Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs haritasında kırmızı alarm durumundaki Trabzon dahil 5 ilin sağlık müdürleriyle özel görüşme gerçekleştirdi.
Bakan Koca, görüşmede hangi önlemlerin alınabileceğini görüştüklerini açıkladı.
Bakan Koca yaptığı açıklamada "Konya, Trabzon, Sakarya, Edirne, Adıyaman İl Sağlık Müdürlerimiz ve Valilerimizle çevrimiçi toplantı yaptık. Çok yüksek risk grubunda olan bu illerimizde yerinde alınabilecek önlemleri ve bu illerimizin düşük risk grubuna girebilmesi için yapılması gerekenleri istişare ettik." ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (10)
Hayat
5 yıl önceNasıl bir tedbir alınacak ? Bizim insanımız duyarsız , bilinçsiz, ne derseniz deyin, her insan kendi yasağını koyabilmeli. Çevremden duyduğum üzere Düzköy-Akçaabat köyleri arasında halen daha komşuluk oynuyorlar . Jandarma akşam 10-11 e kadar durup sonra gidiyormuş . Pusuda bekleyin de okkalı ceza uzun bu kör cahillere . Su anda Trabzon’da kolluk kuvvetlerinin yapması gereken şey , mahalle aralarında devriye atarak bu milleti biraz korkutmak . Çünkü bu vurdumduymazlar sağlığından çok pranın gideceğinden korkuyorlar .
Serkan
5 yıl önceBir kongre daha yapın, civar il ve ilçelerden binlerce insan gelsin ,yetmez otobüslere H.Gür kapalı spor salonuna taşıyın, soran olursa Karadenizliler kurallara uymadı dersiniz.
Ali KIRKBİR
5 yıl önceen az 1 hafta tam kapanma sokağa çıkma yasağı gelmeden düzelmez, aksine vakalar dahada artarak devam edecek.bunu hala daha anlayamayanlar varya hayret ediyorum.
Tscan
5 yıl önceTetbirler çok güzel harbi etkileyici
osman genç
5 yıl önceboş boş konuşurlar, vatandaşa akıl verene kadar kongre gibi akıl tutulması organizasyonu devlet eliyle nasıl yapıyorsunuz onu açıklayın. böyle rezalet olamaz. sonra vatandaş suçlu.
Hamza bucak
5 yıl önceLebalep dolduralım sokakları parkları lebaleb yaylaları köyleri lebaleb evleri dolduralım üst üste alt alta dememiş mi lebaleb
Hakan
5 yıl önceFull yalan. Kesinlikle verilerine de inanmiyorum. Bu gune kadar 1 tane dogru soylediniz mi acaba?
OFLU TÜRK
5 yıl önceİSARETİ ALDILAR AMA EKSTRA BİR ÖNLEM YOK ŞU AN BURALARDA
Vildan
5 yıl önceTrabzon da en az 1 hafta sokağa çıkma yasağı olması gerekiyor bizim halk duyarsız ve cok dusuncesiz
Vildan
5 yıl önceTrabzon da normaleşmesi için bizim halka ceza olarak en az bir hafta sokağa yasağı olmasi lazim bizim halk gerçekten düşüncesiz ve tetbirsiz markete gidersin sosyal mesafe denen bir şey yok soğutlu sahili dolup taşıyor yasak gelmesi şart