtlak, “Fatih Tekke’nin maç sonunda yayıncı kuruluşa ‘Kupa alıp almamak benim için çok önemli değil’ gibi bir ifadesi v...