Futbol dünyasında veri analitiği ve yapay zekâ giderek daha fazla önem kazanırken, Euro Club Index’in 2024-2025 Süper Lig sezonu için yaptığı son tahmin dikkat çekti. Tahmine göre Trabzonspor, sezonu 49 puanla 10. sırada tamamlayacak.
Sezon başında zirve mücadelesi hedefleyen bordo-mavili ekip gösterdiği performans ile beklentinin altında kaldı.
Euro Club Index’in öngörüsüne göre Galatasaray 91 puanla şampiyon olurken, Fenerbahçe ise 88 puanla ikinci sırayı alacak. Üçüncülük koltuğuna 64 puanla Beşiktaş yerleşirken, Samsunspor ve Eyüpspor gibi sürpriz takımlar üst sıralarda yer alıyor.
Trabzonspor’un aynı puanı paylaştığı Gaziantep FK, Göztepe ve Antalyaspor gibi ekipler arasında averaj farkıyla 10. sıraya yerleşeceği belirtildi.
Tüm Yorumlar (28)
xxxxx61
1 yıl öncesorun bakalim nezaman sampiyon olacaz . ona göre o seneye odaklanalim . bos yere her sene heveslenmeyelim.
TS 61
1 yıl önceYapay zekaya sorsalar bu yönetim kalır mı bu Ozan cham luns skan serdar pedro kalır mı , yine aynı vasar düzeyde transfer yapar mı yönetim taraftarı bilgilendirse Acaba sosa hamşik corneliues onachu gibi futbolcular ts a transfer edecek futboldan anlayan yönetim gelir mi bunlar önemli gelecek sezon için bu yönetim futboldan anlamıyor anlayışı 4.lig 3.lig vizyonu futbolcular 3 sezondur takıma doldurdular
Dadaş fırtına
1 yıl önceTrabzonspor yönetimi nerelerde hiç sesleri çıkmıyor.Takımı düşürdükleri bu durumdan rahatsızlık duyuyorlarmı acaba. Trabzonspor tarinde hiç bu kadar kötü olmamıştı. Bu Yönetim başardı. Şimdide Portekiz'de takım alıyorlarmış. Onuda iki senede dibe vurdururlar.
Hakan güven
1 yıl önceAlmanya'dan Selamlar,,çok üzgünüz çok Trabzonsporumuz kar gibi eriyor,avaraj takımı olmuş.Hoca diye getirilen Fatih tekke yanlışların yanlışı.
Oktay
1 yıl önceYapay Zekâya sormalarına gerek yok. Her şey ortada.
Kilic
1 yıl önceFatih teke cok iyi ts fakat teknikdirektörlük baska bir leveldir o kadar heycanliki imza töreninde uykusuzum diyen bie adamdan bu kadar olur
bursa61
1 yıl önceeger o puana ulasirsa sampiyonluk kadar degerli olacak.
Yalcinx5
1 yıl önceFatih tekkeyle o puanlari alsin aniririm :)
ST pauli
1 yıl önceBende
murat
1 yıl önceyapay zekaya sormaya gerek yok. normal zekalı bir insan ligi zar zor 15. sırada bitireceğini görür
Haci Yusuf Konyali
1 yıl önceTS bu sene Kumpasci Fetöcüler tarafindan cok yalniz birakildi! Varsa yoksa GS diyorlar. Bundan böyle Trabzon FETÖ"YÜ desteklemekten vazgecmeli ve GS"A futbolcu vermemeli! FETÖ"NÜN Kaymagini GS yemeye devam ediyor. Lanet olsun bu düzene...
TRABZON61
1 yıl önceBu hafta RİZE maçını almasın.. İSTİFA sesleri duyulur...
TRABZON61
1 yıl önceSiz kümeye oynayan adamı başarılar kazandı diye lanse ettiğinize göre 10.culuk sizin için şampiyonluk gibidir...
Teyzeoğli
1 yıl önceyapay zeka benimle aynı fikirde , Ocak ayında arkadaşlara söylemiştim ligi 8-9 veya 10.ncu sırada bitiririz diye .
Hatice suiçmez
1 yıl önceKümeyi haketen bir takım varsa kesinlikle Trabzonspor lo hataya iki maçtada yenildin Allahın adaleti varsa o da bu oyunla küme dir asıl önemli olan gelecek sezon 1.ligde nasıl bir kadro kuracağız yoksa oradan da kümeye gruplara gideriz Bursaspor
Muhtar
1 yıl önceOzan, cham, Serdar, Taha, Lundstram, Cihan, Enis, Hüseyin, Serkan...dünyanın en vasat topçularını bir takımda toplamayı başaran yönetime nobel ödülü vermek lazım.
Fatih KARA
1 yıl önceBenim Görüşüm 6veya 8en kötü Gs maçı dışında kazanileceğimiz maclar.sakatlık olmazda 6.sırada bitiririz
SELYA
1 yıl önceBu kadar kötü bir takımı kuranların zeka ile işi olmasa gerek.....
MEHMET ATASOY
1 yıl önceGece Kabus mu göndün Hatice,yoksa fenerlimisin
Özgür ata
1 yıl önceAlsa da istifaya davet etmeliyiz, bari gelecek yılı kurtaralım. Bunlar bu sene beceremeseler bile önümüzdeki sene kesin kulübü küme düşürürler
Osay61
1 yıl önceŞikebahçeli olduğun hiç anlaşılmıyor.
Fanatik
1 yıl önceBence GS Maci vermeli ve bu adaletsiz düzende yer almali. Haci Osman Oglunun planlarini bozmali.
Oflu
1 yıl önceArkadaş hiç mi futbol izlemiyorsunuz? Süper ligin Adanademirspor ile beraber en kalitesiz takımı bizim takım. Bizim kalitesiz takımın kalan 9 maçta yenebileceği tek takım Adanademirspor, diğer maçlarda alacağı puanlar ise mucize değerinde başarı sayılır.
Mrkotan61
1 yıl önce4.5 milyon euroya topçu satmışsın üstüne kapris yapıyorsun. Oyuncu ortadaydı fener alsaydı bjk alsaydı neden almıyorlar çünkü o paraları etmez. Dostmusun düşmanmısın.
Osman Nuri
1 yıl önceTrabzonspor'un forması yeter sen öyle hayal içinde yaşamaya devam et
samet61
1 yıl önceHakemlerin bizden çaldığını EN AZ 20-25 puan var eklermisin nereye geliyorsun. evet takım kötü ama hakemler bu şekilde herhangi başka bir takıma yüklenmiş olsalardı şuan Adananın yanında olurlardı.
Concon
1 yıl önceYapay zeka Türkiye kupasını kim alacakmış..onuda tahmin edermisiniz ..bence FB sizce
Muhammet özen
1 yıl önceŞikeciler, yapının pislikleri bu sayfalardan çekilsin, fetöyü ve şikeyi bu ülkede futbola fenev bulaştırdı nokta