| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Yaşam Yayın tarihi: 27 Ocak 2016 13:49

Trabzon'da sokak hayvanları unutulmadı!

Ortahisar Belediyesi, Veteriner İşleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler yoğun kar yağışı nedeniyle yiyecek sıkıntısı çeken sokak hayvanlarını unutmadı.   Belediye ekipleri sokak hayvanlarının yoğun olarak yaşadığı mahallelere ve yerlere mama bırakarak hayvanlar

Ortahisar Belediyesi, Veteriner İşleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler yoğun kar yağışı nedeniyle yiyecek sıkıntısı çeken sokak hayvanlarını unutmadı.
 
Belediye ekipleri sokak hayvanlarının yoğun olarak yaşadığı mahallelere ve yerlere mama bırakarak hayvanların aç kalmasını önlüyor. Periyodik olarak belli yerlere bırakılan mamalar, soğuk kış günlerinde yiyecek bulmakta zorlanan köpek ve kedi gibi sokak hayvanlarının imdadına yetişiyor. 
 
BÜTÜN YIL BOYUNCA YEM BIRAKILIYOR
 
Ortahisar Belediyesi Veteriner İşleri Müdürü Lütfi Aydın  sadece kışın değil, bütün bir yıl boyunca sokak hayvanlarına beslenmeleri için mama bırakıldığını belirterek, kışın ise kar nedeniyle hayvanlar yiyecek bulmakta zorlandıkları için bırakılan yem miktarını daha da artırdıklarını söyledi.
 
 
Saldırgan köpeklerin de toplandığını kaydeden Aydın, "Ekiplerimiz ayrıca kulağında küpe bulunmayan  başıboş köpekleri, tedaviye muhtaç hasta hayvanları da toplayıp Büyükşehir Belediyesi'nin Hayvan Barınağı'na getirerek burada yapılan aşılama, kısırlaştırma ve tedavi işlemlerine de yardımcı oluyor. Saldırgan köpekleri de topluyoruz ancak bunlar barınakta beslenerek, tekrar sokağa bırakılmıyor. Bütün yıl boyunca köpekler takip edilerek aşılama, kısırlaştırma ve tedavi işlemleri yapılıyor. Sokak hayvanlarına  yem bırakılma işlemi sadece kışın değil; bütün yıl boyunca sürüyor. Düzenli olarak haftanın belirli günleri sokak hayvanları için değişik yerlere mama bırakılıyoruz." ifadelerine yer verdi. 
 
 
 
 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!