Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, İstanbul’da gerçekleştirilen Trabzon Günleri etkinliğinde gündeme dair önemli değerlendirmelerde bulundu. Takımın içinde bulunduğu sürece dikkat çeken Doğan, hem sahadaki performans hem de camianın birlikteliğine vurgu yaptı.
“Çok güzel bir süreç yaşıyoruz”
Başkan Doğan, takımın ortaya koyduğu performanstan memnun olduklarını belirterek şunları söyledi:
" Çok güzel bir süreç yaşıyoruz. Takım gayet güzel oynuyor. Bu sene kazananın Trabzonspor olduğunu söylüyorum. Çünkü bu genç oyuncularla ve yapılanmanın 1. yılında bu durumda olmak gerçekten önemli bir başarı. Hafta sonu önemli bir maçımız var. Sağ olsun taraftarlarımız biletleri bitirmek üzere. Ben tüm camiamızın desteğini istiyorum. Gerçekten çok önemli. Yani bizi biraz kenara itsek bile, özellikle Sayın Fatih Tekke ve ekibi, değerli oyuncularımızın yanında durması. Ben camiama bu konuda güveniyorum."
Destek vurgusu: “Her zaman yanımızda oldular”
Doğan, göreve geldikleri günden bu yana kulübe verilen desteklere de değinerek şu ifadeleri kullandı:
"Son söz olarak da şunu söyleyeyim; biz geldiğimiz günden beri Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere, değerli Trabzonlu bakanlarımız, değerli vekillerimiz, Sayın Belediye Başkanımız Ahmet Metin Genç bizim her zaman yanımızda oldu. Çok önemli destekler verdi. Trabzonsporumuzun gerçekten pek çok konuda önemli eksikleri vardı. Değerli bakanlarımızla, değerli milletvekillerimizle o eksiklerin büyük bir bölümünü"
Tüm Yorumlar (6)
yomralı genç
3 ay önceBaşkan genç kadromuz var diyorsun eyvallah seneye hangisine teklif gelse satmayacaksın yani satıp yenisi gene alınca ne oluak her sene oyuncu grubunun birbirini tanımasını yada her yıl genç takımla oynuyoruz sabır mı isteyeceksiniz
Murat
2 ay önceBiz stadı derbi maçlarda dolduruyoruz iki yılı geçti kimseyi yenemiyoruz bi alavere dalavere maç alamayacak takımlara maç veriyoruz. Sizde seyirciye moral olarak ne verdiniz boşa gitmiş para emek bozuk psikoloji
Yalcinx5
2 ay önceBaskan yine konusmaya basladiysa yenilgi kacinilmaz
Gogocombo
2 ay önceKlonlamadan satmayacakmış
Kenan
2 ay önceSen ve senin gibiler maça gelmesin bence.riv riv da riv rivv
AHMET MUŞ
2 ay önceYİNE BOŞ YAPTI SENDEN DE TEK BİR İSTEK VAR GİTTT ALLAH AŞKINA GİTT