| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Nisan 2025 20:05 Güncellenme tarihi: 08 Nisan 2025 00:02

Yapay zekaya göre Trabzonspor ligi o sırada bitirecek!

Euro Club Index’in 2024-2025 Süper Lig sezonu için yaptığı tahmine göre Trabzonspor Lig'i 10. sırada bitirecek.

Futbol dünyasında veri analitiği ve yapay zekâ giderek daha fazla önem kazanırken, Euro Club Index’in 2024-2025 Süper Lig sezonu için yaptığı son tahmin dikkat çekti. Tahmine göre Trabzonspor, sezonu 49 puanla 10. sırada tamamlayacak.

Sezon başında zirve mücadelesi hedefleyen bordo-mavili ekip gösterdiği performans ile beklentinin altında kaldı.

Euro Club Index’in öngörüsüne göre Galatasaray 91 puanla şampiyon olurken, Fenerbahçe ise 88 puanla ikinci sırayı alacak. Üçüncülük koltuğuna 64 puanla Beşiktaş yerleşirken, Samsunspor ve Eyüpspor gibi sürpriz takımlar üst sıralarda yer alıyor.

Trabzonspor’un aynı puanı paylaştığı Gaziantep FK, Göztepe ve Antalyaspor gibi ekipler arasında averaj farkıyla 10. sıraya yerleşeceği belirtildi.

Yorumlar (28)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

X
xxxxx61
1 yıl önce

sorun bakalim nezaman sampiyon olacaz . ona göre o seneye odaklanalim . bos yere her sene heveslenmeyelim.

T
TS 61
1 yıl önce

Yapay zekaya sorsalar bu yönetim kalır mı bu Ozan cham luns skan serdar pedro kalır mı , yine aynı vasar düzeyde transfer yapar mı yönetim taraftarı bilgilendirse Acaba sosa hamşik corneliues onachu gibi futbolcular ts a transfer edecek futboldan anlayan yönetim gelir mi bunlar önemli gelecek sezon için bu yönetim futboldan anlamıyor anlayışı 4.lig 3.lig vizyonu futbolcular 3 sezondur takıma doldurdular

D
Dadaş fırtına
1 yıl önce

Trabzonspor yönetimi nerelerde hiç sesleri çıkmıyor.Takımı düşürdükleri bu durumdan rahatsızlık duyuyorlarmı acaba. Trabzonspor tarinde hiç bu kadar kötü olmamıştı. Bu Yönetim başardı. Şimdide Portekiz'de takım alıyorlarmış. Onuda iki senede dibe vurdururlar.

H
Hakan güven
1 yıl önce

Almanya'dan Selamlar,,çok üzgünüz çok Trabzonsporumuz kar gibi eriyor,avaraj takımı olmuş.Hoca diye getirilen Fatih tekke yanlışların yanlışı.

O
Oktay
1 yıl önce

Yapay Zekâya sormalarına gerek yok. Her şey ortada.

Tüm Yorumlar (28)

X
xxxxx61
1 yıl önce

sorun bakalim nezaman sampiyon olacaz . ona göre o seneye odaklanalim . bos yere her sene heveslenmeyelim.

T
TS 61
1 yıl önce

Yapay zekaya sorsalar bu yönetim kalır mı bu Ozan cham luns skan serdar pedro kalır mı , yine aynı vasar düzeyde transfer yapar mı yönetim taraftarı bilgilendirse Acaba sosa hamşik corneliues onachu gibi futbolcular ts a transfer edecek futboldan anlayan yönetim gelir mi bunlar önemli gelecek sezon için bu yönetim futboldan anlamıyor anlayışı 4.lig 3.lig vizyonu futbolcular 3 sezondur takıma doldurdular

D
Dadaş fırtına
1 yıl önce

Trabzonspor yönetimi nerelerde hiç sesleri çıkmıyor.Takımı düşürdükleri bu durumdan rahatsızlık duyuyorlarmı acaba. Trabzonspor tarinde hiç bu kadar kötü olmamıştı. Bu Yönetim başardı. Şimdide Portekiz'de takım alıyorlarmış. Onuda iki senede dibe vurdururlar.

H
Hakan güven
1 yıl önce

Almanya'dan Selamlar,,çok üzgünüz çok Trabzonsporumuz kar gibi eriyor,avaraj takımı olmuş.Hoca diye getirilen Fatih tekke yanlışların yanlışı.

O
Oktay
1 yıl önce

Yapay Zekâya sormalarına gerek yok. Her şey ortada.

K
Kilic
1 yıl önce

Fatih teke cok iyi ts fakat teknikdirektörlük baska bir leveldir o kadar heycanliki imza töreninde uykusuzum diyen bie adamdan bu kadar olur

B
bursa61
1 yıl önce

eger o puana ulasirsa sampiyonluk kadar degerli olacak.

Y
Yalcinx5
1 yıl önce

Fatih tekkeyle o puanlari alsin aniririm :)

S
ST pauli
1 yıl önce

Bende

M
murat
1 yıl önce

yapay zekaya sormaya gerek yok. normal zekalı bir insan ligi zar zor 15. sırada bitireceğini görür

H
Haci Yusuf Konyali
1 yıl önce

TS bu sene Kumpasci Fetöcüler tarafindan cok yalniz birakildi! Varsa yoksa GS diyorlar. Bundan böyle Trabzon FETÖ"YÜ desteklemekten vazgecmeli ve GS"A futbolcu vermemeli! FETÖ"NÜN Kaymagini GS yemeye devam ediyor. Lanet olsun bu düzene...

T
TRABZON61
1 yıl önce

Bu hafta RİZE maçını almasın.. İSTİFA sesleri duyulur...

T
TRABZON61
1 yıl önce

Siz kümeye oynayan adamı başarılar kazandı diye lanse ettiğinize göre 10.culuk sizin için şampiyonluk gibidir...

T
Teyzeoğli
1 yıl önce

yapay zeka benimle aynı fikirde , Ocak ayında arkadaşlara söylemiştim ligi 8-9 veya 10.ncu sırada bitiririz diye .

H
Hatice suiçmez
1 yıl önce

Kümeyi haketen bir takım varsa kesinlikle Trabzonspor lo hataya iki maçtada yenildin Allahın adaleti varsa o da bu oyunla küme dir asıl önemli olan gelecek sezon 1.ligde nasıl bir kadro kuracağız yoksa oradan da kümeye gruplara gideriz Bursaspor

M
Muhtar
1 yıl önce

Ozan, cham, Serdar, Taha, Lundstram, Cihan, Enis, Hüseyin, Serkan...dünyanın en vasat topçularını bir takımda toplamayı başaran yönetime nobel ödülü vermek lazım.

F
Fatih KARA
1 yıl önce

Benim Görüşüm 6veya 8en kötü Gs maçı dışında kazanileceğimiz maclar.sakatlık olmazda 6.sırada bitiririz

S
SELYA
1 yıl önce

Bu kadar kötü bir takımı kuranların zeka ile işi olmasa gerek.....

M
MEHMET ATASOY
1 yıl önce

Gece Kabus mu göndün Hatice,yoksa fenerlimisin

Özgür ata
1 yıl önce

Alsa da istifaya davet etmeliyiz, bari gelecek yılı kurtaralım. Bunlar bu sene beceremeseler bile önümüzdeki sene kesin kulübü küme düşürürler

O
Osay61
1 yıl önce

Şikebahçeli olduğun hiç anlaşılmıyor.

F
Fanatik
1 yıl önce

Bence GS Maci vermeli ve bu adaletsiz düzende yer almali. Haci Osman Oglunun planlarini bozmali.

O
Oflu
1 yıl önce

Arkadaş hiç mi futbol izlemiyorsunuz? Süper ligin Adanademirspor ile beraber en kalitesiz takımı bizim takım. Bizim kalitesiz takımın kalan 9 maçta yenebileceği tek takım Adanademirspor, diğer maçlarda alacağı puanlar ise mucize değerinde başarı sayılır.

M
Mrkotan61
1 yıl önce

4.5 milyon euroya topçu satmışsın üstüne kapris yapıyorsun. Oyuncu ortadaydı fener alsaydı bjk alsaydı neden almıyorlar çünkü o paraları etmez. Dostmusun düşmanmısın.

O
Osman Nuri
1 yıl önce

Trabzonspor'un forması yeter sen öyle hayal içinde yaşamaya devam et

S
samet61
1 yıl önce

Hakemlerin bizden çaldığını EN AZ 20-25 puan var eklermisin nereye geliyorsun. evet takım kötü ama hakemler bu şekilde herhangi başka bir takıma yüklenmiş olsalardı şuan Adananın yanında olurlardı.

C
Concon
1 yıl önce

Yapay zeka Türkiye kupasını kim alacakmış..onuda tahmin edermisiniz ..bence FB sizce

M
Muhammet özen
1 yıl önce

Şikeciler, yapının pislikleri bu sayfalardan çekilsin, fetöyü ve şikeyi bu ülkede futbola fenev bulaştırdı nokta