Trendyol Süper Lig’in kritik haftasında Alanyaspor ile deplasmanda karşı karşıya gelen Trabzonspor, sahadan beraberlikle ayrıldı. Müsabakanın ardından değerlendirmelerde bulunan Teknik Direktör Fatih Tekke, oyunun kontrolünün tamamen kendilerinde olduğunu ancak bitiricilik noktasında sorun yaşadıklarını ifade etti. Tekke, özellikle maçın skorunu belirleyen penaltı kararı üzerinden Türk hakemliğine yönelik dikkat çeken uyarılarda bulundu.
"Kalemize Gelmeden İki Puan Kaybettik"Karşılaşmanın genelinde üstün olan tarafın kendileri olduğunu vurgulayan Fatih Tekke, "İstediğimizin olduğu pozisyonlarda kısırlık var ama oyun olarak her şeyiyle çok beğendiğim bir maçtı. Sonuç olarak kalemize gelmeden iki puan kaybetmiş olduk. Eksiklerimiz var ancak her şeye rağmen kazanmamız gereken bir mücadeleydi. Üzgünüz ama zor bir deplasmanda iyi bir oyun sergiledik. Oyuncularıma da söyledim; evet üzülelim ama haftaya yine zor bir maçımız var. Kolay maçımız yok" dedi.
Kreatif Oyuncu ve Rotasyon VurgusuHücum hattındaki üretkenlik eksikliğine değinen tecrübeli teknik adam, kadro derinliği konusundaki sıkınt...