| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Mayıs 2026 23:58

Anthony Nwakaeme: “Kötü başladık ama finali kaptık”

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Gençlerbirliği’ni 2-1 mağlup ederek adını finale yazdırdı. Maçın ardından Nwakaeme değerlendirmelerde bulundu.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı final mücadelesinde karşılaştığı Gençlerbirliği’ni 2-1’lik skorla geçerek final biletini cebine koydu. Karşılaşma sonrası basın mensuplarına açıklamalarda bulunan bordo-mavili ekibin tecrübeli ismi Anthony Nwakaeme, finale yükselmenin mutluluğunu yaşadıklarını ifade ederek takımın motivasyonuna dikkat çekti.

“Kötü Başlangıcı İyi Bitirdik”

Maçın genelini değerlendiren Nwakaeme, galibiyetin önemine değinerek, “Bizim adımıza çok önemli bir galibiyet oldu. İyi başlamadığımızın farkındayız, ancak bazen bu tür durumlar yaşanabilir. Önemli olan, kötü başlangıçlara rağmen süreci iyi bitirebilmektir. Finaldeyiz ve bu bizi en çok mutlu eden şey. Türk takımının ne kadar mutlu olduğunu ve bunu ne kadar istediğini hepiniz görebiliyorsunuz. Umuyorum ki finalde de iyi bir sonuç alacağız.” ifadelerini kullandı.

Soyunma Odasındaki Hedef: 2’de 2

Takım içindeki atmosferin oldukça yüksek olduğunu belirten başarılı oyuncu, soyunma odasında sadece galibiyete odaklandıklarını dile getirdi. Nwakaeme, “Öncelikle soyunma odasında arkadaşlarımızla birlikte, sizin de bahsettiğiniz gibi kalan maçlarımızı konuştuk. İki maçımız kaldı ve bu iki karşılaşmayı da kazanmak istiyoruz. Önümüzde hafta sonu oynayacağımız bir maç var, sonrasında da final karşılaşması. Düşüncelerimiz elbette bu yönde.” dedi.

Trabzonspor’un Karakteri: Daima Galibiyet

Bordo-mavili kulübün her zaman kazanmak için sahaya çıktığını hatırlatan Nwakaeme, şu sözlerle konuşmasını noktaladı:

“Trabzonspor için daha önce de ifade ettiğim gibi, nerede ve kiminle oynadığınız, ligdeki konumunuz ne olursa olsun en önemli şey galip gelebilmektir. Trabzonspor her maçta kazanmak için sahaya çıkar. Biz de bunu yapmaya çalışacağız. Kalan maçlarımızı kazanmak, önce hafta sonundaki karşılaşmayı ardından da finali kazanmak istiyoruz. Bugün soyunma odasında çok güzel bir atmosfer vardı ve maçları konuşmaya devam ediyoruz.”

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
vfore
1 ay önce

Avcı bu adamın sayesinde şampiyonluk gördü. Tekke de aynı durumda. 2-1 i yakaladığın anda ellerini açıp avuç içlerini aşağıya doğru yatığın pompalama hareketiyle takımı geri çekmenin izahı nedir arkadaş. korkunun ecele faydası olur mu? bu kafayla kaç maç kaybettiğimizi neden unutuyorsunuz

O
OFLU TÜRK
1 ay önce

SEN HİÇ OYNAMADIN ZATEN ARTIK ESKİ VAKAYEME DEĞİLSİN

N
niketre
1 ay önce

nwakame artık yoruldu...son sezonu.....zubkov çok kötüydü....

N
niketre
1 ay önce

hangi maça hızlı başladınız zaten....uyurgezerler topluluğu.....