Trabzonspor Kulübü, bordo-mavili takımın 2025-2026 sezonunda kullanacağı formaları satışa sundu.
Bordo-mavili kulübün sosyal medya hesaplarında yayınlanan tanıtım videosunun ardından taraftarlar, formaların satışa çıkacağı bildirilen saat 10.00'da TS Club mağazalarının önünde yoğunluk oluşturdu.
Taraftarlar, kulübün 3 bin 199 liradan satışa sunduğu "çubuklu", "bordo", "beyaz" ve "turuncu" formalara ilgi gösterdi.
Öte yandan, Trabzonspor Kulübü sosyal medya hesabından forma tanıtımı için bir klip yayımladı.
"Yayladaki dumanı, dumandaki yağmuru, yağmurdaki çiçeği, çiçekteki böceği bile hatırlayan, hiç sizi unutur mu? Unutmayız, unutamayız!" yazısı ile yayımlanan klipte, Trabzonspor 19 Yaş Altı takımı, İstanbul Kadıköy’de bıçaklanarak hayatını kaybeden 15 yaşındaki Mattia Ahmet Minguzzi ile 11 Ağustos 2017'de bölücü terör örgütü mensuplarıyla sağlanan sıcak temas sırasında şehit olan Eren Bülbül'ün karakterlerine yer verildi.
Bir süre önce hayatını kaybeden sanatçı Volkan Konak, yönetici ve futbolcuların da canlandırıldığı klip, kısa sürede taraftarlarca beğeni topladı.
Tüm Yorumlar (7)
Rifat K
1 yıl önceBelirlenen fiyata Trabzonspor taraftarının %80 lik kesimi bu ekonomik şartlarda kendi geliri ile forma alamaz, çok pahalı.
ts061
1 yıl önceFormalar aşırı pahalı joma markasina o paralar verilmez takım yönetim iyi işler yapar göz kapatır destek amaçlı fiyata bakmadan alinir ama hem takım kötü hem yönetim çok kötü anlamıyorum
61ts
1 yıl önceFormalar çok pahalı joma verilmez Adidas Nike olsa neyse
kenan
1 yıl önceçok para
ucuzolmuş
1 yıl önce3.199 az olmuş, 10.000 tl olsun,hatta 50.000 tl olsun...... nedir bu arkadaş bulunmaz hint kumaşıylamı yapıldı bu formalar.
Yilmaz buyuktas
1 yıl önceErtugrul dogan baskanligindaki butun formalari toplasan agoglu donemindeki formalara uzaktan yakindan yaklasamaz.bu yonetimin herseyimi be kotu olur arkadas.fiyatlarina girmiyorum bile tek guzel olan sey 2dir yapilan forma tanitim videolari oda bakma icinde efsanalerimiz trabzonun degerli isimleri varda tutuyor yoksa oda sifir
Taraftar
1 yıl önceFormalara pahali diyen arkadaslara sesleniyorum. Forma pahali almam,biletler pahali almam,bayrak ürün pahali gerek yok. La baska nasil para kazanacak kulüpte transfer yapacak.bi fenerli kadar olamadiniz yuh size.