Trabzonspor, Gaziantep'te oynanan Ziraat Türkiye Kupası finalinde Galatasaray'a 3-0 kaybetti.
Bordo mavili takımda maç sonu açıklamalarda bulunan Uğurcan Çakır şu ifadeleri kullandı:
Bizim için kötü geçen bir sezon kabus gibi bitti. Kupayı istiyorduk ama bu mücadele bize de Trabzonspor'a da yakışmadı.
Trabzonspor gibi mücadele etmedik, bunu gördüm. Bizim için dalgalı sezonu kabus gibi bitti. Taraftarlarımızdan özür diliyoruz.
Tüm Yorumlar (20)
E. SARI
1 yıl önceParayı siz kazanın özürünü biz çekelim ne güzel dünya
Bayro
1 yıl önceSen yediğin gole bak cincon olunca ellerin kalkmaz oluyor. İnşallah şu takıma gitme yanlışı yapmazsın.
Talihsiz TS...
1 yıl önceEn başta Uğurcan sen büyük maçları bırak deplasmanda hemen her maç kötü sun..bu maçta kapatigin köşeden yediğin gol gibi iki yıldır çok yedin .ve sürekli desteklendin..bir maç bari kaleci olsaydın... lütfen Tsdan git artık..bu taraftar seni akyazı da yuhlamadan o çöp futbolcular la git..apo hocayı yedi iz fatih tekke yide yersiniz bu gişle... Allah rızası için git..
Oflu
1 yıl önceKalitesiz ve korkak olduğunuz için Trabzonspor gibi mücadele etmemiş olabilir misiniz acaba?
Talihsiz TS...
1 yıl önceUğurcan birkez olsun çikip ôzur dile kalene gelen kaleyi bulan her top gol oldu...bırak bu masalları..sen oynadikça TS u izlemem artık..PTT 1. Lig de oynarsın sen...
Düşün TS un yakadan
1 yıl önceÖzrü önce kendi adına söyle..sen büyük takım kalecisi değil sin.buyük maçlarda yedin gollleri amatör kaleci yemez bırak bu masalları medyanın şisirmedi ile ne kadar gidecen
Haşim Şen
1 yıl önceNasida bildin yaaa. Trabzonspor Trabzonspor olalı böyle rezillikler yaşamadı. Tribünler ve izleyiciler sizin acizliğinizle, ezilmişliğinizle alay etti. Utanın diyeceğim ama o bile değmez.
Muhammet Kaya
1 yıl önceNeden mücadele etmediniz cokmu daha önemli bir işiniz vardı acaba?
surmena
1 yıl önceBu maçın hakkı 5 veya 6-0 hiç kendinizi kandırmayın. Tarihi bir hezimetten kurtulduk, o da GS atmadığı için.
Ertug
1 yıl önceGördüğüm kadarıyla Galatasaray hayranligi var Uğurcan da ,her Galatasaray maçından sonra 5 te yese mutlu , taraftarın gazını alacak bir kaç cümle dışında birşey yok,daha 4 gün önce oynadığıniz bir takıma karşı sezonun en önemli maçına ciktiginizi size bizmi anlatacağız,bu nasıl futbol yediğimiz ilk gol zubkov un hediyesi de bizden 8 futbolcu 3 Galatasaray li oyuncuya gol attırıyor sa bunun açıklaması yok bence, baskanimizin borcsuzluktan başka bir derdi yok takım düşse umrunda değil,
don bas
1 yıl önceya ugur can bir defada trabzonspor gibi oynayin,ne olur.ya siz sahaya cikarken uyku hapi felanmi aliyorsunuz,rakipler ölürcesine mücadele ediyor siz ise sahada adeta uyurgezer gibi sadece yürüyorsunuz kosmuyorsunuz.
Son söz
1 yıl önceSon 3 sezon aynı nakarat devam ediyor. Yeni sezondan da bir şey beklemeyin.
KOÇ 61
1 yıl önceAntep de Kebap çarptı topçuları alıştılar lahana yemeye o yüzden koşamadılar.
taraftar
1 yıl önceUğurcan havadan kuş kapsan bu adroyla sende ezilirsin.Taraftara gaz vermekle olmuyor bu işler.Sahada ne yaptığını bilecek koşacak mücadele edecek futbolcu lazım.3 golden daha fazlası olabilirdi.Çok üzücü bir durum.Profosyonel saviç bile sahada adeta acemi gibi hareket etti.Net kırmızı yemeliydi.Ençok Batagov a üzüldüm.
Kara Hasan
1 yıl önceTrabzonspor 3 sezondur nasıl mücadele ediyor ki TS gibi mücadele edemiyorsunuz.
Gercek Trabzonlu
1 yıl önceSende son günlerin yasiyorsun Trabzonda bakalim gaysaray Nezaman aciklar transferini... Senaryo hazir bir patlak verirsin sonra da bye bye...
Yazık taraftar a
1 yıl önceUğurcan sen bu ligin en vasat kalecisisin..sıradan genç kaleciler bile FB jk GS karşı senden daha cesur ve iyi oynadı..FB GS maçlarında 2 senedir yediğin gollere bir baak.. ulusal medya TS u uyutuyor..sen o eldiveni giydikce bu TS u izlemeye gerek yokm.dünyanin en iyi takımını bkur bu kaleci onu kritik maçlarda yakar..TS un 90 ve 2000 li yıllarda ki kaleci hastalığı hortladı..i yıllarda samp. Kaleciler yüznden de gitti...
61 ts
1 yıl önceÇok gereksiz fazla bir muslera ilgin var hiç motive degilsin gs maçllarında
tkurt
1 yıl önce0 kurtarış
Güngör
1 yıl önceTakımda üç tane karakterli oyuncu varsa UĞURCAN, MUSTAFA ve. NWAKAME. Geri kalanlara yorumu siz yapın