| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Ocak 2018 01:20

Trabzonspor'un yeni transferi Filip Novak Türkiye'de

Trabzonspor'un prensip anlaşmasına vardığı Novak uçakla İstanbul'a geldi.

Trabzonspor'un, Emmanuel Mas’ın Boca Juniors'a gitmesiyle oluşan boşluğu kapatmak üzere Danimarka’nın Midtjylland takımında oynayan ve prensipte anlaştığı futbolcu Filip Novak Türkiye'ye geldi. 


Transfer çalışmaları için dün akşam saatlerinde yola çıkan 28 yaşındaki oyuncu saat 01.00'da İstanbul Atatürk Havalimanı'na iniş yaptı.  Pasaport işlemlerinin ardından yurda giriş yapan Novak daha sonra Atatürk Havalimanı’ndan ayrıldı.

Sağlık kontrolleri Trabzon'da yapılacak olan Çek asıllı futbolcu  havalimanında görüntülendi. 

Novak'ın sabah 07.45 uçağıyla İstanbul'dan Ordu Giresun Havalimanı'na hareket etmesi bekleniyor.





 

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Süleyman Özmen
8 yıl önce

Bir transfer yetmez bu takıma Rıza hocanın dediği gibi golcü hüviyetli sağ sol açık ve forvet transferi şart yoksa bu sezon gene avuçlarımızı yalarız

K
karadeniz61
8 yıl önce

uzun zamndir takip ediliyormus bakalim ne kadar dogru görecegiz

R
Reis
8 yıl önce

Kamil Ahmet buna on basar. Iddaa ediyorum Of'dan girip Akcaabat'dan ciksam bunun ayarinda 50 tane topcu bulurum

O
Oflusayt
8 yıl önce

Takim iyice siradanlasti. Senelerdir tek bi kupa bile alamayan Büyük Takim?

M
MERYEM SARI
8 yıl önce

hayırlı uğurlu olsun diyelim

Tüm Yorumlar (11)

S
Süleyman Özmen
8 yıl önce

Bir transfer yetmez bu takıma Rıza hocanın dediği gibi golcü hüviyetli sağ sol açık ve forvet transferi şart yoksa bu sezon gene avuçlarımızı yalarız

K
karadeniz61
8 yıl önce

uzun zamndir takip ediliyormus bakalim ne kadar dogru görecegiz

R
Reis
8 yıl önce

Kamil Ahmet buna on basar. Iddaa ediyorum Of'dan girip Akcaabat'dan ciksam bunun ayarinda 50 tane topcu bulurum

O
Oflusayt
8 yıl önce

Takim iyice siradanlasti. Senelerdir tek bi kupa bile alamayan Büyük Takim?

M
MERYEM SARI
8 yıl önce

hayırlı uğurlu olsun diyelim

H
Hakan S.
8 yıl önce

Hayırlı olur umarım. Ama takımın bu ölü havası ve rezalet oyun anlayışı pek umut vermiyor ne yazık ki...

M
Memed
8 yıl önce

Çok iyi adam alıyoruz. Siz kupaya bakmayın lige bakın. Tek eksiğimiz Yusuf kalitesinde sol ve sağ kanat. Bir tek genç Abdulkadir var elimizde...

M
molla
8 yıl önce

Konstantinos Tsimikas'ı alsaydınız daha iyiydi.750 bin euro 21 yaşında.caner erkinin genç versiyonu.

F
Fathe
8 yıl önce

Aynen sen Rıza hocadan da daha iyi biliyorsun, o yüzden Rıza hoca teknik hoca sen ise burada ahkam kesiyorsun, Allah ıslah etsin sizin giri taraftarı

I
idris
8 yıl önce

la molla helal olsun sana sende burada mısın? bek devlet 85 000 mollaya 4000 tl maaş ve yatacak yer veriyormuş. aldığınız paranın helal olması içinde şu bizim trabzonumuz için biraz dua etseniz fena olmaz.....

H
Hallo
8 yıl önce

Hayirli ve uğurlu olsun