Afrika Uluslar Kupası Elemeleri D Grubu'nda Kaba Diawara'nın ekibi Gine ile Rui Vitoria'nın yönetimindeki Mısır karşı karşıya geldi.
Marrakech Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi konuk ekip Mısır 2-1 kazanırken golleri 42. dakikada Trabzonsporlu Trezeguet ve 79. dakikada Galatasaray'ın eski golcüsü Mustafa Muhammed kaydetti. Mustafa Muhammed'in golünde asisti yapan isim ise yine Trezeguet'ti. Gine'de ise tek golü 26. dakikada Sehrou Guirassy kaydetti.
Bu sonuçla birlikte gruptaki 5. maçların ardından 12 puana ulaşan Mısır liderliğini sürdürürken, Gine 9 puanla 12. sırada kaldı. Grubun bir sonraki maç gününde Gine deplasmanda Malavi'ye konuk olurken, Mısır evinde Etiyopya'yı ağırlayacak.
Trabzonspor'un yıldızı milli maçta şov yaptı! Gol ve asist...
Trabzonspor'un yıldız ismi Trezeguet Mısır'ın Gine ile oynadığı maçta yıldızlaştı.
Tüm Yorumlar (9)
Wakame
3 yıl önceBizdede sahada mangal yapsın
Şakir Hamid Devrim Tayyip Alperen
3 yıl önceÇok güzel.!! Bu adam iyi bir fiyaya satılacak..
Sercan Bulut
3 yıl önceSatılmamalı, faydalı bir oyuncu.
Osay61
3 yıl önceAbdullah Hocanın yaptırdığı tek doğru transfer. Kesinlikle elde tutulmalı.
Kayhan KUDU
3 yıl önceSatılmamalı fakat tercihlerini doğru yapmalı. Bunu da ona hoca öğretmeli
TRABZON61
3 yıl önceDaha ne yapacak sol açık oynamasına rağmen takımın en golcü futbolcusu... takımın attığı 64 golün üçte birine etki etmiş bir futbolcu üstelik çoğu maçta oynamamasına rağmen... Senin NWAKAME gibi bir maç oynayıp bütün sezon yatmıyor...
TRABZON61
3 yıl önceTREZEGE kesinlikle satılmamalı...
Yüksel saygı
3 yıl önceSadece Trabzonspor un değil dünyada çoğu takımın sorunu orta saha eline hamsik gibi bir değer geçmiş bakeme gibi dünyada eşine az rastlanan bir futbol cu geçmiş musterella gibi eşine az rastlanan bir kaleci gelmiş daha kimler kimler türk futbolunda azıcık ilerme Yok böyle bir değer var takimimda şunu öğreneyim. Bunu öğreneyim yok dogucan gibi Serkan gibi daha niceleri neden futbol oynuyorum diye sorgulamayan çöp yığını ile ugrasiriz
Yüksel saygı
3 yıl önceErtuğrul doğan çok sancılı süreçten geçecek ama yerinde olsam bir kere batarim özellikle bardi dogucan sinapolis laktimi Serkan koyta işe yaramayan gençleri kesinlikle gönderirim Gomez larsen ne para gelirse satarım canini filavyo kötü futbolcu değil adam alamazsam bırakırım ama mutlaka çok iyi iki Orta saha alırım