Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, İstanbul’da gerçekleştirilen Trabzon Günleri etkinliğinde gündeme dair önemli değerlendirmelerde bulundu. Takımın içinde bulunduğu sürece dikkat çeken Doğan, hem sahadaki performans hem de camianın birlikteliğine vurgu yaptı.

“Çok güzel bir süreç yaşıyoruz”

Başkan Doğan, takımın ortaya koyduğu performanstan memnun olduklarını belirterek şunları söyledi:

" Çok güzel bir süreç yaşıyoruz. Takım gayet güzel oynuyor. Bu sene kazananın Trabzonspor olduğunu söylüyorum. Çünkü bu genç oyuncularla ve yapılanmanın 1. yılında bu durumda olmak gerçekten önemli bir başarı. Hafta sonu önemli bir maçımız var. Sağ olsun taraftarlarımız biletleri bitirmek üzere. Ben tüm camiamızın desteğini istiyorum. Gerçekten çok önemli. Yani bizi biraz kenara itsek bile, özellikle Sayın Fatih Tekke ve ekibi, değerli oyuncularımızın yanında durması. Ben camiama bu konuda güveniyorum."

Destek vurgusu: “Her zaman yanımızda oldular”

Doğan, göreve geldikleri günden bu yana kulübe verilen desteklere de değinerek şu ifadeleri kullandı:

"Son söz olarak da şunu söyle...