| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Mayıs 2017 13:13

Ve Trabzonspor FIFA'ya gidiyor!

Usta 10 gün içinde FIFA'ya gideceklerini söyledi.

Kulüp başkanı Muharrem Usta, Ankara'daki TS Club mağazasının açılışı sonrasında yaptığı açıklamada, "Sanıyorum 1 hafta, 10 gün içinde FIFA'ya resmi başvurumuzu yapmış oluruz." dedi.

FIFA konusunda kulüpteki avukatlar ve yönetimle bir değerlendirme yaptıklarını belirten Usta, "Önümüzdeki haftada İsviçre'deki hukuk büromuzla bu ülkede bir toplantı yapıyoruz. Başvurumuzun hazırlıklarını aşağı yukarı bitirdik." diye konuştu.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!