Trabzonspor Teknik Direktörü Ünal Karaman, Ziraat Türkiye Kupası’nda Balıkesirspor karşısında alınan galibiyet ve tur sonrası açıklamalarda bulundu. Zorluklara rağmen camianın direncinin sürdüğünü söyleyen Karaman, taraftarlara da destekleri nedeniyle teşekkür etti.
Başarılı teknik adam, camiayı temsil ettiklerini vurgulayarak şöyle konuştu:
“Kazanmak, tur atlamak güzel. İçimizde yaşadığımız türlü zorluklara rağmen camia direnç gösteriyor. Taraftarlarımız da içerde dışarda demeden destek veriyor. Arzumuz onları mutlu etmek ama bazen olmuyor. Kaçmadan mücadeleye devam edeceğiz.”
Oyuncularına ve armaya duydukları bağlılığı dile getiren Karaman:
“Biz farklı bir insan değiliz, bir aynayız. Hepsini kendi evladımız gibi görüyoruz. Şahsımıza yapılanları tolere edebiliriz ama bir camiayı temsil ediyoruz.” dedi.
Eleştirilere her zaman açık olduklarını belirten tecrübeli çalıştırıcı:
“Bize gelen olursa koşarak gidiyoruz. Kendini kapatanlar olursa bir camiayı temsil ettiğimiz için gereğini yapmak zorundayız. Oynayacaklar; dayak yiyecekler, düşecekler, hata yapacaklar. Bizim de hatalarımız oluyor. Yeter ki göğüsleyebileceğimiz hatalar olsun.” ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (12)
muya
7 yıl önceHocam sen adamsın.
hakan
7 yıl önceİş çok mücadele ile hallolsa 2004 den beri 3 şampiyonluk garantiydi. Ben artık sıralamaya değil oyuna bakıyorum. Bizi şampiyon yapmayacakları ortada
ZugasiBerepe
7 yıl önceGerçekten sabırlı adamsın hocam yoksa Batuhana sabretmek mümkün değil..Murat Cem Akpınar'a sıra gelsin artık Batuhandan çok daha iyi bir futbolcu.
F.Yöndem
7 yıl önceAdamın Dibi Ünal Hocam.ALLAH Yolunu açık etsin...
Gurbetci
7 yıl önceAdam adam!!!kredin sonsuz Hocam,yillardir bizden birisin,,senin taraftar yaninda,,Yolun acik olsun,,Yalan iblisine senin itmanda giydigin atledini tegismem,,sen adamsin,,giden iblis istanbul oglani deyilsin!!!hastane krali ve hoca pozuntusu olarak geldiler bizi tarihimizi yok etmeye ama yemedi,,,Allah da onlara yedirtmesin,,
Serko61
7 yıl önceBatuhan maalesef kendini gelistiremedi bu oyun ve yumuşaklığı süper lig kaldırmaz.
Hayati
7 yıl önceBu gençlere ve takıma güveniyoruz. Yeter ki savaşsinlar ve inansinlar zafer sadece ona inananlarindir. Başarı sabır ve sebat la er yada geç gelecektir. Güzel futbol için savasmaya devam. Basarilae Trabzonspor um
Doğrucu
7 yıl önceLafı için gerekn budur.
Doğrucu
7 yıl önceUnal Hoca lafı Olcaya getiriyor. Olcayla ilgili kararınız yönetimle beraber yanlıştır bilesiniz. Başakşehir maçında 1 tane akıllı etkili pas atacak adam yoktu takımda. Olcay yüreğiyle oynayan adam gibi bir adamdır. Konuşun cezası neyse verin gerekli uyarıyı yapın özrünü dilesin be takıma geri dönsün. Bu takımın bu kulübün menfaati için gerekli olan budur.
Hayrullah
7 yıl önceŞampiyon olabilmek için takviye şart bu kisitli kadroyla nekadar hem lige hem ziraat Türkiye kupasına birde birde futbolun baş mimarlarının ADALET,i olmadigi için figüran hakemleride yenmek için kadromuz geniş olmasa 5,inci veya 6 inci olabiliriz yönetimin çözüm bulmasi lazim İnşAllah bulurlar , ADALET İSTİYORUZ ADALET vekillerin kulaklarini cinlatalim ⚠️
sami
7 yıl önceYillardir caliyorlar cirpiyorlar TRABZONSPORUN hakkini gasp ediyorlar konus konus hic faydasi yok aynen devam ediyorlar bence artik baska yöntemlerle hakkimisi arayalim. ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????ß
cevher doğanay
7 yıl önceDOĞRU DİYORSUN AMAN SİYASİLERE ALET OLMAYIN HANGİ BAŞKANIN NE YAPTIĞINI HERKES BİLİYOR KUPAYI VERDİRMEDİLER TRABZONA SİYASİLERDEN UZAK DURUN SAYIN HOCAM