| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Yaşam Yayın tarihi: 24 Kasım 2020 20:54 Güncellenme tarihi: 18 Eylül 2025 16:12

Demir Ali için gerekli para tamamlandı

Trabzonlu SMA Hastası Demir Ali'nin tedavisi için gerekli olan para topland. Demir Ali tedavisi için Amerika'ya gidiyor

Aslen Trabzonlu olan ve Ordu'da yaşayan  Avukat İbrahim Kubilay ve Ezgi Bayraktar çiftinin 17 aylık evlatları olan SMA hastası Demir Ali için gerçekleştirilen yardım kampanyalarında mutlu sona ulaşıldı.

Demir Ali’nin tedavisi için gerekli olan 2.1 milyon euro bugün itibariyle toplandı. Demir Ali için açılan sosyal medya hesabından müjdeli haber verilirken tedavi için Amerika'ya gidileceği açıklandı.

Hatırlanacağı üzere Demir Ali için büyük bir seferberlik başlatılmış ve toplumun her kesimi bağışlarla destek olmuştu. 

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Misafir
5 yıl önce

Ne güzel bir haber.Beraberlikten güc dogar.Suanda gitmese bari çok berbat durum var orda..

R
rıza61
5 yıl önce

ALLAH CC yar ve yardımcın olsun koçum

Z
Zafer DİNER
5 yıl önce

Hayırseverlerimize minnetle , Demir Ali'miz tedavi için abd ye uçacak, emeği geçen herkese saygılarımızı sunarız........

A
Ayşe güngör
5 yıl önce

Çok çok sevindim ve herkesimden herkesin bu bebek için birleşip kampanyalar yapması alkah hepsinden razı olsun çok çok mutlu oldum biz işte böyle bi milletiz en doğusundan en batısına kadar herkes elinden gelen gayreti gösterdi trabzonlu bu yavrumuz için ben kendi adıma bütün herkese teşekür ederim

K
köylü
5 yıl önce

24 ay dolmadan bu tedaviyi almak zorunda, gitmesi gerekiyor..ancak hastane tü önlemlerini aldığını öğrendik..saygılar

Tüm Yorumlar (6)

M
Misafir
5 yıl önce

Ne güzel bir haber.Beraberlikten güc dogar.Suanda gitmese bari çok berbat durum var orda..

R
rıza61
5 yıl önce

ALLAH CC yar ve yardımcın olsun koçum

Z
Zafer DİNER
5 yıl önce

Hayırseverlerimize minnetle , Demir Ali'miz tedavi için abd ye uçacak, emeği geçen herkese saygılarımızı sunarız........

A
Ayşe güngör
5 yıl önce

Çok çok sevindim ve herkesimden herkesin bu bebek için birleşip kampanyalar yapması alkah hepsinden razı olsun çok çok mutlu oldum biz işte böyle bi milletiz en doğusundan en batısına kadar herkes elinden gelen gayreti gösterdi trabzonlu bu yavrumuz için ben kendi adıma bütün herkese teşekür ederim

K
köylü
5 yıl önce

24 ay dolmadan bu tedaviyi almak zorunda, gitmesi gerekiyor..ancak hastane tü önlemlerini aldığını öğrendik..saygılar

A
AHMET TS 61
5 yıl önce

ÇOK GÜZEL YA ALLAHIM DAHADA GÜZEL MÜJDELİ HABERLERLE GİDİP GELMEYİ NASİP ETSİN. HAYDİ DEMİR ALİ DAHA BÜYÜYECEN MAÇLARA GİDECEZ KOÇUM..

Bu Haber İlginizi Çekebilir

Adnan Otomotiv
Yaşam

Adnan Otomotiv