| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzon Haber Yayın tarihi: 27 Mart 2026 17:51

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan camiaya seslendi! "Tek bir isteğim var.."

İstanbul’da düzenlenen Trabzon Günleri’nde konuşan Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, takımın performansı, taraftar desteği ve kulübe verilen desteklere ilişkin açıklamalarda bulundu

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, İstanbul’da gerçekleştirilen Trabzon Günleri etkinliğinde gündeme dair önemli değerlendirmelerde bulundu. Takımın içinde bulunduğu sürece dikkat çeken Doğan, hem sahadaki performans hem de camianın birlikteliğine vurgu yaptı.

“Çok güzel bir süreç yaşıyoruz”

Başkan Doğan, takımın ortaya koyduğu performanstan memnun olduklarını belirterek şunları söyledi:

" Çok güzel bir süreç yaşıyoruz. Takım gayet güzel oynuyor. Bu sene kazananın Trabzonspor olduğunu söylüyorum. Çünkü bu genç oyuncularla ve yapılanmanın 1. yılında bu durumda olmak gerçekten önemli bir başarı. Hafta sonu önemli bir maçımız var. Sağ olsun taraftarlarımız biletleri bitirmek üzere. Ben tüm camiamızın desteğini istiyorum. Gerçekten çok önemli. Yani bizi biraz kenara itsek bile, özellikle Sayın Fatih Tekke ve ekibi, değerli oyuncularımızın yanında durması. Ben camiama bu konuda güveniyorum."

Destek vurgusu: “Her zaman yanımızda oldular”

Doğan, göreve geldikleri günden bu yana kulübe verilen desteklere de değinerek şu ifadeleri kullandı:

"Son söz olarak da şunu söyleyeyim; biz geldiğimiz günden beri Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere, değerli Trabzonlu bakanlarımız, değerli vekillerimiz, Sayın Belediye Başkanımız Ahmet Metin Genç bizim her zaman yanımızda oldu. Çok önemli destekler verdi. Trabzonsporumuzun gerçekten pek çok konuda önemli eksikleri vardı. Değerli bakanlarımızla, değerli milletvekillerimizle o eksiklerin büyük bir bölümünü"

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
yomralı genç
3 ay önce

Başkan genç kadromuz var diyorsun eyvallah seneye hangisine teklif gelse satmayacaksın yani satıp yenisi gene alınca ne oluak her sene oyuncu grubunun birbirini tanımasını yada her yıl genç takımla oynuyoruz sabır mı isteyeceksiniz

M
Murat
2 ay önce

Biz stadı derbi maçlarda dolduruyoruz iki yılı geçti kimseyi yenemiyoruz bi alavere dalavere maç alamayacak takımlara maç veriyoruz. Sizde seyirciye moral olarak ne verdiniz boşa gitmiş para emek bozuk psikoloji

Y
Yalcinx5
2 ay önce

Baskan yine konusmaya basladiysa yenilgi kacinilmaz

G
Gogocombo
2 ay önce

Klonlamadan satmayacakmış

K
Kenan
2 ay önce

Sen ve senin gibiler maça gelmesin bence.riv riv da riv rivv

Tüm Yorumlar (6)

Y
yomralı genç
3 ay önce

Başkan genç kadromuz var diyorsun eyvallah seneye hangisine teklif gelse satmayacaksın yani satıp yenisi gene alınca ne oluak her sene oyuncu grubunun birbirini tanımasını yada her yıl genç takımla oynuyoruz sabır mı isteyeceksiniz

M
Murat
2 ay önce

Biz stadı derbi maçlarda dolduruyoruz iki yılı geçti kimseyi yenemiyoruz bi alavere dalavere maç alamayacak takımlara maç veriyoruz. Sizde seyirciye moral olarak ne verdiniz boşa gitmiş para emek bozuk psikoloji

Y
Yalcinx5
2 ay önce

Baskan yine konusmaya basladiysa yenilgi kacinilmaz

G
Gogocombo
2 ay önce

Klonlamadan satmayacakmış

K
Kenan
2 ay önce

Sen ve senin gibiler maça gelmesin bence.riv riv da riv rivv

A
AHMET MUŞ
2 ay önce

YİNE BOŞ YAPTI SENDEN DE TEK BİR İSTEK VAR GİTTT ALLAH AŞKINA GİTT