Trabzonspor'da teknik adam konusunda sıcak gelişmeler yaşanıyor. Bordo mavililer Nenad Bjelica'yı Türkiye'ye davet etti. Hırvat teknik adam ile son detaylar görüşülecek.
Trabzonspor, teknik direktör konusunda 51 yaşındaki Hırvat çalıştırıcı Nenad Bjelica yaptığı görüşmelerde önemli bir mesafe aldı. Bjelica, bu gece İstanbul'a gelerek bordo-mavili yetkililerle son detayları konuşacak.
Teknik direktör konusunda bir süredir görüşmelerini sürdüren Trabzonspor, Nenad Bjelica'da karar kıldı. 51 yaşındaki Hırvat teknik adam ile yaptığı görüşmelerde önemli bir mesafe alan bordo-mavililer, Bjelica'yı bu gece İstanbul'a getirecek.
Nenda Bjelica, son olarak ülkesinin takımlarından NK Osijek'i çalıştırmıştı. Tecrübeli teknik direktör, kariyerinde Austria Wien, Spezia, Lech Poznan ve Dinamo Zagreb gibi takımlarda görev aldı.

Tüm Yorumlar (14)
Oğuzhan
3 yıl önceResmen dağ fare doğurdu! Başkan bir de çıkmış televizyonlara "Ben kulübün bütün sorunlarını biliyorum ve hepsini de çözeceğim. Benim dayılarım eski futbolcu" diyordu. Böyle mi çözeceksin sorunları? Daha ilk günden menajerlerin kucağına oturmuşsun. Galiba dayıların sana bu ligde en son hangi yabancı antrenörün şampiyon olduğu bilgisini vermedi.
Erdem
3 yıl önceBu adamda inşallah fenevin Pereirası yada jimnastikçi Balerin İsmail gibi olmaz..... 3 lü defans hayali yada yeni yeni taktik formasyon FANTEZİSİ olan adam almayın. Trabzonspor kimsenin Arge merkezi değil. Birde bu Hocadan beklenti nedir ? Neden bu adam ? Neden yerli Hoca değil de bu adam ? Alt yapıdan futbolcu oynatacak mı ? Markoviç gibi futbolcuları beğenecek mi yoksa Hamsik gibi yıllık 3m€ luk 40 yaşında dede futbolcu transferi mi talep edecek ?
Mavi
3 yıl önceYabancı hoca gelecekse son 2 hafta da gelmeli ,şuanda kalan haftalar ihsan hoca ile devam etmeli kazanır kazanmaz belli olmaz ama ihsan hoca gemiyi limana bağlar, eger Yabancı hoca gelir istenilmeyen skorlar olursa gelecek sezon için soru işareti olur.
Savatanica
3 yıl önceAcaba kac taraftar heyecanlidir? Benim icin hayal kırıklığı oldu,dag fare doğurdu.Bu kafayla Anadolu kuluplerinden uc-bes adam alirlar,yani Kasimpasa çöpleri gibi,ver elini 5.lik mücadelesi.4. olursak da oh ne iyi deriz.
İlyas
3 yıl önceBu yönetimi getirenler hiç yakinmasinlar,ha sadece bunlar vardı denecek ise hiç gidilmeye bilinirdi. Yazıklar olsun. Adamların ufukları bu kadar.
Bu anlaşmanın sonu hüsran olur, illa sezon içinde teknik direktör alınması şart mıydı? İhsan Derelioğluyla sezonu bitir bu arada da alacağın teknik direktörle de sezon sonu için söz al onun dediği transferleri yap tabi yapabilirsen, kulübün maddi yönden de iç açıcı durumu yok. İnşallah iyi olur ne diyelim.
erdem
3 yıl önce@Savatanica, fenev gibi 50m€ maaş bütçeli takım kurup 3. de olabilirsin yada gayseri gibi 5m€ takımla da 4. cü de olabilirsin. Bu dediğim tamamiyle transfer, alt yapıdan adam çıkarma ve takım olabilme yetkinliğine bağlı. 5m€ kadro ile 4. cü olursan sorun fakat 50m€ takımla şampiyon olsa da bu borç miktarından sonra sorun var çünkü 2 yıl ertelenen borçların ödeme zamanı ARTIK geldi. Ha birde 50m€ luk kadro kurar isen ve bu sezon yine maaşları zamanında yatıramazsan sonra ne olur onun cevabını da bana sen söyle.
Barış Felekoğlu
3 yıl önce@İlyas Bir önceki başkan Ağaoğlu vizyoner, ufku olan bir başkandı, çabuk harcandı. Yeni başkanın hakkında hiç bir fikrim yok. Ama getirilmek istenen hoca umut vaat eden bir hoca. Avrupa kupalarında az ile iyi işlere imza atmış biri. Hocayı neden küçümsedin anlamadım
Karadeniz
3 yıl önceSaçmalık yazık Türkiyeyi bilmeyen yabancı hocaya takımı teslim edip transfer çöplügüne döndürecekler takımı yazık GS okan bjk da Şenol TS abdullah avcı ile başarılı oldu ligi ve oyuncuları bilmeyen yabancıya takıma emanet etmek yazık Trabzonsporun paralarına Sergen olmadıysa kesinlikle İlhan Palut gelmeliydi
Trabzon61
3 yıl önce@Karadeniz AVCI kulübün içine etti hala başarıdan bahsediyorsunuz... O kadar transferle herkes şampiyon yapar... Bak ihsan hoca bile en kötü zamanda iyi bir beşiktaştan puan aldı... AVCI olsaydı en fazla beraberlik alınacaktı yenilseydik, yine bahaneleri hazırdı...
Trabzon61
3 yıl önceBaşarı kriteri Dinamo Zagreb i 2 defa şampiyon yapmış olmasıysa, Dinamo ZAGREP zaten son 17 yılda 16 defa şampiyon olan bir takım... Başka kriterler varsa orasını bilemem...
Savatanica
3 yıl önce@erdem Pahali adam alınsın,astronomik kadro kurulsun seklinde düşündüğümü nereden cikardin ? Bak Vakaya 3m Eur veremeyiz deyip yerine 13m Eur harcadılar.Sampiyon olan kadro illa pahali olmak zorunda degil ama dusuk bütçeyle de bu ülkede imkansiz.Basaksehir ve bizim gecen sene izledigimiz strateji gayet iyiydi.Iyi bir TD,kaleci ve forvete para harcayacaksin.Kalanlari da en azından ortalamanin uzerinde tutacaksin.Bu 50mEur olmaz ama kusura bakma 30mEur un altina da hayal.Ha eger takim 20mEur seviyelerinde olacal diyorsan da umut satmayacaksin,gercekci hedef koyacaksin=En iyi ihtimalle 3.luk.
hazar
3 yıl öncegüzel başarlı.
Erdem
3 yıl önce@Trabzon61, iyi düşün sonra yorum yaz Trabzonspor61, o kadar transfere herkes şampiyon yapar ? Nasıl yani ? Geçen sezon jimnastikçiler de fenev de, cinconlar da bizden fazla transfer yaptı ama biz puan farkı taktık hepsine, hey gidi Fatih Terim istifa etti be, bana göre Türkiyenin en büyük Hocası. Bir de neden 8 yıldır fenev olamıyor şampiyon, az transfer yaptığı için mi ? Adamlar sadece 1 sezonda 20 tane adam aldılar, Pereira zamanında. senin dediğin,,, " AVCI kulübün içine etti hala başarıdan bahsediyorsunuz... O kadar transferle herkes şampiyon yapar " , sadece bu sezon için haklısın fakat geçen sezon için ise düpedüz sallıyorsun. Avcıyı sev veya destekle demem ama adama iftira atmayın bari, başarısını itibarsızlaştırmaya çalışmayın.