| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Yaşam Yayın tarihi: 09 Haziran 2015 10:00

Trabzon'da 535 kişi işe girdi!

Büyükşehir’de geçici çalışacak işçiler için kura çekimi yapıldı. 535 İŞKUR işçisi alındı.Trabzon Büyükşehir Belediyesi Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) ile yaptığı protokol çerçevesinde kura ile 535 işçi aldı. Toplum Yararına Projesi (TYP) kapsamında alınan işçi

Büyükşehir’de geçici çalışacak işçiler için kura çekimi yapıldı. 535 İŞKUR işçisi alındı.

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) ile yaptığı protokol çerçevesinde kura ile 535 işçi aldı. Toplum Yararına Projesi (TYP) kapsamında alınan işçiler Büyükşehir Belediyesi, ilçe belediyeleri ve TİSKİ’de çalışacak.  Bin 24 kişi arasından Hamamizade İhsan Bey Kültür Merkezi’nde yapılan kura çekimi ile alınan işçiler park-bahçeler, fen işleri, bakım onarım ve temizlik işlerinde çalışacak.  
15 Haziran Pazartesi günü iş başı yapacak 535 işçinin çalışma süreleri yılsonu sona erecek.


 

 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!