| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Yaşam Yayın tarihi: 02 Haziran 2019 19:07 Güncellenme tarihi: 17 Nisan 2026 13:37

SGK duyurdu! 23 Haziran'a uzadı

Sağlık hizmet sunucularının 2019 Mayıs dönemine ait reçete ve faturaları Sosyal Güvenlik Kurumu’na (SGK) teslim süresi 21 Haziran’a kadar uzatıldı. Karar, Ramazan Bayramı tatili nedeniyle alındı.

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), sağlık hizmet sunucularını yakından ilgilendiren bir düzenlemeye gitti. 2019 Mayıs dönemine ait reçete ve faturaların teslim süresinin uzatıldığı duyuruldu.

Bayram tatili nedeniyle uzatıldı

SGK Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği’nden yapılan açıklamada, Ramazan Bayramı tatili dolayısıyla teslim takviminde değişikliğe gidildiği belirtildi.

Açıklamada, sağlık hizmet sunucularının 2019 Mayıs dönemi için SGK’ye teslim etmesi gereken reçete ve faturaların teslim süresinin 21 Haziran’a kadar uzatıldığı kaydedildi.

Sağlık hizmet sunucularını ilgilendiriyor

Söz konusu düzenleme, hastaneler, tıp merkezleri ve diğer sağlık hizmet sunucularını kapsıyor.

Yeni düzenleme ile birlikte, 2019 Mayıs dönemine ait belgelerin 21 Haziran tarihine kadar Sosyal Güvenlik Kurumu’na teslim edilebileceği bildirildi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!