Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı final mücadelesinde karşılaştığı Gençlerbirliği’ni 2-1’lik skorla geçerek final biletini cebine koydu. Karşılaşma sonrası basın mensuplarına açıklamalarda bulunan bordo-mavili ekibin tecrübeli ismi Anthony Nwakaeme, finale yükselmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade ederek takımın motivasyonuna dikkat çekti.

“Kötü Başlangıcı İyi Bitirdik”

Maçın genelini değerlendiren Nwakaeme, galibiyetin önemine değinerek, “Bizim adımıza çok önemli bir galibiyet oldu. İyi başlamadığımızın farkındayız, ancak bazen bu tür durumlar yaşanabilir. Önemli olan, kötü başlangıçlara rağmen süreci iyi bitirebilmektir. Finaldeyiz ve bu bizi en çok mutlu eden şey. Türk takımının ne kadar mutlu olduğunu ve bunu ne kadar istediğini hepiniz görebiliyorsunuz. Umuyorum ki finalde de iyi bir sonuç alacağız.” ifadelerini kullandı.

Soyunma Odasındaki Hedef: 2’de 2

Takım içindeki atmosferin oldukça yüksek olduğunu belirten başarılı oyuncu, soyunma odasında sadece galibiyete odaklandıklarını dile getirdi. Nwakaeme, “Öncelikle soyunma odasında arkadaşlarımızla birlikte, sizin de ba...