| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Temmuz 2025 12:16 Güncellenme tarihi: 12 Temmuz 2025 15:55

Trabzonspor'un yeni transferi Augusto Trabzon'a geliyor! İşte ayrıntılar

Trabzonspor, Cercle Brugge’den 21 yaşındaki Brezilyalı forvet Felipe Augusto’yu kadrosuna kattı. 1.87 boyundaki genç yıldız, bugün saat 15.30’da Trabzon’a geliyor.

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor, hücum hattını genç bir isimle güçlendirdi.

Bordo-Mavili ekip, Belçika temsilcisi Cercle Brugge forması giyen 21 yaşındaki Brezilyalı forvet Felipe Augusto ile anlaşma sağladı.

1.87 boyundaki genç golcü, bugün saat 15.30 sularında Trabzon Havalimanı’na iniş yapacak.

Augusto’nun Trabzon’a geliş anları, Haber61 ekranlarından canlı olarak takip edilebilecek.

Geçtiğimiz sezon Cercle Brugge formasıyla 48 resmi maçta görev alan Felipe Augusto, 7 gol ve 5 asistlik katkı sağladı. 

TRABZONSPOR AÇIKLADI: "15.30'DA TRABZON'DA OLACAK"

Bordo-Mavili kulüpten yapılan açıklamada, "Transfer görüşmelerine başladığımız Felipe Augusto, bugün saat 15.30’da Trabzon Havalimanı’nda olacaktır." ifadelerine yer verildi.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Heve
11 ay önce

Lahtimi gibi elde patlar.Fransa 2. Ligiyle anlaşmanız mi var sürekli aynı yerden gereksizleri alıp geliyorsunuz

Y
Yakup
11 ay önce

Belçika lig alındı bıde beğenmediğin Fransa 2 lig varya her sene 5 büyük liglere futbolcu satıyorlar süper lig denen çöp ligde 5 büyük ligde doğru düzgün futbolcu bile satmıyor

T
TS 61
11 ay önce

TS , tff işini çözmeli şenol güneşi aday göstermeli mevcut tff mhk bu sezonda ts u dogramak için ts un ilk 2 maçını p.tesi tayin ederek göstermiştir. Artık başkanın Ankarada bu tff mhk için Çözüm bulmalı bütün transfer emekleri bu tff mhk mavf edecek bariz ts lehine olab durumlarda ts ALEHİNE vereceegi kararlarla şimdiden harekete geçmeli. TS rakibi gs bjk fb ve tff mhk dir.

H
Heve
11 ay önce

Mendy folkarelli cham, bi de bu..ha Fransa ha Belçika o da onun yavrisi..Geçen yıl gördük Fransa'dan gelenleri..Bu yönetim anca bunları getirir..Her hangi bir beklentimiz yok