| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Nisan 2019 22:53 Güncellenme tarihi: 31 Ekim 2025 12:31

Yusuf Yazıcı: Bazen kötü oynayıp kazanmak da var.

Trabzonspor’da kaptanlık pazubandı ile sahaya çıkan Yusuf Yazıcı, maç sonunda hem skor hem de kaptanlık duyguları üzerine önemli açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor’un yeni kaptanı Yusuf Yazıcı, alınan galibiyetin ardından konuştu. Maça istedikleri gibi başlayamadıklarını belirten yıldız oyuncu, “Bazen kötü oynayıp da kazanmak var” diyerek kazanmanın değerine vurgu yaptı.


Yusuf Yazıcı açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
“Maça kötü başladık ama bazen kötü oynayıp kazanmak da var. Takım arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Penaltıyı atsak daha iyi olacaktı ama kazandığımız için mutluyuz. Taraftarların desteği sayesinde daha güvenli oynuyoruz. Taraftara teşekkür ediyorum.”

Kaptanlık pazubandı ile sahaya çıkmanın kendisi için çok anlamlı olduğunu söyleyen Yazıcı, şu sözleri ekledi:
“Kaptanlık pazubandı ile sahaya çıkmak onur vericiydi. Elimden geldiğince bu görevi yerine getirmeye çalıştım. Bana bu görevi verenlere teşekkür ediyorum. Gençlere verilen değerin sembolüydü. Trabzonspor bu yolda devam edecek. Bu bir takım oyunu… Çalıştırıcısından malzemecisine, masörüne kadar herkesin emeği var. Bir bütün olunca başarıyı yakalıyoruz. Arkadaşlarımı kutluyorum, ellerinden gelenin en iyisini yaptılar.”

Yorumlar (9)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Savatanica
7 yıl önce

Yusuf'u cok beğeniyorum,ama bugun sahanin en kötüsüydü.Ikinci yari Ekubani geri cekip Yusuf'un yerine Roda girse oyunu daha cok ileride tutabilirdik.

T
Türker
7 yıl önce

Her zaman olduğu gibi yine takımın en kötüsü sendin yusuf kardeşim.Bugün takım kötü değildi,SEN kötüydün!

N
Nedim
7 yıl önce

Ama biz daha doğrusu siz hep kötü oynuyorsunuz

T
Taka61
7 yıl önce

Ekuban ileride kayboldu 10 numara veya sag kanatta daha faydalı Yusuf forvette ısrar etmek lazım novakın yokluğunda olcayı oynatmak lazım 6 numara onazi olsaydı daha fazla puanımız olurdu ama yinede geleceğimiz Işıl Işıl geleceğin yenilmez takımı kuruluyor

A
AHMET
7 yıl önce

YUSUF TAKIMA ZERRE KADAR FAYDAN YOK.

Tüm Yorumlar (9)

S
Savatanica
7 yıl önce

Yusuf'u cok beğeniyorum,ama bugun sahanin en kötüsüydü.Ikinci yari Ekubani geri cekip Yusuf'un yerine Roda girse oyunu daha cok ileride tutabilirdik.

T
Türker
7 yıl önce

Her zaman olduğu gibi yine takımın en kötüsü sendin yusuf kardeşim.Bugün takım kötü değildi,SEN kötüydün!

N
Nedim
7 yıl önce

Ama biz daha doğrusu siz hep kötü oynuyorsunuz

T
Taka61
7 yıl önce

Ekuban ileride kayboldu 10 numara veya sag kanatta daha faydalı Yusuf forvette ısrar etmek lazım novakın yokluğunda olcayı oynatmak lazım 6 numara onazi olsaydı daha fazla puanımız olurdu ama yinede geleceğimiz Işıl Işıl geleceğin yenilmez takımı kuruluyor

A
AHMET
7 yıl önce

YUSUF TAKIMA ZERRE KADAR FAYDAN YOK.

M
mulla balaban
7 yıl önce

Üç puan bizim gerisi teferruat her Bursa can havliyle tabiki maça asılacaktı nitekimde öyle oldu bazen kötüykende kazanacaksın

X
x5461
7 yıl önce

Iyide güzel kardesim biraz kipirdasan son dönemde baska telden caliyon.bu takimin bu tarafdarin size ihtiyaci var

T
Tarık Selim
7 yıl önce

Bugün çok kötüydün Yusuf kardeşim, toparla kendini...

R
Reis
7 yıl önce

Ah bide sen artik oynamaya baslasan? Iki adam eksiltemiyorsun, dogru dürüst bi sutun bile yok. seni pof pofliyan medya baska bisey yok sende