| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Mayıs 2025 11:59 Güncellenme tarihi: 28 Mayıs 2025 23:54

Trabzonspor'un yeni sezon öncesi başı ağrıyabilir! Yönetimi şimdiden sıkıntı bastı

Trabzonspor'da kiralıktan dönecek futbolcularla birlikte kadrodaki futbolcu sayısı 38'e yükselecek. Bir yandan transfer mesaisi verecek olan bordo mavili yönetim diğer yandan da gidecek futbolcular konusunda mesai harcayacak.

Bu sezon beklentilerin uzağında bir performans ortaya koyarak taraftarını hayal kırıklığına uğratan Trabzonspor, yeni sezonda iddialı bir kadro kurmak istiyor.

Teknik Direktör Fatih Tekke'nin raporu doğrultusunda kadroya katılacak isimler üzerinde çalışmalara başlayan bordo mavili yönetim, bir yandan da takımdan ayrılması yönünde karar verilecek isimler için uğraş verecek.

yonetim-kara-kara-dusunuyor-2.webp

Kadrodaki futbolcu sayısı 38'e yükselecek

Trabzonspor'da farklı takımlara kiralık olarak giden 10 futbolcu sezonun tamamlanmasıyla birlikte geri dönecek.

Bordo mavililer Rayyan Baniya'yı Palermo, Poyraz Yıldırım'ı Ümraniyespor, Tonio Teklic'i Erzurumspor, Borna Barisic'i Leganes, Göktan Gürpüz'ü Karagümrük, Serkan Asan'ı Iğdır FK, Kerem Şen'i İstanbulspor, Süleyman Cebeci'yi Karaman FK, Veysel Sönmezsoy ile Zekeriya Bulut'u ise Sebat Gençlikspor'a kiralamıştı.

Bu isimlerin kadroya katılmasıyla, mevcut kadrodaki futbolcu sayısı 28'den 38'e yükselecek.

yonetim-kara-kara-dusunuyor-3.webp

Fatih Tekke rapor verecek

Trabzonspor'da Teknik Direktör Fatih Tekke'nin raporu doğrultusunda hem mevcut kadroda bulunan futbolcuların geleceği hem de kiralıktan geri dönecek futbolcuların akıbeti netlik kazanacak.

fatih-tekke.webp

Kiralık futbolcuların performansı

Süleyman Cebeci: 4 maç, 1 asist (Karaman FK)
Rayyan Baniya: 31 maç, 2 gol (Palermo)
Poyraz Yıldırım: 15 maç, 3 gol, 2 asist (Ümraniyespor)
Tonio Teklic: 35 maç, 4 gol, 9 asist (Erzurumspor)
Borna Barisic: 1 maç (Leganes)
Göktan Gürpüz: 35 maç, 5 gol, 8 asist (Karagümrük)
Serkan Asan: 8 maç (Iğdır FK)
Kerem Şen: 33 maç, 2 gol, 2 asist (İstanbulspor)
Veysel Sönmezsoy: 30 maç, 10 gol (Sebat Gençlik)
Zekeriya Bulut: 30 maç, 6 gol (Sebat Gençlik)

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

C
Celal
1 yıl önce

Düşünecek bırşey yok. Kıralık olarak gönderılıp, dönen oyuncuları kım aldırmışsa boservıs bedellerı bu şahıslara rucu edılsin. Böylece herkesın aklı başına gelır. Yoksa çok daha kara, kara düşünülür.

E
ERDO61
1 yıl önce

Transferdeki başarı hikayemiz anlatılmaz, yaşanır örnekteki gibi. Bunca boş transfer yapılırken, acaba akıllar tatilemi çıkmıştı, yoksa görme sorunumu vardı.

O
Ofluu61
1 yıl önce

Hey maşallah çöplüğe bak!!!

O
Oflu
1 yıl önce

Bu güne kadar gidecek futbolcular belirlenmedi ise, kulüpteki teknik heyet, yöneticiler ve her kim var ise futbol ile ilgili hiç bir iş yapmasınlar.

A
ali yalçın
1 yıl önce

sırf para yemek için önünüze gelen herkesi futbolcu diye kulübe sokarsanız sonucunada katlanırsınız.tabi parayı veren salaklar oldukca

Tüm Yorumlar (17)

C
Celal
1 yıl önce

Düşünecek bırşey yok. Kıralık olarak gönderılıp, dönen oyuncuları kım aldırmışsa boservıs bedellerı bu şahıslara rucu edılsin. Böylece herkesın aklı başına gelır. Yoksa çok daha kara, kara düşünülür.

E
ERDO61
1 yıl önce

Transferdeki başarı hikayemiz anlatılmaz, yaşanır örnekteki gibi. Bunca boş transfer yapılırken, acaba akıllar tatilemi çıkmıştı, yoksa görme sorunumu vardı.

O
Ofluu61
1 yıl önce

Hey maşallah çöplüğe bak!!!

O
Oflu
1 yıl önce

Bu güne kadar gidecek futbolcular belirlenmedi ise, kulüpteki teknik heyet, yöneticiler ve her kim var ise futbol ile ilgili hiç bir iş yapmasınlar.

A
ali yalçın
1 yıl önce

sırf para yemek için önünüze gelen herkesi futbolcu diye kulübe sokarsanız sonucunada katlanırsınız.tabi parayı veren salaklar oldukca

A
Anadolu
1 yıl önce

Ceplerine paraları konulacak ve gönderilecek. Olacak olan bu. Şampiyonluğa oynamayı planlayan takımın oyuncuları ya alt liglerde kiralık ya da alt lige düşen takımlara satılabiliyor. Yönetim İSTİFA

Ömer
1 yıl önce

Avcı Kocaeli de işbaşı yapıyor bonservis parası almadan hepsini ona verin...Yana geriye alıştırma yapması gerekmez...

C
Cemal
1 yıl önce

Kiraliklarin hiç biri topçu değil bu 1 ikincisinde aldıkları topçular balici vede çöp 3 sezonda nerde çöp ise yaramaz bakici varsa aldılar hele cham denen baluciyi 4ay beklediler taa sıkan vede zutkov denen çöpleri verdikleri 17milyon eurobonservisle birlikte yılık parra bu voplere ikiside 1kurus etmez cham dene saloko bırak 1kurusu 0sifirkyrs bile yapmaz......

F
fanatik.
1 yıl önce

Gittikleri kulüplerde başarılı olamayan Trabzonsporda nasıl başarılı olacak.Bukadar futbolcu içinden 2 veya 3 futbolcu kalabilecek kapasitede.Diğerleri kadro şişirmekten başka bir işe yaramıyor.

H
hasani
1 yıl önce

fatihi gönder edin terzic ile uzun süreli bir kontrat yap.onun raporuna göre hareket et önümüzdeki beş yılın planını belirle. bu sezon fatihle başlarsa bitmez. benden demesi. bu adamı hoca bildim yalan yok gelsin diyede çok dillendirdim. ama doğruya doğru hoca değil. oyun okuma sıfır rakip analizi sıfır . oyuncu değişikliği sıfır. fb ve üst üste iki gs maçı rezalet ötesi. sırf bnun yüzünden kupa gitti. kimse takımı o kurmadı demesin onun kurduğu takımıda pereira son anda ligde tuttu.

A
Alper 61
1 yıl önce

Yönetim derhal istifa etsin ṣimdiden kıvırmaya baṣladılar defolun

E
ERAY ARSLAN
1 yıl önce

Bence gereksiz oyuncular kiralanmalı

M
Musti
1 yıl önce

Bir futbolcuyu gelişsin diye herhangi bir lige gönderirsen ancak o ligin ayarında gelişir. 2. veya 3. lige kiralık giden bir oyuncunun seneye Trabzonspor kadrosuna girebilme ihtimali yüzde kaçtır?

A
Ali İhsan DİNÇ
1 yıl önce

Bu işin püf noktası doğru oyuncuları almaktır. Saçma sapan, yetersiz, kapasitesiz adamları takıma doldurursan hem saha sonuçların hüsran olur, takım itibar kaybeder, hem paraların heba olur, hem de her transfer döneminde böyle çıkmaza girersin.

M
Momoç
1 yıl önce

Zamanında çer çöpü alırken akıllar neredeydi sayın başkan!? Çoğu kapasitesinin hakketmediği parayı alıyor ne yazık ki! Bunları bulan, isteyen, onay veren, sözleşmelerini inceleyen ve uygundur diyenleri tek tek kamuoyuna açıkla da içimizdeki çapsızları bilelim...

B
Bahattin
1 yıl önce

Yönetim demeye bin şahit lazım

G
Güven aşınması
1 yıl önce

Bu kadar genç oyuncuya rağmen çöpleri uçuk parayla takıma kazandırmak transfer adına büyük başarı olmalı. Kimler zengin oldu neden araştırılmaz. Borç batağındaki takımn borcuna Allahtan korkmadan, TS hissederlarına bedelli yoluyla yıkmak doğrumu, adaletmi? Uyanık olduğunuzu sanıyorsunuz Takımın güvenini aşındırıyorsunuz farkındamısınız. Bu yanlışı TS yapmaya kimsenin hakkı olmamalı.