| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Yaşam Yayın tarihi: 03 Mart 2016 19:21

Trabzon'da Artvinliler buluşuyor

Trabzon Artvinliler Derneği'nin 25-26 Mart tarihleri arasında Trabzon'da  düzenleyecekleri etkinliğe Artvin Valisi Kemal Cirit ve Artvin Belediye Başkanı Mehmet Kocatepe'den tam destek geldi.

Trabzon Artvinliler Derneği'nin 25-26 Mart tarihleri arasında Trabzon'da  düzenleyecekleri etkinliğe Artvin Valisi Kemal Cirit ve Artvin Belediye Başkanı Mehmet Kocatepe'den tam destek geldi.

VALİ VE BELEDİYE BAŞKANINDAN TAM DESTEK

9 Mart 2010 tarihinde kurulan Trabzon Artvinliler Derneği bu yıl altıncı kez Trabzon'da Artvinlileri bir araya getirecek.25 Mart Cuma akşamı saat 19.00'da Nov Otel'de gerçekleşek "Artvinliler Gecesi " ile 26 Mart Cumartesi günü  saat 14.00'te Trabzon Atatürk Alanı(meydan parkında) düzenlenecek açık hava konser ve halkoyunları gösterisine Artvin Valisi Kemal Cirit ve Artvin Belediye Başkanı Mehmet Kocatepe'de katılacak.


VALİ VE BELEDİYE BAŞKANINA TEŞEKKÜR

Artvin Valisi Kemal Cirit ile Artvin Belediye Başkanı Mehmet Kocatepe'yi makamlarında ziyaret eden Trabzon Artvinliler Derneği Başkanı Ahmet Külekçi şunları söyledi:"Hem sayın Valimiz hem de sayın belediye başkanımıza her yaptığımız etkinlikte yanlarımızda olduğu için Trabzon'da yaşayan Artvinliler olarak çok teşekkür ediyoruz." dedi.

TRABZON'DA TEK BİR HEDEFİMİZ VAR

Trabzon Artvinliler Derneği ve Yönetim Kurulu olarak tek bir hedefe kilitlendiklerini belirten Külekçi şunları söyledi:"Trabzon'da  Artvin'den gelen hasta ve yakınlarının kullanabileceği bir misafirhane ile birlikte Artvin öğrenci yurdu kazandırmak için bu derneği kurduk.Bu yolda gidebileceğimiz kadar gidecek sesimizi duyurmaya çalışacağız.Eğer bunu başarırsak kendimizi amacımıza ulaşmış sayacağız" 


Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bu Haber İlginizi Çekebilir

Başsağlığı İlanı
Yaşam

Başsağlığı İlanı