Trabzonspor'un, Emmanuel Mas’ın Boca Juniors'a gitmesiyle oluşan boşluğu kapatmak üzere Danimarka’nın Midtjylland takımında oynayan ve prensipte anlaştığı futbolcu Filip Novak Türkiye'ye geldi.
Transfer çalışmaları için dün akşam saatlerinde yola çıkan 28 yaşındaki oyuncu saat 01.00'da İstanbul Atatürk Havalimanı'na iniş yaptı. Pasaport işlemlerinin ardından yurda giriş yapan Novak daha sonra Atatürk Havalimanı’ndan ayrıldı.
Sağlık kontrolleri Trabzon'da yapılacak olan Çek asıllı futbolcu havalimanında görüntülendi.
Novak'ın sabah 07.45 uçağıyla İstanbul'dan Ordu Giresun Havalimanı'na hareket etmesi bekleniyor.
Tüm Yorumlar (11)
Süleyman Özmen
8 yıl önceBir transfer yetmez bu takıma Rıza hocanın dediği gibi golcü hüviyetli sağ sol açık ve forvet transferi şart yoksa bu sezon gene avuçlarımızı yalarız
karadeniz61
8 yıl önceuzun zamndir takip ediliyormus bakalim ne kadar dogru görecegiz
Reis
8 yıl önceKamil Ahmet buna on basar. Iddaa ediyorum Of'dan girip Akcaabat'dan ciksam bunun ayarinda 50 tane topcu bulurum
Oflusayt
8 yıl önceTakim iyice siradanlasti. Senelerdir tek bi kupa bile alamayan Büyük Takim?
MERYEM SARI
8 yıl öncehayırlı uğurlu olsun diyelim
Hakan S.
8 yıl önceHayırlı olur umarım. Ama takımın bu ölü havası ve rezalet oyun anlayışı pek umut vermiyor ne yazık ki...
Memed
8 yıl önceÇok iyi adam alıyoruz. Siz kupaya bakmayın lige bakın. Tek eksiğimiz Yusuf kalitesinde sol ve sağ kanat. Bir tek genç Abdulkadir var elimizde...
molla
8 yıl önceKonstantinos Tsimikas'ı alsaydınız daha iyiydi.750 bin euro 21 yaşında.caner erkinin genç versiyonu.
Fathe
8 yıl önceAynen sen Rıza hocadan da daha iyi biliyorsun, o yüzden Rıza hoca teknik hoca sen ise burada ahkam kesiyorsun, Allah ıslah etsin sizin giri taraftarı
idris
8 yıl öncela molla helal olsun sana sende burada mısın? bek devlet 85 000 mollaya 4000 tl maaş ve yatacak yer veriyormuş. aldığınız paranın helal olması içinde şu bizim trabzonumuz için biraz dua etseniz fena olmaz.....
Hallo
8 yıl önceHayirli ve uğurlu olsun