Ajax forması giyen Hollandalı golcü Wout Weghorst’un kulüpten ayrılığı an meselesi olarak değerlendiriliyor. Tecrübeli forvetin adı Süper Lig’in dev kulüpleriyle anılırken, menajerinden dikkat çeken bir açıklama geldi: “Trabzonspor da dahil olmak üzere Türk kulüpleri bilgilendirildi.”
Ajax’ta kriz büyüyor
Hollanda Milli Takımı’nın da formasını giyen 31 yaşındaki Weghorst, bu sezon Ajax’ta Brian Brobbey’e göre daha iyi istatistikler yakalamasına rağmen teknik direktör Francesco Farioli tarafından yedek kulübesine mahkûm bırakıldı. Karar, kulüp içinde ve futbol kamuoyunda şaşkınlık yaratırken, eski futbolcu ve yorumcu Pierre van Hooijdonk da bu tercihi sert sözlerle eleştirdi.
Süper Lig kulüplerine teklif edildi
Weghorst’un menajeri Mithat Halis, oyuncunun Türkiye'deki kulüplere teklif edildiğini doğruladı. Halis, “Weghorst, fizik gücü yüksek ve ceza sahası içinde etkili bir santrfor. Hollanda Milli Takımı oyuncusu olarak Süper Lig için oldukça uygun bir profil. Galatasaray’da Osimhen gibi derinlemesine oynayan bir forvetle iyi bir ikili olurdu. Fenerbahçe’de ise Dzeko’nun yerini doldurabilecek seviyede,” açıklamasında bulundu.
Trabzonspor da listede
Weghorst’un adı Galatasaray, Fenerbahçe ve eski kulübü Beşiktaş’ın yanı sıra Trabzonspor ile de anılıyor. Menajer Halis, bordo-mavili kulübün de oyuncuyla ilgilendiğini ve sürecin takip edildiğini ifade etti.
Kulüp içinde gerginlik iddiası
Weghorst ise daha önce yaptığı açıklamada artık ilk 11’de oynamaya hazır olduğunu belirtmişti. Ancak teknik ekibin kendisine güvenmemesi nedeniyle kulüpte huzursuzluk yaşadığı ve yönetimle arasında gerginlik oluştuğu öne sürülüyor. Yıldız golcünün yaz transfer döneminde takımdan ayrılması bekleniyor.
Tüm Yorumlar (15)
TS
1 yıl önceOnachu şart Bondarenko kozlowski trabsferi faydalı olur
Savatanica
1 yıl önceCincon ve Sikeciler sirf ucuz diye almaz.Onlar borca borc katarak sansasyon peşinde.Sekiztas eski oyuncusu oldugu icin ilgilenebilir,bizimkiler de ucuz olursa pivot santrafor diye.Beni heyecanlandirmaz
Vatandaş
1 yıl önceŞu kaymağı yenmiş posası kalmışları artık almayın. İbret almadınızmı? U 19 gençlerimiz var. Çocukların gözleri ışıl ışıl. Hayalleri a takımda oynamak. Dünya onları konuşuyor. Bizimkiler yaşlı, şişirilmiş dedeleri. Vizyona bak.Yazık
Zekeriya
1 yıl önceGereksiz, yaşlılardan kurtulmalıyız.
zafer
1 yıl öncebravo mükemmel yorum.
evreni dinle
1 yıl önceTesadüf mü bilinmez bu haberin altındaki haber, yani sıradaki haber hurda fiyatları haberi. Evren mesaj veriyor ????
1461
1 yıl önceAdamgeçen sezon bizi reddetmiştir şimdi ortada kaldı değil külübe şehre bile sokmayın elimizde yeterince çöp var
Hasan
1 yıl önceKulübü huzurevine çevirmenin anlamı yok. U19 ve kalitteli oyuncular karma olsun. Arda, Salih, Boran, gibi gençler oynasın artık
Hasan
1 yıl önceWakeme, Calep Ekuban gibi bilinmeyenler bulunmalı. Bilinen iyiler pahalı. Yaşlılar yaşlı artık
Çebi61
1 yıl önceHem yaşlı hem de geçen yıl Trabzonsporu reddettiği yazılıp çizilmiş oyuncunun bırakın Bize gelmesini adı bile Bizle anılmamalı…
Selim Türk
1 yıl önceOnaachu varken buna 5 kuruş vermem.
Selim Türk
1 yıl önceu 19 da santrafor yok maalesef. Mecburen santraforu dışardan almalıyız. Bence en uygunu onaachu
Tacettin baş
1 yıl önceAvrupa 'nın emekli olmuş artıklarını 'na talip olmaktan bıkmadık bozuk pılan gibi aynı tıransfer itikâfların dan vazgeçelim artık bi
Sansar
1 yıl önce31 yaşında ve Türkiye son durak, Arap ülkelerine gitmezse. Süper Lig’in 3 Büyütülmüşleri havada kapar. Trabzonspor’a bırakmazlar. Trabzonspor genç ve geri dönüşümlü oyuncular almalı satışı olan oyuncular olmalı.
YÜKSEL yazar
1 yıl önceBırakın şu wergosu da bizlerin kafamızı yormayın adam gibi transfer yapın Gs,yı örnek alın