Trabzonsporlu futbolcu Mustafa Eskihellaç, kulüp dergisine verdiği röportajda bordo-mavili formayı giymenin kendisi için nasıl bir anlam taşıdığını samimi ifadelerle anlattı. Çocukluk hayalini gerçekleştirdiğini belirten Eskihellaç, geçmişten bugüne uzanan hikayesini tüm içtenliğiyle paylaştı.
Trabzon’da doğup büyüyen ve futbola Düzyurtspor’da başlayan Mustafa Eskihellaç, o yıllarda fırsat buldukça Trabzonspor maçlarını tribünden takip ettiğini belirterek, "Tribünde otururken sahaya bakar, 'bir gün acaba ben de bu sahada oynayabilecek miyim?' diye düşünürdüm. O anları o kadar yoğun yaşamışım ki, yıllar geçse de oturduğum koltuğu bile hatırlıyorum" dedi.
Süper Lig'e adımını Malatyaspor'la atan Eskihellaç, ilk kez Trabzonspor’a karşı Akyazı’da sahaya çıktığı maçı unutamadığını vurguladı: "Hem ben, hem ailem, hem de arkadaşlarım koyu Trabzonsporluyuz. Rakibimiz Trabzonspor’du, ne hissedeceğimi bilemedim ama tek bildiğim; işimi doğru yapmak gerektiğiydi."

Trabzonspor'dan teklif aldığı anı ise “hayatımın en özel anlarından biri” olarak tanımlayan genç futbolcu, "İçten içe hep beklediğim o teklif sonunda geldi. Dünyanın en mutlu, en şanslı insanı gibi hissettim. Gerçekleşmeyeceğinden korktum ama bu kez oldu. Rüya gibiydi. Karlar içinde, uzun ve zorlu bir yolculukla Trabzon’a geldim. İmzayı attıktan sonra ilk işim antrenman sahasına çıkmak oldu. Işıklar kapalıydı ama ben mutluluktan aydınlıktaydım. Kendi kendime ‘Allah’ım, inşallah bu bir rüya değildir’ dedim" ifadelerini kullandı.
Trabzonspor'da kalıcı olmanın ve bu formayı taşımaya devam etmenin en büyük motivasyonu olduğunu vurgulayan Eskihellaç, “Bu kulüp benim için sadece bir takım değil, çocukluk hayalim. Şimdi burada olmak her gün yeniden kıymetli” diyerek duygularını dile getirdi.
Tüm Yorumlar (16)
Ali İhsan DİNÇ
11 ay önceTrabzonlu olupta, başka takımlarda kendini ıspatlayıp Trabzonspor' a gelenler, altyapıdan gelenlere göre daha avantajlı galiba. Allah, yolunu, bahtını açık etsin Mustafa.
Ayhan Yavuz
11 ay önceHayallerini gerçekleştirmek adına oynadığın hırslı ve güzel futbol için teşekkürler Mustafa.
Selim Türk
11 ay önceHerkes senin gibi yüreğini ortaya koysa geçen seneki rezillikleri izlemezdik. Allah yolunu bahtını açık etsin.
Erol
11 ay önceMustafa savunma yönünü artır. Hata yapmaktan asla korkma, top gelmeden,bir sonraki pozisyonu önceden düşün , attığım pas arkadaşını ve takımı kötü duruma düşürecekse asla atma. Şu anda potansiyelinin yarısını gösteriyorsun. Çok daha büyük topçusun.
Hasan
11 ay önceBir Malatyaspor taraftarı arkadaşım yıllar önce Trabzonspor bu oyuncuyu neden almıyor" demişti. Meğer çok haklıymış. Şenol hocanın gelmwsi beklenmiş. Mustafa takımın dinamosu oldu. Bir bekten fazlasını yapıyor. Allah nazardan korusun güzel evlat
doğan yıldız
11 ay öncets de en sevdiğim futbolcu. çok kıymetli.
Kemal kurt
11 ay önceİşte bu bu kadar Eskihellaç Allah yolunu açık etsin inşallah beraber nice güzel günlere inşallah tekrar hoş geldin uşağum
Akarsu - Sakaryalı
11 ay önceAşağıdaki yorumları okudum. Şunu gördüm, gerçek anlamda iyi niyetini, yüreğini ortaya koyan (arada hata yapsa da) futbolcuya taraftar sahip çıkıyor, seviyor kolluyor. Tamam kendi futbolcusuna biraz daha rahat kızıyor TS taraftarı ama, sahip çıkmasını da Mustafa Eskihallaç ve Uğurcan Çakır üzerinde gösteriyor. Yusuf Yazıcı Abdülkadir Ömür, Abdülkadir Parmak, Serkan Asan, Hüseyin vs topçularımızda maalesef bi noktaya kadar gelip mücadele ruhlarını kaybettiler ve üzerine koyamadılar...
Manual
11 ay öncekeske demeseydin trabzonluyum diye simdi seni de yuhlarlar:)
ht41
11 ay önceyatarak bu takımda para alanlara selam olsun
Ogün ÇITLAK
11 ay önceHoşgeldin çocuk. Umarım başarıların daim olsun. Çok samimi duygular paylaşmışsın. Senin de Trabzonspor'umuzun da yolu açık olsun.
Trabzonsporlu
11 ay önceTakımda Uğurcan, Mustafa özverisyle oynayan aştyapı oyuncu sayısı artmalı. Bence Salih de banko oynar. Salihin oynadığı bölgeye pyuncu alınmasın. Sayı 5,6'ya çıktığı zamsn Trabzonspor zirvede olur. Onuachu geldiğine göre rakip sahada pynayacağız demektir. Geride arkaya adam kaçmaması için Edgar hızında bir stoper şart. Kanatlar zaten ceza alanına rahat orta yapat
Adnan
11 ay önceMustafa sen hep böyle oyna TS,nin Efsanesi bile olursun.Cabuklugunla bizi mest ettin.Yeni sezonda basarilar dilerim sana.
Cemal
11 ay önceTrabzonspor böyle oyuncularla fırtınaya dönüşür. Senin yolun açık taraftar seninle...
Mustafa
11 ay önceSeni Antep'te oynarken takip ediyordum. Trabzon bu oyuncuyu almalı derdim. Adam geçişin, sağa sola oynayabilmen, takımı rahatlatman az bulunur özelliklerin var. Devamlı kendini geliştir, daha iyi orta, daha iyi savunma... Yolun açık.
AĞRILI04
11 ay önceTRABZONSPORU Karşılıksız sev ve performansının % 100 nü sahada ver bu takımda efsane olursun...