Trabzonspor'un, Fatih Karagümrük'ten prensip anlaşmasına vardığı 24 yaşındaki stoper oyuncusu Rayyan Baniya, bu akşam Trabzon'a geliyor.
İtalyan asıllı Türk stoper, bu akşam 19.20 uçağıyla İstanbul'dan Trabzon'a gelecek. Baniya'nın 21.10'da Trabzon'da olması bekleniyor.
Yapılacak son görüşmenin ardından Rayyan Baniya ile sözleşme imzalanacak.

Tüm Yorumlar (23)
Erdem
2 yıl önceHayırlı olsun önce izler sonra deriz artık bi de maliyeti ortaya çıksın bakalım.
Baran altuntaş
2 yıl önceNe kadar çöp varsa takıma aldınız geçmişi temizliyemediniz gelenleri kim temizleyeçek Gençlere ihanet ediyosunuz. En kısa sürede gider başkan
Erkan
2 yıl önceCok dogru karar tebrikler
Osay61
2 yıl önceBu yıl yapılan en iyi transfer, bravo Başkan.
CAPT,M,D,
2 yıl önceTÜRK STATÜSÜNDE OYNAMASI ÇOK DEĞERLİ,YÖNETİCİLER İYİ İŞ ÇIKAMIŞ GÖRÜNÜYOR MALİYETİ NASIL BAKALIM,,,
Sürmeneli
2 yıl önceİzlemedim bir yorum yapamam fakat bizim o mevkiye transfer etmemiz lazım iyi cikarsa güzel olur
tonocan
2 yıl önceSanırım Enis bardi ile takas düşünülüyormuş.Ayrıca Türk statüsünde oynaması çok büyük avantaj ve belkide bu sayede Uğurcan Sevillaya gitme ihtimalide ortaya çıkar.
Savatanica
2 yıl önceItalyan asıllı Türk , adi da Rayyan Baniya he , herseyden var yani.
Şimşek
2 yıl önceAntalya maçında takımı gördük şimdi linç yiyecez ama takım dökülüyor yapılan transferlerin alayı çöp,5 tane direk 11 de oynayacak transfer sayabilirmisiniz bana?o sebepten bu sebepten elimizdeki iyi adamlarında sözleşmelerini fesh ettik,sorsak şimdi ertuğrul bey çok başarılı işler yapıyor derler,ben lafımdayım adam gibi direk 11 de oynayabilecek 3-4 transfer yapılmazsa bu takım ilk 5 e giremez,bjelica 2 ay sonra kaçar ara sezonda olağanüstü kongre yapılır ertuğrul gider başka biri gelir ..
paul
2 yıl önceguzel transfer
Oflu
2 yıl önceHala gelmedi. Çok yazık, tamamen beceriksizlik, İstanbul'dan yürüyerek yola çıksa bu saate kadar Trabzon'a gelirdi.
Remzi-1461
2 yıl önceSana sormuş olsalardı bu beceriksizlikle karşı karşı kalınmayacaktı.
Sürmeneli fanatik
2 yıl önceGeliyor geliyor nereden geliyor vasat başkan vizyonsuz yönetim dünya bir araya gelse bu takımı bu hale getiremezdi nasıl becerdiniz bunu yönetici arkadaşlar bir iki ay sonra köye dönersiniz derhal istifa edin bu iş sizi aşıyor
Samim
2 yıl önceBoş boş konuşmaktan yorulmadınızmı?sana soran olursa haklısın boş ver seyret etmiyorsan boş yapma.
Oflu Er
2 yıl önceTrabzon gibi hiç bir takımın taraftarı yok,böyle taraftarın olduğu düşmana gerek yok.Herkes transfer bekliyor... Başkan apaçık söyledi,ilk hedefi borcu sıfırlamak.Çünkü ancak öyle ,borcu sıfırlayan başkan olarak akıllarda kalabilecek...!!!
Alemdar61
2 yıl önceÇok iyi transfer tebrik ederim.
Mackali
2 yıl önceBir taraftar olarak nekadar forma aldin nekadar katki saladin acaba birsey ler beklemeden önce bütceeye bakacan gelin 10€milyon gider 40€milyon nerden transfer yapcan . Birsey beklemek icin birsey vercen iyzaman da yanin da olum kotü zaman da köstek olmuycan elistirme dende bi düsüncen herkez evin de kendi aylina göre hesap edip gecimini sagliyorsa Club lerde ayni sekilde yoksa dibe vuruyor hic bir Club GS -FB-BJK la bütce olarak kiyaslanamaz bu üc Club biletleri en ucuzuyla Trabzonspor en pali
kamil
2 yıl öncetransfer ihtiyac.
sinan
2 yıl önceevet hehe
kırlangıc
2 yıl önceiyi transfer
sami
2 yıl önceguzelmis yani
murat
2 yıl önceevetborç yük yani anlamak zor değil
hulmn
2 yıl önceuğrucan önemli gönderilmemeli ama ederi ödenirse gitmeli.