Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Trabzonspor, sahasında Göztepe’yi konuk etti. Bordo-mavililer, karşılaşmadan 2-0 galip ayrılarak adını finale yazdırdı.
Trabzonspor’dan Kontrollü Oyun
Karşılaşma boyunca oyunun kontrolünü elinde tutan Trabzonspor, hem savunmada hem hücumda etkili bir performans ortaya koydu. Bordo-mavililer, bulduğu gollerle finale yükselmenin sevincini yaşadı.
Zubkov: “Hak Ettiğimiz Bir Maçtı”
Maçın ardından açıklamalarda bulunan Oleksandr Zubkov, galibiyeti değerlendirdi. Zubkov, şu ifadeleri kullandı:
“Hak ettiğimiz bir maçtı. Çok mutluyuz ve kupada yolumuza devam ediyoruz.”
Nwakaeme’ye Övgü
Takım arkadaşına da özel bir parantez açan Zubkov,
“Nwakaeme harika bir oyuncu. İnanılmaz hareketler. Asist için de teşekkür ediyorum.” sözleriyle Anthony Nwakaeme’ye övgüde bulundu.
Trabzonspor, aldığı bu galibiyetle Ziraat Türkiye Kupası’nda finale yükselirken, bordo-mavili camiada kupa heyecanı daha da arttı.
Tüm Yorumlar (6)
ByX
1 yıl önceTS son zamanlarda yaptığı en iyi translerden biri zubkov
Ahmet
1 yıl önceSeneye 15 gol,10 Asistle bitirir bu Adam.Yırtık Oğlan.Tam bizlik ;))
Ali fuat kalfaoğlu
1 yıl önceBen Zurkov un oyun tarzını, bir zamanların efsanesi Jaja ya çok benzetiyorum.
Teomin termin
1 yıl önceBu basarisiz yonetimin dogru ender islerinden biri zubkov transferi
Hakan ulas
1 yıl önceNwakaeme !!!! Supersin Nwakaeme !!!!
m tok
1 yıl öncesikan a yazık oluyor,solda waka olduğu için ortaya geçti,tutmadı sağa geçti e orda da zubkov var,kayboldu uşak sahada