Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği’ni 2-1 mağlup ederek finale yükseldi. Karşılaşmanın ardından Haber61 TV ekranlarında yayınlanan Saha Kenarı programında konuşan Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak, bordo-mavili takımın final süreci ve Teknik Direktör Fatih Tekke’nin açıklamalarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Çıtlak, Trabzonspor’un Türkiye Kupası’nı kazanması gerektiğini belirterek, Fatih Tekke’nin de teknik direktörlük kariyerindeki ilk kupasını alma fırsatı yakaladığını söyledi.
“Fatih Tekke’nin ilk kupasını alması gerekiyor”
Okan Çıtlak, Trabzonspor’un finalde Konyaspor’u mağlup ederek sezonu kupayla tamamlamasının önemine vurgu yaptı. Çıtlak, “Trabzonspor’un kupayı alması ve Fatih Tekke’nin de ilk kupasını alması gerekiyor” dedi.
“Bu ifadeyi kullanmaması daha doğru olurdu”
Fatih Tekke’nin maç sonunda yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamalara da değinen Çıtlak, deneyimli teknik adamın “kupa” konusundaki ifadelerinin camiada farklı algılandığını belirtti. Okan Çıtlak, “Fatih Tekke’nin maç sonunda yayıncı kuruluşa ‘Kupa alıp almamak benim için çok önemli değil’ gibi bir ifadesi vardı. Tepki de aldı ama biliyorsun ki Fatih Tekke kupayı almak ister. Bunu kullanmaması daha doğru olurdu” ifadelerini kullandı.
“Camianın umut duymaya ihtiyacı var”
Çıtlak, Trabzonspor gibi büyük camialarda teknik direktör, futbolcu ve yöneticilerin söylemlerinin önemli olduğunu vurguladı. Okan Çıtlak, “Çünkü karşınızda bir camia var ve bu camianın sizin teknik direktör olarak, futbolcu olarak, yönetici olarak bir şekilde hep söylüyoruz; umut ve gaz vermeniz lazım. ‘Kupa benim için önemli değil’ dediğiniz zaman ibreyi dibe vurduruyorsunuz” şeklinde konuştu.
Tüm Yorumlar (11)
Kadıköy 61
1 ay önceNe dediğini biliyormu
Gurbet Trabzonspor
1 ay önceKupa önemli deyilse senin ne işin var Trabzonsporda
Hasan
1 ay önce" Kupa almasak da olur. Ligde önemli değil" , 20 milyon avroluk oyuncu almalıyız" Fatih Tekke kesinlikle iletişim çalışmalı. Gelirken de aynı şeyi söyledim Söylemleri etlerinin önüne geçiyor. Sahada yaptıklarını söylemleri ile berbat ediyor. Trabzonspor gibi takımların hedefleri olduğu her alanda zirve olmak zorunda. Başarır, başaramaz ayrı konu
ÖZŞİMŞİR
1 ay önceSAYIN TEKNİK DİREKTÖR KUPAYI ALAMAYABİLECEĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜ İÇİN Mİ BU İFADELERİ KULLANDI?
Akıl
1 ay önceAvel sürüsü,bi bakın bakalım Fatih hoca ne d emek istedi,hemen sazan gibi atladınız...Bir metal kase trabzonun geleceğinden daha önemli değildir demek istedi....!!!!
BordoMavi
1 ay öncekonuṣmayı bilmeyen, mıy mıy mıy biri, bilmesen çekingen normal bir taraftar dersin, lütfen git Fatih Tekke, kaç fırın ekmek yemen gerek onu bile diyemiyorum, çok fırın diyeyim bari
Mert 61
1 ay önceBoş konuşmaya devam ediyor, kupa önemli değil se sorarlar adama sen ne için ordasıın, lig senin yüzünden gitti, ıyıncular sayesinde buralara geldik, takıma hiçbir katkın yık, kupa Konyaspora hayırlı olsun. Yeni sezona yeni hocayla inşallah, fatih istifa
Kemal
1 ay önceYeni sezona yeni aklı başında bir hoca ile başlayalım
Adamların takımıTrabzonspor!
1 ay önceFatih Tekke adamdır, ne dediğini bilir. Orada kastedileni anlayamamak ve söyleneni farklı yönlere çekmeyi anlamak mümkün değil!
Tarikat
1 ay önceAdam ruhlar aleminde yaşıyor
arif
1 ay önceFatih tekke iyi t. direktör. Ligde 3. lük bu kadroyla bir de kupa...Daha ne olsun