Trabzonspor’da transfer hareketliliği sürerken, kulüp başkanı Ertuğrul Doğan’ın geçtiğimiz günlerde yaptığı “Dört oyuncumuz için 10 milyon euronun üzerinde teklifler aldık” açıklamasının ardından, bu isimlerden birinin Oleksandr Zubkov olduğu öğrenildi.
Ukraynalı oyuncuya Avrupa’dan gelen tekliflerin 10 milyon euro barajını aştığı belirtiliyor. Bordo-mavili yönetim ise Zubkov’un geleceğiyle ilgili temkinli ve planlı bir yol izliyor.
Alt Limit 10 Milyon Euro
Edinilen bilgilere göre Trabzonspor, Zubkov için 10 milyon euronun altındaki hiçbir teklifi değerlendirmeye almayı düşünmüyor. Karadeniz ekibi, 27 yaşındaki kanat oyuncusunu kadroda tutmak istese de yüksek bonservis teklifleri masaya yatırılabilir.
Yönetim, Zubkov transferinden maksimum gelir elde etmeyi hedefliyor. Oyuncunun performansından memnun olan teknik heyet de, olası bir ayrılık halinde yerinin doldurulmasının kolay olmayacağını düşünüyor.
Tüm Yorumlar (13)
Savatanica
11 ay önce10 milyon civarlari oldukça düşük Zubkov icin.Aslinda varlığı bir sorun da yaratıyor.Sag kanat oynuyor ama solak.Surekli soluna alip iceri giriyor ve yeterince orta yapmıyor.Onuachu gibi bir forvetin varsa cizgiye inecek,orta yapacak adam lazim.Zubkov varken Visca oynamiyor,ya da alinacak bir sag kanat oynamayacak.Bence biraz daha ortada forvet arkasi serbest oyuncu gibi oynayabilir. Degerinde satılır da cok iyi bir sag kanat alınırsa üzülmem.
mahmuTS
11 ay öncebizim yönetime göre 10 milyon euro cok büÿük para.rakiplerimiz 20-30 milyon euroya futbolcu satarlar bizimkilerde 10 milyon euroya sattik diye sevinmeye başlarlar
Ömerr
11 ay önce10milyon euro neredeyse senin borcunun 3te 1i tabiki büyük para hemde zubkov için ciddi miktar, sen rakiplerdeki sane lere duran lara karşı zubkovla yarışamazsın satıp yeni wakayemeler yattaralar bulman lazım ozaman bir şansın olabilir..
Bordos
11 ay önceTabi tabi zubkovu satın 35 yaşında emekli adamları alın .afferim size böyle devam edin ancak küme düşürürsünüz takımı
Hilkat Soyaltay
11 ay önceTrabzonspolu futbolcularin piyasa değeri Avrupa kupalarında vitrine cikmadiklari ve ligimizin değeri düşük olduğu için bu rakamlar böyle. Aslında Trabzonspor futbolcu geliştirme - yetiştirmeye daha çok önem vererek Avrupa gündemine daha kolay gelir ama bu arada mutlaka herhangi bir kategoride Avrupa kupalarında vitrine çıkması şart
Son söz
11 ay önceSayın başkan ve yönetim elindeki iyi oyuncuları satsın. yerine içi geçmiş futboldan sıkılmıs futbolcuları getirsin sonra para verip göndermeye çalışsın. son 3 sezon transfer işi batak oyunu gibi sürekli batiştalar.
Ali Altun
11 ay önceSayın başkan elde işe yarar ne kadar futbolcu var ise sarmaya devam et. 4 sene başkanlığında da lig, kupa ve Avrupada da sıfır sportif başarı elde edersin. Olan her sene lig başladı mı bu gariban taraftara oluyor. Çünkü taraftar bu büyük klüp den başarı bekliyor. Riv riv geçiştirme değil.
taraftar
11 ay önceSatılmayacak hiçbir futbolcu yok.Futbol sermaye ile dönen bir çarktır.Sermaye değerin yükseldikçe kalite de yükselir.Trabzonspor şu an bu basamakları çıkıyor.Dünyada futbolcu bolluğu var.Önemli olan iyi araştırabilmek,para edecek yetenekleri bulup getirebilmektir.
Trabzonlu
11 ay önceNe vizyonu var bu başkan ve yönetimde.biz kadro kalitesi yükselecek diye beklerken bunlar elindeki bir nebze iyi olanları satmaya kalkıyor.size 40 yaşında futbolcu lazım gitin bedava alırsınız yıllıkda 3 milyon euro verirsiniz garanti ücret oh ne güzel.seneye yine boş tütbinlere oynarsınız.
Neco
11 ay önceErtuğrul başkan "borçsuz takım" derken eldeki az da olsa kalifiye oyuncuları olduğunca yüksek fiyata satıp borçları kapatmak istiyor herhalde, artık iyice sıradan bir takıma döneriz korkarım.
ozgur ata
11 ay öncederbi maclarinda ve bazi diger maclarda zubkov cok kotu oynadi. Sican da keza fazla bir sey yapamadi. Kar ederek satilacaksa ve yerlerine daha iyisi alinacaksa neden olmasin?
St Pauli
11 ay önceTrabzonsporu bitirdiler iyice
Ergün ÖZŞAHİN
11 ay önceİyi paraya sat yerine Virginuis'u al iyi iş olur