| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Ağustos 2025 14:24 Güncellenme tarihi: 07 Ağustos 2025 14:27

Umut Bozok'tan Trabzonspor itirafı: "İmza atarken oynayabileceğimi düşünüyordum"

Umut Bozok, Trabzonspor kariyeri hakkında konuştu.

Trabzonspor'un 2022 yılında kadrosuna Kasımpaşa'dan gol kralı olarak kadrosuna kattığı Umut Bozok, Fanatik'ten Ethem Sündük'e Bordo-Mavililere geliş sürecini ve yaşadıklarını anlattı.

Gol Kralı unvanıyla geldiği Trabzonspor'da kendisinin ardından 1 tane daha forvet alınması üzerine, adeta yedek oyuncu konumuna düştüğünü ve forma şansı bulmakta güçlük çektiğini belirten Bozok, "Aslında söyleyecek çok şey var ama fazla uzatmama gerek yok. Ben, Trabzonspor'a gol kralı olarak gittim ama beni o şekilde karşılamadılar. Ben imza attım, iki gün sonra başka bir forvet aldılar. Ben, her zaman yedek oynadım. Bunu beklemiyordum. Eğer oynamazsan tempo yakalayamazsın. Forvet için böyledir bu durum. İmza atarken oynayabileceğimi düşünüyordum. Maalesef böyle oldu, yapacak bir şey yok. Taraftar da bana kızdı ve ben de ayrılmayı tercih ettim.

Düzenli oynamadım, sonradan oyuna girdim. Kadro dışı kaldım. Yani her şeyi yaşadım Trabzon'da... Kolay değil ama başlangıçta daha fazla oynayabileceğimi düşünüyordum. Nasip..." ifadelerini kullandı.

Ethem Sündük'ün "Trabzonspor'a gittiğin dönemde, Galatasaray'dan bir teklif almış mıydın?" sorusu üzerine Umut Bozok, "Evet. O dönemde Domenec Torrent vardı Galatasaray'da hoca olarak. Daha sonra hoca olmadığı bir dönem oldu. O zamanlar Galatasaray'la bir görüşme yaptım. Hoca yoktu ve ben de hocasız imza atmak istemiyordum. Sonuçta yeni bir hoca gelecek ve benim oyun tarzımı bilmiyor. Ne olacağı belli değildi.

O dönemde çok bekledim ama olmadı. Transferin son günü ben Trabzonspor'la anlaşınca Galatasaray'la bir görüşme daha yaptım ancak ben Trabzonspor'a söz vermiştim. Zaten o dönem Icardi'yi aldı Galatasaray. Gol kralı olduktan sonra daha farklı olmasını bekliyordum aslında, düşüş beklemiyordum kariyerimde ama hayırlısı olsun nasip böyleymiş." yanıtını verdi.

Kaynak: Fanatik

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Albatros
10 ay önce

Umut um üretmek lazım bazen maya tutmaz dediğin gibi nasip

A
Abuzer
10 ay önce

Keşke icardiyi biz senide Galatasaray alsaydı belki daha hayırlı olurdu diyecektim ki tam :))) biz agustoyu aldık

Çınar
10 ay önce

Demek ki kısmet değilmiş Umut.Başarılar diliyoruz, yolun açık olsun…

H
Haydar Öztürk
10 ay önce

Suç sende değil avcı gibi hocanın elinde insan futbolunda unutur Trabzonsporuda patırdı senide elinde 5 tane forvet varken 5 tane orta sahayla gol atmaya uğraşıyordu

6
61
10 ay önce

TS u 4 transfer bu noktaya getirdi bu 4 transfer verimsiz uyumsuz fazla para almaları takımın dengesini bozdu maxi trezg batra bardhi bu süper 4 lü ts u bitirdi. Umut , maxi gelene kadar fena oynamadı maxi verimsizi geldi bitirdi.

Tüm Yorumlar (6)

A
Albatros
10 ay önce

Umut um üretmek lazım bazen maya tutmaz dediğin gibi nasip

A
Abuzer
10 ay önce

Keşke icardiyi biz senide Galatasaray alsaydı belki daha hayırlı olurdu diyecektim ki tam :))) biz agustoyu aldık

Çınar
10 ay önce

Demek ki kısmet değilmiş Umut.Başarılar diliyoruz, yolun açık olsun…

H
Haydar Öztürk
10 ay önce

Suç sende değil avcı gibi hocanın elinde insan futbolunda unutur Trabzonsporuda patırdı senide elinde 5 tane forvet varken 5 tane orta sahayla gol atmaya uğraşıyordu

6
61
10 ay önce

TS u 4 transfer bu noktaya getirdi bu 4 transfer verimsiz uyumsuz fazla para almaları takımın dengesini bozdu maxi trezg batra bardhi bu süper 4 lü ts u bitirdi. Umut , maxi gelene kadar fena oynamadı maxi verimsizi geldi bitirdi.

H
Hasan
10 ay önce

Umutu alan Muleka'yı da almalıydı. Muleka gibi oyuncu yoksa verimsiz olurdu. Transfer bünyeye uygun oyuncu ile yapılır. Gol krallığı fena yanılttı yönetimi