Aslen Trabzonlu olan ve Ordu'da yaşayan Avukat İbrahim Kubilay ve Ezgi Bayraktar çiftinin 17 aylık evlatları olan SMA hastası Demir Ali için gerçekleştirilen yardım kampanyalarında mutlu sona ulaşıldı.
Demir Ali’nin tedavisi için gerekli olan 2.1 milyon euro bugün itibariyle toplandı. Demir Ali için açılan sosyal medya hesabından müjdeli haber verilirken tedavi için Amerika'ya gidileceği açıklandı.
Hatırlanacağı üzere Demir Ali için büyük bir seferberlik başlatılmış ve toplumun her kesimi bağışlarla destek olmuştu.
Tüm Yorumlar (6)
Misafir
5 yıl önceNe güzel bir haber.Beraberlikten güc dogar.Suanda gitmese bari çok berbat durum var orda..
rıza61
5 yıl önceALLAH CC yar ve yardımcın olsun koçum
Zafer DİNER
5 yıl önceHayırseverlerimize minnetle , Demir Ali'miz tedavi için abd ye uçacak, emeği geçen herkese saygılarımızı sunarız........
Ayşe güngör
5 yıl önceÇok çok sevindim ve herkesimden herkesin bu bebek için birleşip kampanyalar yapması alkah hepsinden razı olsun çok çok mutlu oldum biz işte böyle bi milletiz en doğusundan en batısına kadar herkes elinden gelen gayreti gösterdi trabzonlu bu yavrumuz için ben kendi adıma bütün herkese teşekür ederim
köylü
5 yıl önce24 ay dolmadan bu tedaviyi almak zorunda, gitmesi gerekiyor..ancak hastane tü önlemlerini aldığını öğrendik..saygılar
AHMET TS 61
5 yıl önceÇOK GÜZEL YA ALLAHIM DAHADA GÜZEL MÜJDELİ HABERLERLE GİDİP GELMEYİ NASİP ETSİN. HAYDİ DEMİR ALİ DAHA BÜYÜYECEN MAÇLARA GİDECEZ KOÇUM..