Trabzonspor, transfer çalışmalarını hız kesmeden sürdürürken, kadrosuna önemli bir ismi daha katmaya hazırlanıyor. Bordo-mavili ekip, Atletico Madrid’den ayrılan tecrübeli orta saha oyuncusu Saul Niguez ile el sıkıştı.
Bonservissiz geliyor
Uzun süredir transferi için girişimlerde bulunan Trabzonspor yönetimi, 30 yaşındaki İspanyol futbolcuyla 4 yıllık sözleşme konusunda prensip anlaşmasına vardı. Sözleşmede 1 yıllık opsiyon maddesinin de yer alabileceği bildirildi. Atletico Madrid ile yollarını ayıran Niguez, bonservis bedeli ödenmeden Trabzonspor kadrosuna dahil olacak.
Yıllık kazancı 3.5 milyon Euro
Yeni transferin imza parası ve bonuslarla birlikte yıllık yaklaşık 3.5 milyon Euro kazanacağı belirtiliyor. Saul Niguez’in bugün Türkiye’ye gelerek sağlık kontrolünden geçeceği ve sonrasında bordo-mavililerin Erzurum kampına katılarak çalışmalara başlayacağı ifade edildi.
Trabzonspor, daha önce Paul Onuachu, Wagner Pina ve Felipe Augusto’yu kadrosuna katmıştı. Saul Niguez transferiyle birlikte bordo-mavili ekip, orta saha hattını daha da güçlendirmeyi hedefliyor.
Tüm Yorumlar (6)
Şaka?
11 ay önceYıllık maaşı gözünüze çok yüksek geldi değil mi? Şöyle açıklayalım. Agusto bonservis + 4 yıllık maaş = 5 + 4 = 9m Saul 3+1 yıllık maaş = 14m Yani yıllık 1.25m fark ile tecrübe + kalite ihtiyacını karşıladın. agusto transferi nereden baksan saçmalık. Sikan, enis elindeyken bu yatırımı yapmak intihar. umarım yanılırım.
İbrahim Kırali
11 ay önceHayırlı olsun inşallah...
acg
11 ay önceBu paraları vermeye değer mi ? Ligi şampiyon mu bitireceğiz ? Başkan Trabzonsporu ölene kadar çalıştırmaya niyetli. Başkan bıraksa yeni başkan bulmak çok zor olacak. Gelecek olan başkan Sadece yabancı futbolcuların parasının bile bulamaz.
tsts
11 ay önceEnis fultbolcu değil.
Gercek Trabzonlu
11 ay öncebos transferler kumeye oynayacak bir takima kimi neyi transfer edersen et faydasi yok ilk bas fatih tekke gonderilmeli sonra gene fark etmiyecek hehehe kumeye oynariz .
TOLGA
11 ay önceBizlerde birşey beğenmiyoruz yaa, öyle böyle adam kalitemi kaliteeee hayırlı olsun.