| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Ocak 2020 14:01 Güncellenme tarihi: 02 Aralık 2025 14:02

Üyelere ve üye olacaklar için açıklama! Trabzonspor zam yaptı!

Bordo-mavili kulüp, tüzük gereği her yıl “yeniden değerleme” oranında güncellenen aidat tutarlarının bu yıl yüzde 22,58 artırıldığını açıkladı. Giriş ücreti 3.033 TL’ye, yıllık aidat ise 226 TL’ye yükseltildi.

Trabzonspor, giriş aidat ücretleri ve yıllık aidat bedelleri ile ilgili açıklama yaptı. Bordo mavili ekipten yapılan açıklamada bedellere yüzde 22.58 zam yapıldığı belirtildi.

Trabzonspor'dan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;

"Kulüp tüzüğümüzün 16/C maddesinde belirtilen “Giriş ücreti ve yıllık aidat bedeli, Maliye Bakanlığı tarafından her yıl için ilan edilen “yeniden değerleme’’ oranında artırılarak Yönetim Kurulunca belirlenir. Yönetim Kurulu’nun tüzükte belirlenen oran dışında yıllık aidatları artırma ve eksiltme yetkisi yoktur. Yönetim Kurulunca belirlenen yıllık aidat bedeli, her yıl ocak ayı içerisinde kulübün resmi internet sitesinde yayımlanır. Aidat hesaplamalarında çıkacak kuruş miktarlar dikkate alınmaz” hükmü gereğince üyelik giriş ücreti ve yıllık aidat bedelleri T.C Maliye ve Hazine Bakanlığı’nca ilan edilen “yeniden değerleme” oranına göre düzenlenmiştir.

Buna göre T.C Hazine ve Maliye Bakanlığı “yeniden değerleme” oranını %22.58 olarak açıklamış ve kulübümüzün 2.475 TL olan yıllık giriş ücreti 3.033 TL, 185 TL olan yıllık aidat miktarı ise 226 TL’ye yükseltilmiştir."

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serkan alkan
6 yıl önce

Nasıl üye olabilirim

B
Bence
6 yıl önce

Üye olmak için 3000 tl öakul bir rakam degil para çok ama ödeme var mi kimbilir ki 3000 bin üye yakın tarihte kaydı ailindi diye biliyorum

E
Ercan Arslan
6 yıl önce

İlk giriş ücreti bu kadar yüksekse Kimse Üye olmasın diyedir. Her gelen arttırdı. Yanlış bir uygulama. 1.500 TL yeter. Çok üye olsa ne zararı var? Aidat bile maksimum 150-200 TL olmalı.