| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Ocak 2018 22:31

"Trabzonspor’un hedefi şampiyonluk dışı olamaz."

Trabzonspor yöneticisi Ali Rıza Egemen maç sonrasında konuştu

Haber61 Spor Servisi - Özel

Trabzonspor yöneticisi Ali Rıza Egemen maçın ardından Haber61'e açıklamalarda bulundu.

Çok üzgün olduğunu söyleyen Egemen şöyle konuştu;

Çok üzgünüz. Taraftarlara galibiyet sevinci yaşatabilirdik bugün. Eksiklikler oldu ilk devre. İkinci yarıda bambaşka bir hüviyete kavuştular. Çok üzgünüm. Bugün burada tarihi bir akşam oldu.  Trabzon şehrinde ilk defa 41 bin 790 biletli seyirci bir aradaydı. Üzülmesinler, biz elimizden geleni yapıyoruz. Yüreğimizi sevdamızı ortaya koyduk. Tüm yönetim kurulu, başkan ve asbaşkanımızın büyük çabası var. Çok ağlamaklıyım üzüntülü bir akşam. Yaptığımız bir araştırmaya göre yaklaşık 20 bin seyircinin il dışından geldiğini gösteriyor. Bu müthiş fedakar taraftara ne yapsak bilmiyorum, ben kalbimi bile verebilirim. Galibiyeti haketmişti bizim taraftarımız. Oyuncularımız ve teknik heyetşmize de teşekkür ederim. Trabzonspor’un  hedefi şampiyonluk dışı olamaz. 3 puanlı sistemde herşey olabilir. Burada onları mağlup ederek gönderliydik. Bu açıdan üzüntülüyüz. Biz 2010-11’i unutmadık. Bunları biliyoruz. O açıdan öyle söyledim.
 

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
osman
8 yıl önce

bize deme hocana de. ağzından son zamanlarda düşürmediği laf “ben geldiğimde takım nerdeydi şimdi nerde” ayıptır ya..Trabzonspor’u daha önce çalıştırdığı küme adayı takımlarlarla karıştırmasın. yöneticilik yapın palyaçoluk değil.

T
Temel Hacımuhittinoğulları
8 yıl önce

Bu tılın finali erken yapıldı. Kupa da olmayınca lig bitti erkenden.

A
Akın
8 yıl önce

Siz yönetim olarak bu taraftara layık değilsiniz dışarıdan gelen 20 bin taraftar var demekki bu takım şampiyonluğa oynasa her maç aynı olur ama sizinle değil bi dahada zor bulursunuz bu taraftarı

Y
YASar
8 yıl önce

Kalan her maça 3 puan için çıkılmalı , tek hedef bu olmalı. İ

F
Fatih
8 yıl önce

Hadi Sosa gitsin diyenler! Sesinizi duyalim. Evet buyrun :)

Tüm Yorumlar (8)

O
osman
8 yıl önce

bize deme hocana de. ağzından son zamanlarda düşürmediği laf “ben geldiğimde takım nerdeydi şimdi nerde” ayıptır ya..Trabzonspor’u daha önce çalıştırdığı küme adayı takımlarlarla karıştırmasın. yöneticilik yapın palyaçoluk değil.

T
Temel Hacımuhittinoğulları
8 yıl önce

Bu tılın finali erken yapıldı. Kupa da olmayınca lig bitti erkenden.

A
Akın
8 yıl önce

Siz yönetim olarak bu taraftara layık değilsiniz dışarıdan gelen 20 bin taraftar var demekki bu takım şampiyonluğa oynasa her maç aynı olur ama sizinle değil bi dahada zor bulursunuz bu taraftarı

Y
YASar
8 yıl önce

Kalan her maça 3 puan için çıkılmalı , tek hedef bu olmalı. İ

F
Fatih
8 yıl önce

Hadi Sosa gitsin diyenler! Sesinizi duyalim. Evet buyrun :)

Y
Yusuf
8 yıl önce

Yeter ya şampiyonluk muş hep aynı yalanlar bu oyunlarla mı

K
kamil iyigün
8 yıl önce

düşme hattının iki basamak üzerindeydik

R
Reis
8 yıl önce

Bi git yaa riv riv edip durma şampiyonluk kelimesini hala teneffüs edebiliyorsun ya sanada dicek söz bulamıyorum