Trabzonspor'un Angers'tan anlaşma sağladığı Gine-Bissau asıllı Fransız ön libero Batista Mendy, Trabzon'a geldi.
Trabzon Havalimanı'nda açıklamalarda bulunan Batista Mendy, şu ifadeleri kullandı;
Herkese merhaba. Bu hoş karşılamadan dolayı herkese teşekkür ederim.
En başından itibaren görüşmelerde istekliydim. Hocayla görüştüm, sonunda da buradayım.
Takımda benim yaş grubumda çok fazla genç oyuncu var. 2 yıl önce de şampiyonluk yaşamış bir takım. Geçen sene de Avrupa'da oynadı. Trabzonspor, Türkiye'deki büyük takımlardan biri.
Trabzonspor'un şampiyonluk kutlamalarını sosyal medyadan izledim.
6 numarayı giyeceğim. 4 yıllık sözleşme imzalayacağım.



Tüm Yorumlar (11)
41free61
2 yıl önceHayırlı olsun inşallah
Olcayto
2 yıl önceHayırlı olsun inşallah top oynamayı biliyordur ya da biliyorsa da biz de unutmaz
Fatih türkgenç
2 yıl önceHoşgeldin Batista .isim birden kulağa hoş geldi ,boş gelmez inşallah. :))
Farozlar
2 yıl önceİyi Transfer oldu bu, bunun gibi üç-dört tane daha lazım
gh
2 yıl öncesahada sağlam duruyor..iyi adam..
Şimşek
2 yıl önceFransanın 2. Liginden adam transfer ediyoruz,1-2 hafta naz poz yapıyor,adamı ailesini ikna ediyorlar bi şekilde,Trabzon dan fransaya özel uçak kiralıyorlar bunu alsın diye,sonra ekonomik durumdan bahsediyor ertuğrul,kulüp borç batağında diyor,yeni transfer havaalanına gelir gelmez ben çok istekliydim diye açıklama yapıyor neden böyle açıklama yapıyor,çünkü gelmemek için çok pürüz çıkardığını taraftarı bezdirdiğini söylüyorlar kendisine,bunu bide karşılayan taraftarlar var :((( (midesizler)
fahri
2 yıl öncegüzel youncu gibi.
????
2 yıl öncene zaman değişeceğiz :))))))
mahmuTs
2 yıl öncebu sefer nasil olduda balkan devletlerinden transfer yapmadik.takim yunan ve hırvat futbolcularla doldurdular.bari romanyadan hacı gibi bir oyuncu alsaydiniz.daha once bize fransiz oyuncu gelmişmiydi?
mahmuTs
2 yıl önceayni daniel sturridge transferi gibi.onuda getiren sanirim ertugrul doğan di
Misafir
2 yıl önceTrabzon gibi bir Futbolcufabrikasinda Oyuncu kukamadilarda gittiler Avrupali diye Afrikaliyi hangi Gözlerle aldilar Hemde 2.lig Oyuncusuymus Akilkarini Incirkemi yemisler bunlar.Herkes Oyuncu almaya Trabzona geliyor.