Trabzonspor’un yeni kaptanı Yusuf Yazıcı, alınan galibiyetin ardından konuştu. Maça istedikleri gibi başlayamadıklarını belirten yıldız oyuncu, “Bazen kötü oynayıp da kazanmak var” diyerek kazanmanın değerine vurgu yaptı.
Yusuf Yazıcı açıklamasında şu ifadeleri kullandı:
“Maça kötü başladık ama bazen kötü oynayıp kazanmak da var. Takım arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Penaltıyı atsak daha iyi olacaktı ama kazandığımız için mutluyuz. Taraftarların desteği sayesinde daha güvenli oynuyoruz. Taraftara teşekkür ediyorum.”
Kaptanlık pazubandı ile sahaya çıkmanın kendisi için çok anlamlı olduğunu söyleyen Yazıcı, şu sözleri ekledi:
“Kaptanlık pazubandı ile sahaya çıkmak onur vericiydi. Elimden geldiğince bu görevi yerine getirmeye çalıştım. Bana bu görevi verenlere teşekkür ediyorum. Gençlere verilen değerin sembolüydü. Trabzonspor bu yolda devam edecek. Bu bir takım oyunu… Çalıştırıcısından malzemecisine, masörüne kadar herkesin emeği var. Bir bütün olunca başarıyı yakalıyoruz. Arkadaşlarımı kutluyorum, ellerinden gelenin en iyisini yaptılar.”
Tüm Yorumlar (9)
Savatanica
7 yıl önceYusuf'u cok beğeniyorum,ama bugun sahanin en kötüsüydü.Ikinci yari Ekubani geri cekip Yusuf'un yerine Roda girse oyunu daha cok ileride tutabilirdik.
Türker
7 yıl önceHer zaman olduğu gibi yine takımın en kötüsü sendin yusuf kardeşim.Bugün takım kötü değildi,SEN kötüydün!
Nedim
7 yıl önceAma biz daha doğrusu siz hep kötü oynuyorsunuz
Taka61
7 yıl önceEkuban ileride kayboldu 10 numara veya sag kanatta daha faydalı Yusuf forvette ısrar etmek lazım novakın yokluğunda olcayı oynatmak lazım 6 numara onazi olsaydı daha fazla puanımız olurdu ama yinede geleceğimiz Işıl Işıl geleceğin yenilmez takımı kuruluyor
AHMET
7 yıl önceYUSUF TAKIMA ZERRE KADAR FAYDAN YOK.
mulla balaban
7 yıl önceÜç puan bizim gerisi teferruat her Bursa can havliyle tabiki maça asılacaktı nitekimde öyle oldu bazen kötüykende kazanacaksın
x5461
7 yıl önceIyide güzel kardesim biraz kipirdasan son dönemde baska telden caliyon.bu takimin bu tarafdarin size ihtiyaci var
Tarık Selim
7 yıl önceBugün çok kötüydün Yusuf kardeşim, toparla kendini...
Reis
7 yıl önceAh bide sen artik oynamaya baslasan? Iki adam eksiltemiyorsun, dogru dürüst bi sutun bile yok. seni pof pofliyan medya baska bisey yok sende