| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 21 Eylül 2015 08:06

Trabzon'un gururu taraftar

 “Alkışlar bizi gururlandırdı” diyen Şota, “Mutlaka bu tablonun hakkını vereceğiz” mesajını gönderdi.   Trabzonspor, belki Galatasaray karşısında puan olarak istediği sonucu alamadı ama taraftarının gözünde gecenin kazanan tarafıydı.    Avni Aker’i tamame

 “Alkışlar bizi gururlandırdı” diyen Şota, “Mutlaka bu tablonun hakkını vereceğiz” mesajını gönderdi.
 
Trabzonspor, belki Galatasaray karşısında puan olarak istediği sonucu alamadı ama taraftarının gözünde gecenin kazanan tarafıydı. 
 
Avni Aker’i tamamen dolduran Bordo-Mavililer, berabere biten Akhisar Belediyespor maçında olduğu gibi Galatasaray karşılaşmasından sonra da takımı alkışladı. Tribünlerin futbolcuları son düdüğün ardından çağırıp pozitif yönde tepki göstermesi, mücadelenin ardından stat dışında da bu atmosferin sürmesi hem takımı hem de Şota’yı çok etkiledi.
 
‘Tıpkı eski günlerdeki gibi’
 
Her fırsatta taraftarı stada çağıran Bordo-Mavililer’in teknik direktörü şehrin mesaja olumlu yanıtıyla mest olurken, duygusal anlar da yaşadığı öğrenildi. Avni Aker’deki atmosferi tıpkı eski günlerdeki havaya benzeten Şota, “Çok mükemmel bir tablo vardı. Bunu kazanarak ödüllendirmek isterdik. Olmadı. Gerçekten de çok üzgünüm. Çünkü bu taraftara galibiyet yakışırdı. Bir de bizi alkışlamaları inanılmazdı. Söz veriyorum bu tablonun hakkını vereceğiz” dedi.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!